Suuri porkkanankylvö-ketju
Kaikki vinkit ja niksit tähän ketjuun. Kaikki muu keskustelu tervetullutta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Porkkanakemppi on ilkeä hyönteinen joka asuu kuusessa. Jollet suojaa sun porkkanannaatteja kemppi tulee ja iskee. Sen jälkeen naatit on kiharaiset ja porkkanat ei kasva hyvin.
Minkä näköinen se on?
Koska en ole rasisti kylvin viime kesänä erivärisiä lajikkeita. Ja koska vielä ei puhuttu turvaväleistä (ja ne siemenet on niin pahuksen pieniä.) niitä siemeniä meni ryppäinä vakoon.
Hentomielisenä ihmisenä en sitten raaskinut harventaa taimia joten lopputulos oli iloisenkirjava kierre erivärisiä porkkanoita:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanakemppi on ilkeä hyönteinen joka asuu kuusessa. Jollet suojaa sun porkkanannaatteja kemppi tulee ja iskee. Sen jälkeen naatit on kiharaiset ja porkkanat ei kasva hyvin.
Minkä näköinen se on?
Osaat käyttää vauva.fi-palstaa, mutta et Googlea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen se on?
Ota nyt asia kerrallaan. Kylvä se porkkana ensin ja jos siihen tulee ötökkä, niin murehdi sitä vasta sitten.
Sipulit ja porkkanat kannattaa kylvää vierekkäin. Karkoittavat toistensa tuholaiset.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole rasisti kylvin viime kesänä erivärisiä lajikkeita. Ja koska vielä ei puhuttu turvaväleistä (ja ne siemenet on niin pahuksen pieniä.) niitä siemeniä meni ryppäinä vakoon.
Hentomielisenä ihmisenä en sitten raaskinut harventaa taimia joten lopputulos oli iloisenkirjava kierre erivärisiä porkkanoita:)
Kuulostaa hauskalta!
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö ne isänmaamme toivot nyt on? Voi tsiisus miten te ikinä pärjäätte jos ruoka loppuu kaupasta?
Tässä ne nyt on. Nykypäivän ihminen on niin vieraantunut luonnosta, ettei se osaa enää edes porkkanaa kylvää.
Miksi tää porkkanankylvö-ketju on vieläkin täällä? Mä oon oikeesti ollut nyt pari kuukautta karanteenissa, eikä mua vois vähempää kiinnostaa joku porkkana. Mun täytyy murehtia taloudesta ja terveydestä ja te vaan nauratte jollekin porkkanalle. Kaikilla ei sitäpaitsi ole omaa pihaa, johon voisi kylvää porkkanoita. Jos teillä on piha, niin te olette etuoikeutettuja ja voitte googlettaa puutarhanhoito-ohjeenne netistä, eikä tulla tänne leveilemään, että ehe ehe onks babyporkkana joku siemen. Toisilla ei ole edes varaa ostaa kasviksia!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää porkkanankylvö-ketju on vieläkin täällä? Mä oon oikeesti ollut nyt pari kuukautta karanteenissa, eikä mua vois vähempää kiinnostaa joku porkkana. Mun täytyy murehtia taloudesta ja terveydestä ja te vaan nauratte jollekin porkkanalle. Kaikilla ei sitäpaitsi ole omaa pihaa, johon voisi kylvää porkkanoita. Jos teillä on piha, niin te olette etuoikeutettuja ja voitte googlettaa puutarhanhoito-ohjeenne netistä, eikä tulla tänne leveilemään, että ehe ehe onks babyporkkana joku siemen. Toisilla ei ole edes varaa ostaa kasviksia!!!
Aamun lääkkeet!!
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä sama tyyppi, joka mesoaa myös noista mansikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen se on?
vauva.fi on mun "google"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen se on?
vauva.fi on mun "google"!
Sama!