Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Lähtiköhän Stefan Martinan matkassa Hankoon?
Kyllä sinnehän se matkustaa.. kohta tulee martinalta taas päivitystä kuinka stefu makaa kainalossa ja lovelove.
Kohta tulee palstalle sofialta kuinka moraalitonta on jäädä tiluksille, sofia on kiukkuinen mamma😠
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aletaan puhumaan hulluudesta, stalkkaamisesta ja mt-ongelmista niin paikalle on lyllertänyt ... GATTIOUBERGER!
Moi sofia 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.
– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.
Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?
Kyllä sinnehän se matkustaa.. kohta tulee martinalta taas päivitystä kuinka stefu makaa kainalossa ja lovelove.
Sanokaa mun sanoneen, tämä kaikki huipentuu vielä kesähäihin. Ainoa avoin kysymys on kenen kesähäät: Sofian ja Stefanin, Martinan ja Stefanin vai Tauskin ja Hennan?
Antakaa Stefun ja Sofian jatkaa rauhassa elämäänsä ja Martinan surra eroaan.
Ehkä nämä kolme voisivat nyt pitää aika matalaa profiilia instassa ja seiskassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Sanokaa mun sanoneen, tämä kaikki huipentuu vielä kesähäihin. Ainoa avoin kysymys on kenen kesähäät: Sofian ja Stefanin, Martinan ja Stefanin vai Tauskin ja Hennan?
Sofian ja Stefanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aletaan puhumaan hulluudesta, stalkkaamisesta ja mt-ongelmista niin paikalle on lyllertänyt ... GATTIOUBERGER!
Moi sofia 😘
Moi Martina 😉
Mitäs luulette? Suivaantuiko Sofia kun Stefu lähti Hankoon, ja siksi laittoi kuvan itsestään stooriin eiliseltä ja lisäsi siihen single ladies club?? Ja Tauskin äänikin muuttui kellossa! Hmm!!!!
Who's the winner?
Vierailija kirjoitti:
Lohdullista tietää ettei näitä pakkomielteisiä nettistalkkereita ihme salaliittoineen ole vauvalla enempää. Eli olet sitten 20 plus sivua pohtinut ”viihteellisesti” ts. helvetin ilkeästi tuntemattoman halveksimasi (muka) ihmisen elämää. Alkaen kello 7 aamulla!
Nyt meni ohi sun hourailut. En tiedä kenelle vastasit tekemällä noita törkeitä oletuksia jotka meni muuten ihan metsään jos minusta puhut. Ite halusin vaan tietää mitä se gattiouberger tarkottaa. En ole seurannut 20 sivua keskustelua. Kysyin mielenkiinnosta, koska StefanSofiaMartina on kolmiodraama ja heidän kenenkään nimi se ei ole, joten kiinnostaa miksi täällä heidän kolmiodraamaketjussa puhutaan jostain ihme neljännestä henkilöstä. Mutta antaa olla sit ja heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Stefun ja Hennan! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Stefun ja Hennan! 😍
Martinan ja Tauskin! <3
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Stefun ja Sofian jatkaa rauhassa elämäänsä ja Martinan surra eroaan.
Ehkä nämä kolme voisivat nyt pitää aika matalaa profiilia instassa ja seiskassa!
Entä se lapsi jo oleva ja tuleva?
Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain
Häissä soi Tauski... Kyllä Martinaa ketuttaa, jos Sofia saa prinsessahäät, joita Martina on yhdeksän vuotta penännyt. Uhkailu, syyttely, vahingot, pettämisen ja uhriutuminen ei saa miestä kosimaan! Vain se Oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu on ollut aina rakastunut Sofiaan, Martina ollut pelkkä korvike kaiken aikaa.
Nyt Stefu on ilmeisesti uskaltanut viimein irtautua Martista lopullisesti. Ja tekee kaiken Sofian eteen :)
Niillä on paljon yhteistä. Sofiakin on aina ollut rakastunut Sofiaan
Sofian arvosta kertoo kaiken se, että esiintyjäksi valikoituu juuri Tauno Peltonen. Juoppo naistenhakkaaja, miespuolinen Johanna Tukiainen
Tauskihan on ollut esiintymässä myös Tuksun rapujuhlissa. Mulla ei tule kyllä tyylikkyys mieleen Tauskista, Sofiasta, Steffestä eikä Tuksusta. Eiköhän Steffelläkin ole kohta huumepoliisit ovella kun tuota rikollista mimmiä hyysää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi sofia 😘
Moi Martina 😉
😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi sofia 😘
Moi Martina 😉
😂😅
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulette? Suivaantuiko Sofia kun Stefu lähti Hankoon, ja siksi laittoi kuvan itsestään stooriin eiliseltä ja lisäsi siihen single ladies club?? Ja Tauskin äänikin muuttui kellossa! Hmm!!!!
Who's the winner?
Stefan.
Vihdoin ero Martinasta.
Onnea Stefu - sitä tulet tarvitsemaan.
Martinan exä on yhtä pelottava ajatus kuin linnareissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski IS:
Salavauva salahäät ässsää on mutta kuka assistä?
Kelatkaa jos vaikka samun häät sofian kanssa 😌
Vierailija kirjoitti:
Onnea Stefu - sitä tulet tarvitsemaan.
Martinan exä on yhtä pelottava ajatus kuin linnareissu.
Martinan nyxä on kaikkei pelottavin!
Elinkautinen.
Hyvä, että on loppu!