Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan treffeille, jossa mua ei kohdata naisena vaan ihmisenä

Vierailija
02.05.2020 |

Oon käynyt lukuisilla treffeillä, mutta aina on häirinnyt se "miehen ja naisen välinen jännite" ja että onko sitä edes. Kaikki ovat olleet tinderistä, joten ehkä livenä tutustuminen tuntuisi luonnollisemmalta ja sukupuolet vähemmän merkityksellisiltä.

Yleensä ihmiset tykkää kehuista, mutta itseäni lähes tuntemattoman miehen kehut ulkonäöstä ällöttää ja se tuntuu niin siirappiselta. Hän ei puhuisi samalla tavalla kavereilleen, joten se on häiritsevää.

Onko muilla samanlaisia ajatuksia, vai onko tinder vaan väärä paikka mulle?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas outoa, haluat siis kaveritreffeille joista puuttuu täysin säkenöinnit?

Se säkenöinti syttyy henkisen yhteyden kautta, joka taas syntyy empatiasta ja toisen ymmärtämisestä. On ihan ymmärrettävää olla kiinnostunut toisen persoonallisuudesta, koska se on paljon määräävämpi tekijä kuin sukupuoli. 

Vierailija
22/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi et ole käynyt treffeillä mun kanssa.

Joku nainen kerran kommentoi treffien jälkeen että "vaikutat tosi asialliselta ja ei tullut ollenkaan sellainen fiilis että sulle kannattaisi flirttailla"

Hehe. Voihan sitä pakit noinkin antaa.

Mulla on pakeista jo aikamoinen kokoelma kerättynä.

Nainen kiinnostuu vain jos en viehäty hänestä yhtään ulkonäöllisesti.

Eli jahtaat niitä unelmankauniita nuoria tyttösiä? Jos sitä harrastat niin olet pakkisi ansainnut. 

Sinun pitää vain hyväksyä että et ole miehenä mitään huipputasoa ja keskittyä niihin joihin sinulla on saumoja. 

Paskapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen kerran kommentoi treffien jälkeen että "vaikutat tosi asialliselta ja ei tullut ollenkaan sellainen fiilis että sulle kannattaisi flirttailla"

Eli jahtaat niitä unelmankauniita nuoria tyttösiä? Jos sitä harrastat niin olet pakkisi ansainnut. 

Sinun pitää vain hyväksyä että et ole miehenä mitään huipputasoa ja keskittyä niihin joihin sinulla on saumoja. 

Ei teille sekään riitä, että mies tavoittelee tasoisiaan koska kuitenkin hän oikeasti haluaa niitä parhaita beibejä.

Vierailija
24/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teille sekään riitä, että mies tavoittelee tasoisiaan koska kuitenkin hän oikeasti haluaa niitä parhaita beibejä.

Neitsyt Pamelat näkyy horisontissa :D

Vierailija
25/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien tarkoitus on hakea seuraa ihastumisen ja rakastumisen löytämiseksi.

Jos haluat tulla kohdelluksia sukupuolettomana olentona, käy juttelemassa vain naisten kanssa tai homojen kanssa, tai työtoverien tai mene psykoterapeutille.

Tai ilmoita jo seuranhaussa, että etsit pelkkää platonista keskusteluseuraa ja juttuseuraa.

Tuo on hyvin helppoa.

Vierailija
26/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Minä taas haluaisin treffeille, jossa minua kohdeltaisiin naisena.

Saisin pukeutua sukkiksiin, meikata ja tuntea olevani nainen.

Ihana viesti! :D

Vierailija
27/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sukupuolen tuominen esille joka lauseessa kielii juuri siitä, että ollaan hakemassa seksiä, ei mitään sen vakavampaa. Sellainen kyllä väsyttää toisen osapuolen ja alkaa miettimään miksi treffeille ollaan edes lähdetty jos pelkkä seksi on tavoitteena? Kaiken lisäksi se tavoite ei edes toteudu. 

Vierailija
28/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas outoa, haluat siis kaveritreffeille joista puuttuu täysin säkenöinnit?

Se säkenöinti syttyy henkisen yhteyden kautta, joka taas syntyy empatiasta ja toisen ymmärtämisestä. On ihan ymmärrettävää olla kiinnostunut toisen persoonallisuudesta, koska se on paljon määräävämpi tekijä kuin sukupuoli. 

Meilläpäin tuota kutsutaan friendzoneksi, ei se ainakaan normaalia heteronaista sytytä jos mies on kuin yksi tytöistä joka ymmärtää kaiken naisten jutuista.

Vierailija
29/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin treffeillä harrastavani kirjoittamista, ja että kirjoitan monesti miespuolisen kertojan näkökulmasta. Miehen kommentti: "mielenkiintoista että kirjoitat miehen näkökulmasta, vaikka olet nainen".

Kyseinen hemmo oli vielä opiskellut luovaa kirjoittamista...

Vierailija
30/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin tuota kutsutaan friendzoneksi, ei se ainakaan normaalia heteronaista sytytä jos mies on kuin yksi tytöistä joka ymmärtää kaiken naisten jutuista.

Se sytyttää ainakin mut. N28

Vierailija
31/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tulla kohdelluksia sukupuolettomana olentona, käy juttelemassa vain naisten kanssa tai homojen kanssa, tai työtoverien tai mene psykoterapeutille.

Tai ilmoita jo seuranhaussa, että etsit pelkkää platonista keskusteluseuraa ja juttuseuraa.

Tuo on hyvin helppoa.

Hirttikö kiinni? Oon meinaa itekin huomannut etten sytytä siitä syystä etten jaksa vetää naamalle kauheaa meikkiarsenaalia ja siihen päälle naisellista roolia. Pukeudun siististi laittaen kevyen nudemeikin. Hajuvedet on poissa laskuista pahan allergian takia. Ennen kuin sanot siitä että jotkut vaan jää yksin - tiedän. Halusin vain kertoa omat havaintoni.

Vierailija
32/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt Pamelat näkyy horisontissa :D

No niinhän te analysoitte ja peukutitte toisaalla, kun mies sanoi tavoittelevansa kaltaisiaan naisia. Oikeasti kuitenkin mulkku halusi niitä beibejä. Mies on aina väärässä.

Vierailija
33/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Nettitreffeillä ärsyttää suunnattomasti korostettu mies/naisasetelma. Aivan kuin naamaan lyötäisiin, jos sanotaan illan päätteeksi, että olet mahtava nainen. Miksei voi sanoa, että olet mahtava ihminen? Ohitan välittömästi nettisivustolla miespuoliset henkilöt, jotka hakevat NAISELLISTA seuraa. Lienen siis muunsukupuolinen. Nettisivustojen suurin puute on, että ei ole suomenkielistä sivustoa, jossa voi selkeästi hakea toista sukupuolta edustavia ystäviä tai aseksuaaleja. 

Vierailija
34/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään jos miehet kehuu ulkonäköä, tietää että ymmärtävät hyvän päälle.

Vierailija
35/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvin helppoa.

Kyllä parisuhteessa pitäisi olla toistensa paras kaveri, joten sukupuolen ei pitäisi olla niin suuressa asemassa. Kyse on persoonien kohtaamisesta.

Vierailija
36/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin treffeillä harrastavani kirjoittamista, ja että kirjoitan monesti miespuolisen kertojan näkökulmasta. Miehen kommentti: "mielenkiintoista että kirjoitat miehen näkökulmasta, vaikka olet nainen".

Kyseinen hemmo oli vielä opiskellut luovaa kirjoittamista...

Noniin, paljastit sitten vauvapalstaharrastuksesi ja täällä feikkaat miestä, sillälailla.

Vierailija
37/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen mies on kehunut mun ulkonäköä, mutta se vaan häiritsee kun tiedostan hänen puhuvan Naiselle jolloin kehumisen oletetaan olevan kohteliasta... Häiritsee siis se sukupuolen voimakas läsnäolo.

Kerran avauduin närkästyneenä jostain aiheesta, joka ärsytti minua. Miehen reagointi: "oot niin kaunis". Pahin turn off ikinä.

On teillä naisilla ongelmat. Mies haluu olla kohtelias ja/tai tykkää sun ulkonäöstä, mut ei vaan kelpaa. No eiköhän korona ja siitä seuraava syvä lama vähän "tervehdytä" näitä mentaaliongelmia tässäkin maassa.

Vierailija
38/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on myös se, että naiset arvostavat sukupuolineutraalisti käyttäytyvää miestä jos tämä on komeakasvoinen ja pitkä.

Jos tavismies tekee noin, hänet leimataan tylsäksi ja aseksuaaliksi.

Vierailija
39/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä jatkat tuollaisten naisten deittailua?

En jatkakaan, siksi olenkin ikisinkku koska ne antaa pakit joista voin kiinnostua ja itse en halua jatkaa niiden kanssa jotka eivät ole ulkonäöllisesti viehättäviä.

Vierailija
40/242 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se että ymmärtää vaan että haluaa ymmärtää ja on kiinnostunut. Kyse on siitä, millaisella asenteella mies on liikkeellä. Sama kuin puhuisi vaikka toisen hiusten väristä koko treffien ajan, ja kieltäytyisi vaihtamasta puheenaihetta. Kyllä treffikumppani tietää oman hiustenvärinsä, samoin kun hän tietää oman sukupuolensa. Sitä, että korostaa kahden ihmisen erilaisuutta, etsimättä mitään yhteistä maaperää, kutsutaan toiseuttamiseksi. Sillä halutaan luoda jännitteitä ja erimielisyyttä. 

Miehet saattavat kuvitella että tuo jännite johtaa onnelliseen parisuhteeseen, mutta sitä se ei tee. Tahdon taas korostaa että seksi ja parisuhde ovat täysin eri asioita. Parisuhteeseen päädytään samankaltaisuuden ja sen ymmärryksen vuoksi. Nainen ei valitse itselleen miestä koska tämä on mies, vaan koska tämä on erilainen kuin kaikki muut maailman miehet. Eli ei mieheyden takia, vaan siitä huolimatta.