”Somebrändi koostuu pakaroista”
Anna minun kaikki kestää. Elämäntehtävänä esitellä kuvia pakaroistaan. Maailma joutaa tuhoutua.
Kommentit (14)
No kyllä mä näkisin, että myös tissit on aika oleellinen osa.
Tuo on hyvä yritysidean kuvaus starttirahahakemukseen. Kiitos vinkistä!
Jos on hyvät ja sillä tienaa leipänsä (eikä ole kelan luukulla), niin mikäs siinä.
Tosi monet esittelevät pakaroitaan netissä ja myyvät kunto-ohjelmia. Hyvin näyttää heillä pyyhkivän. Pitäiskö itekin.
Juu en ymmärrä. Just oli pari kuukautta sitten joku somejulkkisuutinen. Ihan fiksu nainen itseasiassa kaikinpuolin, en muista enää nimeä. Mutta pikkuhousut jalassa sohvalla sometti ja siitä kuva somessa. En ymmärrä.
Täällä parjataan työttömiä mutta sitten kun tehdään töitä niin sen täytyisi olla "oikeanlaista".
Onko milloinkaan hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Juu en ymmärrä. Just oli pari kuukautta sitten joku somejulkkisuutinen. Ihan fiksu nainen itseasiassa kaikinpuolin, en muista enää nimeä. Mutta pikkuhousut jalassa sohvalla sometti ja siitä kuva somessa. En ymmärrä.
Kato miehet alkaa seuraamaan sitä. Niin yksinkertaista se on. Luolamiehistä ja naisista ei olla kehitytty yhtään älykkäämmäksi.
Elokuvassa "Idioluutio" tulevaisuuden suosikki-TV-sarja on nimeltään "Perse".
Aletaan olla tuossa dystopiassa pikemmin kuin arvattiinkaan.
Mulla on aikalailla samanlainen kroppa kun tuolla muijalla, painoa ehkä 5kg enemmän. Ei tulisi mieleenkään tuutata itsestäni jotain persekuvia nettiin :D Siis täysin absurdi ajatus!
Eli ei, en ole kateellinen, ihmettelen vaan kuka viitsii halventaa itseään noin.
Assburger kirjoitti:
Elokuvassa "Idioluutio" tulevaisuuden suosikki-TV-sarja on nimeltään "Perse".
Aletaan olla tuossa dystopiassa pikemmin kuin arvattiinkaan.
Todellakin. Nykyään kaikki halpa, moraaliton ja sivistymätön normalisoidaan ja kritisoijat leimataan kateellisiksi kiusaajiksi. Lopun aikoja.
Vähän samaan tulokseen olen tullut - ehkei maailmaa tosiaankaan ihan sellaisenaan kannata pelastaa.