Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?
Ja mitä Martina saa tällä kertaa hyvitykseksi Stefanin raikuliretkestä? Auton, laukun, sormuksen vai kellon?
Rolexin?
Stefan joutuu kyllä nyt nostamaan panoksia, kun Tauskikin on vedetty tähän mukaan.
😂 Kohta on ressukin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on jännittävintä heti koronan jäkeen, kuka ostaa sohvan, nyt on ale, ale, ale.
Minä haluan tietää ostajan! 😠
Paha toi sun pakkomielle! Seurailet intensiivisesti naista, jota pidät huxrana. Eikö ole varaa ostaa:D?
Ei mulla ole rahaa 😂 kysyttävää olisi.
se
Ventovieraalta ihmiseltä huutelet tieto netin kautta? Tehokasta toimintaa ja elämän sisältöä kerrakseen. Kyllä se varmaan vastaa kun jatkat ketjua viel 10 sivua. Ei käy kateeksi ig:n avulla tienaavat. Näitä pakkomielle penttejä kun seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on jännittävintä heti koronan jäkeen, kuka ostaa sohvan, nyt on ale, ale, ale.
Paha toi sun pakkomielle! Seurailet intensiivisesti naista, jota pidät huxrana. Eikö ole varaa ostaa:D?
se
Ventovieraalta ihmiseltä huutelet tieto netin kautta? Tehokasta toimintaa ja elämän sisältöä kerrakseen. Kyllä se varmaan vastaa kun jatkat ketjua viel 10 sivua. Ei käy kateeksi ig:n avulla tienaavat. Näitä pakkomielle penttejä kun seuraa...
Miksi seuraat voitko vastaa yhteen eli tähän kysymykseen?🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa oma ketju gattiouberger tarinoille niin voit gatti jutella siellä kaikessa rauhassa ja ottaa niitä kuvakaappauksia talteen ja sitten asetella niitä oikeisiin mappeihin. Huutista!
E huvita kun joku oli sellasen ketjun tehnyt ja siinä oli tyyliin 2 vastausta eli ei mitään infoa asiasta. Siksi kysyn tässä ketjussa koska this is where the magic happens. Kertokaa ny.. Määki haluun tietää.
Lohdullista tietää ettei näitä pakkomielteisiä nettistalkkereita ihme salaliittoineen ole vauvalla enempää. Eli olet sitten 20 plus sivua pohtinut ”viihteellisesti” ts. helvetin ilkeästi tuntemattoman halveksimasi (muka) ihmisen elämää. Alkaen kello 7 aamulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se
Tän hullun täytyy olla osastolla, aidosti luulee juttelevansa Sofian kanssa, jota herjaa alatyylisesti. Varmaan sama, joka kyseli voiko ajaa autoa lääkehuuruissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa oma ketju gattiouberger tarinoille niin voit gatti jutella siellä kaikessa rauhassa ja ottaa niitä kuvakaappauksia talteen ja sitten asetella niitä oikeisiin mappeihin. Huutista!
E huvita kun joku oli sellasen ketjun tehnyt ja siinä oli tyyliin 2 vastausta eli ei mitään infoa asiasta. Siksi kysyn tässä ketjussa koska this is where the magic happens. Kertokaa ny.. Määki haluun tietää.
Lohdullista tietää ettei näitä pakkomielteisiä nettistalkkereita ihme salaliittoineen ole vauvalla enempää. Eli olet sitten 20 plus sivua pohtinut ”viihteellisesti” ts. helvetin ilkeästi tuntemattoman halveksimasi (muka) ihmisen elämää. Alkaen kello 7 aamulla!
Sinä sofia saat elantosi näillä joten....
Ainiin ohis ja itsepähän myyt juttusi...
Olisko proviikka mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se
Tän hullun täytyy olla osastolla, aidosti luulee juttelevansa Sofian kanssa, jota herjaa alatyylisesti. Varmaan sama, joka kyseli voiko ajaa autoa lääkehuuruissaan.
Ai stefu ?! 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se
Ai stefu ?! 😳
Totta kai! Ja hullun rakastuneena!
Luuletteko tosissanne että yksi ihminen on nähnyt vispilän (rakastan tota sanaa) kaupan tiettyjen toittajien kanssa?
Tauskista tulee mieleen valkopestyt farkut ja vanhan viinan lemu.
Todella romanttista...ihan huippuunsa viritettyä.
... mutta kuka on anna hopi? 🧐
Tauskin luotettavuus kommentaattorina on sama kuin
Pohjois-Korean uutistoimittajalla: oli tyylikäs ja päihteetön ilta.
Kuolen nauruun kohta.
elboor kirjoitti:
Kuolen nauruun kohta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on saanut Sofia-hullun!
elboor kirjoitti:
Kuolen nauruun kohta.
Mitä häh? Etkö usko muka? Itse ainakin uskon kun Tauski sanoo, että siellä on ollut hillitty ja tyylikäs tunnelma, iltaa on vietetty selvinpäin ja kotia lähdetty jo yhdeltätoista!
Noniiin!!!
Martina on Hangossa ja Stefan istuu jonkun auton takapenkillä matkalla todennäköisesti sinne, luki myös teksti että byebye vappu. Alkaakos nyt selvät päivät??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on saanut Sofia-hullun!
Eiköhän tämä ole se sama kuin ne muutkin, harhainen, yksinäinen netissä 24/7, pakkomielteinen ja todella epäviihdyttävä tyyppi. Sama kaava aina, kyttää netissä tietoja ja kehittää jotain kummia teorioita. Pirun ilkeä, mutta viihtyy hyvin siinä 24/7. Saanut? Varsinainen vitsiveikko. Vedättämisesi on törkeä helppoa, kiitos viihteestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?
Kyllä sinnehän se matkustaa.. kohta tulee martinalta taas päivitystä kuinka stefu makaa kainalossa ja lovelove.
Silloin kun aletaan puhumaan hulluudesta, stalkkaamisesta ja mt-ongelmista niin paikalle on lyllertänyt ... GATTIOUBERGER!
Stefan joutuu kyllä nyt nostamaan panoksia, kun Tauskikin on vedetty tähän mukaan.