Käsi sydämellä -kysymys: Kuinka monta kiloa on tullut painoa lisää korona-aikana?
Itselläni nelisen kiloa.
On tullut syötyä enemmän ja liikuttua vähemmän.
Kommentit (58)
Ei yhtään. Syön terveeellisemmin kun lounaspaikkojen rasvaisemmat ruuat jälkiruokineen jääneet pois. Ei tuu käytyä grillillä tai kebabillakaan.
Päin vastoin, on helpompi toteuttaa laihisprojektia, kun kaikki syömiset on omassa kontrollissa paremmin.
Ei yhtään. Päin vastoin. Mutta ei se korona-ajasta johdu. Mulla on työt jatkunut kuten ennenkin, samoin liikunnat ja syömiset. Nyt keväällä teen paljon ulkohommia, joten liikuntaa tulee vielä vähän lisää.
Aloitin juoksuharrastuksen kun korona saapui, nyt menee jo 10 km lenkki. Ei ehdi lihomaan.
Laihtunut, mutta se ei ole hyvä juttu, koska olen alipainoinen. Ei ole muuta tekemistä kuin juosta/lenkkeillä päivällä ja pyöräillä illalla.
Vuoden alusta noin seitsämän kiloa. Tosin olen koko ajan ollut sairaslomalla mt-ongelmista, joten olisi varmaan kilot tulleet ilman koronaakin.
En tiedä, mutta huomasin, että olen joutunut siirtymään vyössä seuraavaan reikään. Eli massa on kasvanut.
Tämähän näyttää hyvältä!
Koronan valoisa puoli!
En uskalla edes ajatella.
T: Koronasyöppö
-4
Itsetehty ruoka, säännölliset ruoka-ajat ja lisääntynyt ulkoilu keventää. Stressiä on tulevaisuuden epävarmuuden vuoksi (yksinyrittäjä ja tilaukset epävarmoja) mutta onneksi liikunnalla ja rentoutusharjoituksilla sekin pysyy kontrollissa eikä ole kertynyt lantiolle
Homma meinas lähtä lapasesta, myönnän. Mutta mietin, haluanko olla koronakevään seurauksena 10kg lihavampi vai 10kg laihempi. Valitsin jälkimmäisen. 6kg jo lähtenyt.
on joku 5kg tullut viime kesästä. Liikaa..
Neljä kiloa lähtenyt ja pian 50 päivää putkeen olen urheillut.
Menettänyt kolme kiloa stressin takia ja kohta vie Korona hengen.
Viisi vähemmän. Lenkki lähes joka päivä, jumppaa, soutamista, crosstraineria ja siirtyminen kasvisruokavalioon 5 päivää/vko. Vkl lihaa/kanaa/kalaa.
kolme kiloa lähtenyt.
ei pullaa kahvipisteellä, ei suklaata työpisteellä...
Edelleen nolla. Itseasiassa juoksukilometreja on tullut niin paljon, että pitää alkaa hölläämään tahtia. Tai sitten olen sairastumassa koronaan.