Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä

Vierailija
02.05.2020 |

Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.

Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.

Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin treffeille, jossa minua kohdeltaisiin naisena.

Saisin pukeutua sukkiksiin, meikata ja tuntea olevani nainen.

Vierailija
2/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi et ole käynyt treffeillä mun kanssa.

Joku nainen kerran kommentoi treffien jälkeen että "vaikutat tosi asialliselta ja ei tullut ollenkaan sellainen fiilis että sulle kannattaisi flirttailla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen kerran kommentoi treffien jälkeen että "vaikutat tosi asialliselta ja ei tullut ollenkaan sellainen fiilis että sulle kannattaisi flirttailla"

Hehe. Voihan sitä pakit noinkin antaa.

Vierailija
4/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua siis ilmasia kahveja ja munkkeja tai että sinulle avataan ovi? No eiköhän niitäkin miehiä löydy :)

Vierailija
5/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen mies on kehunut mun ulkonäköä, mutta se vaan häiritsee kun tiedostan hänen puhuvan Naiselle jolloin kehumisen oletetaan olevan kohteliasta... Häiritsee siis se sukupuolen voimakas läsnäolo.

Kerran avauduin närkästyneenä jostain aiheesta, joka ärsytti minua. Miehen reagointi: "oot niin kaunis". Pahin turn off ikinä.

Vierailija
6/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä samaa kuin säkin. Tulin siihen tulokseen etten jääkään tänne vaan suuntaan sopivasti sukupuolineutraaleihin maihin, kuten Tanska, Ruotsi ja Norja. Tinderissä näytti olevan kyseisistä maista kiva määrä porukkaa

Saas nähdä tärppääkö :D

Vierailija
7/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet treffit ei paljoa paina, koska mies vain teeskentelee kohtaavansa sinut ihmisenä. 

Miehiä on treffeillä kahdenlaisia ; niitä jotka auttavat tuolin alle ja takin päälle ja maksavat laskun viittamatta asiaan sanallakaan. Ja niitä, jotka tekevät suuren numeron siitä että he eivät ala ämmiä paapomaan, että ole nyt tasa-arvoinen, siinä. Yleensä myös röyhtäilevät äänekkäästi, puhuvat tauotta ja nauravat omille vitseilleen. 

Miehet eivät halua naisesta mitään sielunkumppania, sen takia heille on aivan sama, esim. keskustellaanko parisuhteessa lainkaan. Jos keskustelua tapahtuu, mies tekee niin korostaakseen omaa asiantuntemustaan asioista ja paremmuuttaan sinuun nähden, niistä asioista joista sinä tiedät enemmän, hän ei keskustele. 

Jos haluat tulla kohdatuksi ihmisenä, hanki hyviä naispuolisia ystäviä tai naispuolinen kumppani. 

Vierailija
8/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakeista jo aikamoinen kokoelma kerättynä.

Nainen kiinnostuu vain jos en viehäty hänestä yhtään ulkonäöllisesti.

Vierailija
9/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kai harvemmin kehuvat toisilleen toistensa/kavereidensa ulkonäköä, siksi tuntuu kiusalliselta kun he kehuvat naisia.

Vierailija
10/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jatkat tuollaisten naisten deittailua?

Vierailija
11/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kai harvemmin kehuvat toisilleen toistensa/kavereidensa ulkonäköä, siksi tuntuu kiusalliselta kun he kehuvat naisia.

Oletko siis hakemassa kumppania vai kaveria? Hieman epäselvää. Ehkä sitten kannattaisi kahvitella naisten tai homojen kanssa, jos ei halua mitään sutinaa.

Vierailija
12/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kehuvat toisiaankin nykyään ja myös halivat/suukottelevat.  

Naisia inhotaan ja samalla halutaan itselle onnellinen parisuhde.

Mietin että miksei sitten pariudu niiden kanssa joita niin ihailee ja rakastaa? 

Vierailija
13/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet treffit ei paljoa paina, koska mies vain teeskentelee kohtaavansa sinut ihmisenä. 

Miehiä on treffeillä kahdenlaisia ; niitä jotka auttavat tuolin alle ja takin päälle ja maksavat laskun viittamatta asiaan sanallakaan. Ja niitä, jotka tekevät suuren numeron siitä että he eivät ala ämmiä paapomaan, että ole nyt tasa-arvoinen, siinä. Yleensä myös röyhtäilevät äänekkäästi, puhuvat tauotta ja nauravat omille vitseilleen. 

Miehet eivät halua naisesta mitään sielunkumppania, sen takia heille on aivan sama, esim. keskustellaanko parisuhteessa lainkaan. Jos keskustelua tapahtuu, mies tekee niin korostaakseen omaa asiantuntemustaan asioista ja paremmuuttaan sinuun nähden, niistä asioista joista sinä tiedät enemmän, hän ei keskustele. 

Jos haluat tulla kohdatuksi ihmisenä, hanki hyviä naispuolisia ystäviä tai naispuolinen kumppani. 

Ethän toki yleistä? Siinä olen ehdottomasti samaa mieltä ettei täältä tulla löytämään tuollaisia sivistyneitä miehiä joskin kahdessa naapurimaassamme on tehty tosissaan töitä sen eteen ettei naiset jäisi enää jalkoihin. Norjassa naiset osallistuvat sulassa sovussa asepalvelukseen ja haluavat sananmukaisesti tulla kohdelluksi ihmisinä eikä pelkkänä sukupuolena.

Vierailija
14/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on ilmeisesti äiti puhunut hiekkalaatikolla kavereista eikä tytöistä ja pojista. Tuloksena on ihmisiä, jotka eivät tiedä sukupuoltaan.

Vierailija
15/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi treffailu. Ikinä kenenkään kanssa eivät kemiat kohdanneet, vaan tapaamiset oli juurikin sellaista pintapuolista tutustumista tai siirappisia juttuja ja kehuja. Eivät edenneet luontevasti. Kun en ole ollut haku päällä niin seuraa on löytynyt ja kemiaa ollut. Näitä on löytynyt tuttujen kautta ja baarista.

Vierailija
16/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jahtaat niitä unelmankauniita nuoria tyttösiä? Jos sitä harrastat niin olet pakkisi ansainnut. 

Sinun pitää vain hyväksyä että et ole miehenä mitään huipputasoa ja keskittyä niihin joihin sinulla on saumoja. 

Vierailija
17/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla surkea miesmaku, ehkei kannattaisi yleistää koko sukupuolta omien valintojesi perusteella. Niinhän naisetkin aina miehille sanoo, ettei kaikki naiset ole samanlaisia.

Vierailija
18/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on ilmeisesti äiti puhunut hiekkalaatikolla kavereista eikä tytöistä ja pojista. Tuloksena on ihmisiä, jotka eivät tiedä sukupuoltaan.

Vihdoinkin joku alkaa kyseenalaistamaan valloillaan olevaa kulttuuria. Aivan liian moni päätyy vieläkin passaamaan miestä sekä lapsia työssäkäynnin ohella vain sukupuolensa takia. Aikuisen miehen luulisi osallistuvan talouden pitoon muutenkin kuin tuomalla rahaa, jos tästä ei olla erikseen sovittu.

Vierailija
19/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee nimenomaan se sukupuolen voimakas läsnäolo. Parisuhteessa pitää olla myös kaveri, paras kaveri oikeastaan, joten sukupuolen pitäisi olla vähemmän tärkeässä asemassa suhteessa.

Vierailija
20/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisenä"? Eli jokin pan-seksuaalien treffipalvelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi