Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
stefan ei seuraa sofiaa instassa
Ei ole koskaan seurannutkaan. Varmaan sen takia että Martina ois antanut huutia jos seurais ja ei varmaan heti kehtaa edes alkaa seuraamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu tilasi Tauskin, kun halvalla sai. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Eikä raha takaa hyvää makua näemmä. Vai olikohan se olevinaan joku "sisäpiiritsoukki".
Vai sisäpiiritsoukki...muutenkin hengaa tauskin ym. kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?
Minusta paras näpy palstamammoille olisi kun gattiouberger olisi stefanin käsipuolessa ensi viikolla. Kaikki pitää gattioubergeria psyykenlääkkeitä ja kaljaa vetävänä nettikiusaajana. Olisi aika nähdä gattiouberger loistoauton kyydissä matkalla Hankoon rakastelemaan stefun kaa.
Täähän on jännittävintä heti koronan jäkeen, kuka ostaa sohvan, nyt on ale, ale, ale.
Minä haluan tietää ostajan! 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Luksuksella leveilevä Sofia säikähti junttitouhua ja siitä naureskelua? Haluaa parempiin piireihin tajuamatta ettei se hänen taustallaan onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Minusta paras näpy palstamammoille olisi kun gattiouberger olisi stefanin käsipuolessa ensi viikolla. Kaikki pitää gattioubergeria psyykenlääkkeitä ja kaljaa vetävänä nettikiusaajana. Olisi aika nähdä gattiouberger loistoauton kyydissä matkalla Hankoon rakastelemaan stefun kaa.
Moi Sofia 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Ja mitä Martina saa tällä kertaa hyvitykseksi Stefanin raikuliretkestä? Auton, laukun, sormuksen vai kellon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Luksuksella leveilevä Sofia säikähti junttitouhua ja siitä naureskelua? Haluaa parempiin piireihin tajuamatta ettei se hänen taustallaan onnistu?
Tässä on liikaa kaikkea kuten tiger kingis,
Lyödäänkö vetoa vauvasta vai siitä kuka on lompsa?
Minun pää ei kestä tätä jännitystä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Ja mitä Martina saa tällä kertaa hyvitykseksi Stefanin raikuliretkestä? Auton, laukun, sormuksen vai kellon?
Rolexin?
Miten ketään voi ikinä koskaan kiinnostaa kenenkään elämä noin paljon että täällä jauhetaan monen sivun verran? Täytyy olla surkeaa elämää.
Mikä gattiouberger, kertokaa kiitos vähän lisää kun minulta on mennyt ohi tämä..
Vierailija kirjoitti:
stefan ei seuraa sofiaa instassa
Omg sekin! 😳🤯 Miksi ei seuraa ? Se selviää seuraavassa seiskassa eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Mikä gattiouberger, kertokaa kiitos vähän lisää kun minulta on mennyt ohi tämä..
Avaa oma ketju gattiouberger tarinoille niin voit gatti jutella siellä kaikessa rauhassa ja ottaa niitä kuvakaappauksia talteen ja sitten asetella niitä oikeisiin mappeihin. Huutista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on jännittävintä heti koronan jäkeen, kuka ostaa sohvan, nyt on ale, ale, ale.
Minä haluan tietää ostajan! 😠
Paha toi sun pakkomielle! Seurailet intensiivisesti naista, jota pidät huxrana. Eikö ole varaa ostaa:D?
Ei mulla ole rahaa 😂 kysyttävää olisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi ikinä koskaan kiinnostaa kenenkään elämä noin paljon että täällä jauhetaan monen sivun verran? Täytyy olla surkeaa elämää.
Kevyttä hupia. Kunhan läpällä heitellään juttuja. Nää sekoilevat julkut on usein parempaa viihdettä kuin käsikirjoitetut saippuasarjat.
Vierailija kirjoitti:
Avaa oma ketju gattiouberger tarinoille niin voit gatti jutella siellä kaikessa rauhassa ja ottaa niitä kuvakaappauksia talteen ja sitten asetella niitä oikeisiin mappeihin. Huutista!
E huvita kun joku oli sellasen ketjun tehnyt ja siinä oli tyyliin 2 vastausta eli ei mitään infoa asiasta. Siksi kysyn tässä ketjussa koska this is where the magic happens. Kertokaa ny.. Määki haluun tietää.
Voitko vastaa yhteen kysmykseen 🌹
Katsotaan julkaiseeko lompsat.