Suuri porkkanankylvö-ketju
Kaikki vinkit ja niksit tähän ketjuun. Kaikki muu keskustelu tervetullutta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Nonii! Porkkanat on laitettu itsetehtyyn parvekelaatikkoon. On kyllä kiva nähdä miten porkkanat alkavat kasvamaan!
Pic or it didn’t happen!
Oon keski-ikäinen mies ja haluaisin rakentaa somebrändini porkkanan ympärille. Onnistuisikohan?
Vierailija kirjoitti:
Oon keski-ikäinen mies ja haluaisin rakentaa somebrändini porkkanan ympärille. Onnistuisikohan?
Aivan taatusti
Vakavasti otettuna, tiedän yhden ihmisen, joka on tukehtunut porkkanaan. Eli älkää antako lastenne koskaan kulkea saati juosta porkkana suussa.
Nyt on tehty porkkanasta asiaa! Wow! Tuleeko ennätykset!
Nuorille suunnatussa sexoppaassa Respektiä on oikeasti vinkkinä laittaa lämmitetty porkkana aaanukseen. Oikeesti! Mitä vit???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt ihan pihalla? Mikä tässä on juttu???
Hauskaa teillä tuntuu olevan, mutta miksi? Haluan mukaan porkkanajuttuun!
MITÄ MITÄ MITÄ?Tää on vaan harvoille ja valituille
Huomaan😂😂😂
Saako tähän porkkanajuttuun liitettyä mitenkään Maisa Torppaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli ymmärsinkö mä oikein, että babyporkkanat on niitä siemeniä? Jos ostaa pakastettuja niin pitääkö ne sulattaa ensin ennenkun kylvää maahan?
Haluun nähä ku tää ihminen sulattaa ja istuttaa babyporkkanoita 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole aikaakaan kun Maisalla oli kädet mullassa eli ihan varmasti saat liitettyä tähän Maisa Torpan
https://www.iltalehti.fi/piha/a/7e97f3ae-4436-4589-9616-1dd9153c3efa
Jos porkkanan pesee niin pitääkö se kuoria ja jos porkkanan kuorii niin pitääkö se pestä?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas mietin, saisko tähän liitettyä Martinaa ja Sofiaa?
Vierailija kirjoitti:
Kohti unelmia vaan!
Tauteja kannattaa varoa.
Sairaat porkkanat on pidettävä erillään muista ja puhtaassa mullassa.
Porkkanat eivät kehitä immuniteettia, vaan menetät koko sadon jos et siirrä terveitä porkkanoita turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja kannattaa varoa.
Porkkanat eivät kehitä immuniteettia, vaan menetät koko sadon jos et siirrä terveitä porkkanoita turvaan.
Hirveen negatiivista
Vierailija kirjoitti:
Tauteja kannattaa varoa.
Hysteerikot vauhdissa. Pitäisköhän teidän porkkanoineen linnoittautua bunkkeriin tauteja piiloon. Kato ei me muut tavallisia porkkanapöpöjä pelätä. Ei toi kuitenkaan ole mikään porkkanoiden korona.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja kannattaa varoa.
Taudit kehittää porkkanoille hyvän vastustuskyvyn. Babyporkkanana sairastetut taudit antavat suojan myöhempiä viikkoja vastaan.
Tässäkö ne isänmaamme toivot nyt on? Voi tsiisus miten te ikinä pärjäätte jos ruoka loppuu kaupasta?