Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut hylätään aina kun olen jotain muuta kuin pirteä, iloinen ja ratkaisukeskeinen

Vierailija
02.05.2020 |

Hieno pohja kestävien ihmissuhteiden rakentamiseen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele sinäkin tunnistamaan tällaiset ihmiset, ja tutustu mukaviin, tavallisiin ihmisiin.

Vierailija
2/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, mihin tarvitset noin kovat defenssit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako ?

Zinc

Vierailija
4/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opettele sinäkin tunnistamaan tällaiset ihmiset, ja tutustu mukaviin, tavallisiin ihmisiin.

En ole löytänyt ainoatakaan tällaista ihmistä koko elämäni aikana. En usko, että heitä on oikeasti olemassa.

Vierailija
5/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
6/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

Miksi luulet että kyse on defenssistä? Tällaista elämäni on tähän mennessä ollut.

Vierailija
7/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden sellaisen ihmisen, joka oli tekopirteä, mutta heti huomasi, että on pohjimmiltaan aika raskasmielinen ja ripustautuva. Tavallaan ne kevyetkään jutut ei olleet sen takia hänen kanssaan kivoja ja sitten kun muuttui raskaammaksi, oli jo todella raskasta seuraa. 

Vierailija
8/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

Miksi luulet että kyse on defenssistä? Tällaista elämäni on tähän mennessä ollut.

En ole kommentoimasi henkilö, mutta täällä palstalla on aktiivisena joku hyvin ilkeä ja katkeroitunut henkilö, joka epäilee ihmisistä helposti pahaa. Mun mielestäni kuulostat kivalta, ap, tosin en osaa sanoa ratkaisua kysymykseesi.

Ehkäpä olet niin mukava, että kaiken kaikkiaan houkutat ihmisiä ympärilleai helposti. Siksipä niitä karsiutuukin helposti, jos näytät synkempää puolta. Synkän ihmisen taas on vaikeaa kohdata ketään ja jos joku tarttuu matkaan, niin se on jo valmiiksi nähnyt sen ankeimman puolen -> ei häviä, kun tilanne ei sen pahemmaksi mene.

Vierailija
9/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi enemmän, parempi elää yksin, kuin kus..ipäiden ympäröimänä.

Vierailija
10/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se käytännössä tarkoittaa, että lakkaat olemasta pirteä, iloinen ja ratkaisukeskeinen?

Oma kokemus on siis ihan päinvastainen. Kun romahdin, ihan yllättävän monet ihmiset tarjosivat tukeaan. Sellaisetkin, joita olin pitänyt ihan vaan tuttavina, ei minään läheisinä.

Vierailija
11/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukuttaa kaikkia saamia kommentteja! :D

Vierailija
12/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olet vihdoin tutustunut todelliseen elämään. Toivottavasti sait pitää illuusiosi kivasta maailmasta ja kivoista kanssaihmisistä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
13/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käytännössä tarkoittaa, että lakkaat olemasta pirteä, iloinen ja ratkaisukeskeinen?

Oma kokemus on siis ihan päinvastainen. Kun romahdin, ihan yllättävän monet ihmiset tarjosivat tukeaan. Sellaisetkin, joita olin pitänyt ihan vaan tuttavina, ei minään läheisinä.

Itkin puolison itsemurhan takia. Isäni häipyi silloin paikalta.

Vierailija
14/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olet vihdoin tutustunut todelliseen elämään. Toivottavasti sait pitää illuusiosi kivasta maailmasta ja kivoista kanssaihmisistä mahdollisimman pitkään.

Hylätään aina... Miksi kuvittelet että minulla olisi mitään muuta kuvaa maailmasta koskaan ollut?

Vierailija
15/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh. Mutta lapsuudenperheeltä tuollaista voi odottaa. Myöhemmin hankituilta ihmissuhteilta ehkä ei niinkään?

Vierailija
16/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuosta ratkaisukeskeisyydestä mieleen työelämä. Mutta ilmeisesti, ap, kärsit tästä myös yksityiselämän puolella.

Isäsi ei osannut lohduttaa sinua, kun olisit sitä tarvinnut. Olen pahoillani puolestasi.

Yksityiselämässä on jossain määrin mahdollista luopua myrkyllisistä ja ikävistä ihmisistä, joiden seura vetää alaspäin. Jos myrkyllinen ihminen kuuluu välittömään lähipiiriin (lähisukulainen tms.) tai on työkaveri, irrottautuminen voi olla vaikeampaa.

Vierailija
17/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh. Mutta lapsuudenperheeltä tuollaista voi odottaa. Myöhemmin hankituilta ihmissuhteilta ehkä ei niinkään?

En ole löytänyt sellaisia ihmisiä, joihin voisin tukeutua. Ehkä minussa on sitten jotain vikana.

Vierailija
18/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ratkaisukeskeinen. Puoliso koki sen henkiseksi kylmyydeksi ja lähti litomaan. Mä en yhäkään tajua, miksi pitää koko ajan valittaa, ellei halua korjata niitä valituksenaiheita.

Jos haluaa hellyyttä, miksei voi vain sanoa, että on murhe ja haluaa halin? Mikä on niin vaikeaa suorassa puheessa, että alituinen marina muka on helpompaa? Mikä vi♧un meedio pitää olla?

Vierailija
19/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuosta ratkaisukeskeisyydestä mieleen työelämä. Mutta ilmeisesti, ap, kärsit tästä myös yksityiselämän puolella.

Isäsi ei osannut lohduttaa sinua, kun olisit sitä tarvinnut. Olen pahoillani puolestasi.

Yksityiselämässä on jossain määrin mahdollista luopua myrkyllisistä ja ikävistä ihmisistä, joiden seura vetää alaspäin. Jos myrkyllinen ihminen kuuluu välittömään lähipiiriin (lähisukulainen tms.) tai on työkaveri, irrottautuminen voi olla vaikeampaa.

Olen toiminut näin, mutta en ole löytänyt tilalle paremmin toimivia ihmissuhteita.

Vierailija
20/39 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki sinut ovat siis hylänneet? Oletko sinä hylännyt ihmisiä joskus? Tai oletko sinä kohdellut heitä ikävästi, ylimielisesti tai väheksyen? Aivan varmasti olet, muutenhan sinulla ei olisi tuollaista tilannetta. Katsopa siis peilistä syypää itkuusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän