Nauraisitko vapautuneemmin jos purukalustosi olisi kunnossa
Kommentit (26)
Kävin oikomishoidossa aikoinaan ja se vapautti minut hymyilemään. Ennen operaatiota häpeilin ja kiinnitin koko ajan huomiota siihen etten hymyillyt yhtään niin että hampaat näkyisivät.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin ja monestakin syystä. Se kun ei mitenkään kohota mielialaa että kuulee jo lapsena näyttävänsä hölmöltä hymyillessään ja varsinkin nauraessaan kun ikenet paljastuu ihmetellään ääneen mikset voi nauraa nätisti kuten serkkusi. Katso nyt kuinka sievästi "ellakin" osaa hymyillä.
Seuraavaksi ihmeteltiinkin kuinka totinen tuosta lapsesta on tullut. Että mikset ole iloinen ja nauravainen kuten serkkusi vaan murjotat aina naama norsunveellä. Katso nyt kuinka hauskaa "ellallakin" on.[/
Tiedän tunteen, mulle on sanottu teininä, että näytän sammakolta, kun hymyilen tai nauran.
-totinen-
Ikää tulee, alkaa leuat "painua" (se muuttaa ulkonäköä) jos niitä hampaita ei ajoissa korjaa. Saattaa s-kirjain alkaa puheessa suhisemaan. Korjatut ja hoidetut hampaat pitää purennan hyvänä vanhanakin. Suojaa myös sydäntä, jopa alzheimerin tauti saattaa olla peräisin tulehduksesta (esim. sieltä hoitamattomasta hampaasta).
Ei helpota asiaa se, että hammashygienisti kehotti minua menemään yksityiselle laitattamaan laminaatit etuhampaisiin. Ja ex-miesystävä kehoitti hymyilemään suu kiinni, koska ikeneni näkyvät kuulemma rumasti.
Jos minulla olisi rahaa, hoitaisin hampaani kuntoon ja kauniiksi heti. Ennen hymyilin ja nauroin, olin vapaa ja onnellinen. Nykyään en enää.
Kyse ei ole pelosta vaan siitä että EI OLE VARAA. Hammaskuoret järkyn kalliita, yli 1000e per hammas.