Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan

Rakkauttaseon
01.05.2020 |

Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.

– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.

– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.

Kommentit (1590)

Vierailija
401/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa ne eilen omi?

Vierailija
402/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski kertoi, että he lauloivat yhdessä Stefanin kanssa. Nyt voisi olla saumaa uudelle yhteistyölle musan saralla. Olihan Martinallakin se salarakas albumi Fingerroosin kanssa.

Tauski feat. Stefan Ökyrakkaat. Saataisiin ihan kunnon pitkäsoitto. Biisejä Sofiasta, Katiskasta ja Cobrasta.

Minä haluan että sofia alkaa puhua siitä miten helppo tuolla on tulla vedetyksi juttuihin se varoittava esimerkki ja että menee vaikka myyjäksi vaatekauppaan postaa siitä ja oikeuden käynnistä, miten helppo raha vie. Tuo julki näiden ksipäiden toimet ja samalla itse menestyy ihan itsenään! On esimerkki muille! Sofia tykkkäsit muodista mitä jos se ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski kertoi, että he lauloivat yhdessä Stefanin kanssa. Nyt voisi olla saumaa uudelle yhteistyölle musan saralla. Olihan Martinallakin se salarakas albumi Fingerroosin kanssa.

Tauski feat. Stefan Ökyrakkaat. Saataisiin ihan kunnon pitkäsoitto. Biisejä Sofiasta, Katiskasta ja Cobrasta.

Kuka toimittaja oli paikalla kuka tiesi ja miksi?

Vierailija
404/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ja todella moni tiesi.

Vierailija
405/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ja todella moni tiesi.

Niin nämä viihdemaksamulle toimittajat tietää. Tietää sen mistä maksetaan!

Vierailija
406/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus"

Tauski on ihan itse antanut nyt haastattelut sekä Iltalehdelle että Ilta-Sanomille tästä rakkaustilaisuudesta.

Vierailija
407/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tauski juoruaa mitä tapahtunut yksityiskeikalla? Hänelle on maksettu siitä että tulee esiintymään fiineihin partyihin ja nyt supattelee toimittajille juttuja kuin mikäkin teinityttö!

Vierailija
408/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tauski juoruaa mitä tapahtunut yksityiskeikalla? Hänelle on maksettu siitä että tulee esiintymään fiineihin partyihin ja nyt supattelee toimittajille juttuja kuin mikäkin teinityttö!

Et sitten ymmärrä, että ihan sovittu juttu?

Mitäs jos totuus onkin vähän toisenlainen?

Vierailija
409/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskin jutut nyt IS vähän eri luokkaa kun aiemmin. Hän ei kommentoi tilaisuuden luonnetta.

Paitsi, että kommentoi jo :D

Vierailija
410/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski on varmaan niin häkeltynyt ja hämillään, että kerrankin hän muistaa mitä vappujuhlissa on tapahtunut kun on ollut selvinpäin koko illan. Siksi iloisena höpöttelee medioille.

Vierailija
411/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski IS:

Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.

– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.

Vierailija
412/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kihlajaiset

Vierailija
413/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskihan valitti vasta että on pa kun keikat meni koronan vuoksi.

Stefu tilasi laulaa luikuttamaan yksityiskeikalle, sai siitä rahaa siis. Sofian ja Stefun instastorysta toimittajat bongasivat Tauskin, soittivat tälle ja tarjosivat rahaa tiedosta mitä keikalla tapahtui. Nyt Tauskilla on taas varaa ruisleipään!!!

Vierailija
414/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskin jutut nyt IS vähän eri luokkaa kun aiemmin. Hän ei kommentoi tilaisuuden luonnetta.

Kuka toimittaja ja miks teki jutuni?

Minä annan sofialle ison 👍 jos pysyy jatkossa erossa näistä, hienoa!

Vierailija
415/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski IS:

Mä en voi kommentoida kenenkään suhteita, että ovatko he parisuhteessa vai eivätkö he ole, artisti totesi.

– Ihmiset kovasti kyselevät, että ketä siellä oli ja mitä siellä tehtiin, mutta mulla on vaitiolovelvollisuus, koska kyseessä on yksityistilaisuus. Vaikka mä olisin nähnytkin jotain, niin mä en voi mennä sitä kommentoimaan. Haluan kunnioittaa asiakastani, hän lisäsi.

Ihan eri ääni kellossa kuin eilen. Ja Sofia postasi single ladies club. Tuliko jo nyt ryppy rakkauteen?

Vierailija
416/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskihan valitti vasta että on pa kun keikat meni koronan vuoksi.

Stefu tilasi laulaa luikuttamaan yksityiskeikalle, sai siitä rahaa siis. Sofian ja Stefun instastorysta toimittajat bongasivat Tauskin, soittivat tälle ja tarjosivat rahaa tiedosta mitä keikalla tapahtui. Nyt Tauskilla on taas varaa ruisleipään!!!

:/ Voi stefuu juokse sofia.

Vierailija
417/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka toimittaja ja miks teki jutuni?

Minä annan sofialle ison 👍 jos pysyy jatkossa erossa näistä, hienoa!

Luuletko että pysyy 😂 mihin aattelit sen peukun tunkea?

Vierailija
418/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan hämmentää porukkaa

Vierailija
419/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut siis julkaiseeko sofia nämä tarjouksiaan antavat mihiehet, se kiinnostaisi?

Sohva anna tulla. Nyt on sun hetki.

Jättääkö elättinå julkaisematta ja valitsee vain parhaimman tarjouksen?

Minä haluan tietää tämän

Vierailija
420/1590 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

stefan ei seuraa sofiaa instassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän