Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normivartaloisen/painoisen naisen mitat?

Vierailija
30.04.2020 |

Olen laihduttanut ja minulla on suuria vaikeuksia käsittää minkä kokoinen olen oikeasti. Työkaverit päivittelevät että olen nykyään niin pieni, no ehkä entiseen verrattuna joo. Itse en näe hirveästi eroa entiseen talipallo-olemukseen. Jos olet tällainen ns normaalivartaloinen, mikä on esim rinnanympärysmittasi? Rintojen alta mitattuna siis? Lantiomitta?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet laihtunut? Jotain voinee päätellä siitäkin mitä vaatekokoa käytät?

Vierailija
2/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 157/78kg.

Mä olen normaalipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta 96

Vyötärö 62

Lantio 92

Vierailija
4/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tynnyrimäinen rintakehä ja suora vyötärö.

163 cm 49 kg 36 v.

Rintojen alta n. 70 cm, rintaliivien koko 65C. Rinnat ovat pienet, laajat ja terhakat, niissä ei juuri rasvaa ole vaan ovat oikeastaan pelkkää rintakudosta, eivät roiku ja "makaa" rintakehää vasten.

Vyötärö 68 cm.

Lantio 90 cm. Pakarat eivät ole lättänät, vaan pyöreät koska treenaan jonkin verran koska teen istumatyötä. Muuten ei jaloissa kierrä veri.

Yläkroppa ja alakroppa ovat sopusuhtaisia keskenään, en siis ole omaan pituuteeni nähden persjalkainen tai omaan pituuteeni nähden pitkäselkäinen (joku tulee kuitenkin piipittämään, ettei lyhyt ihminen voi olla pitkäselkäinen tai -jalkainen kun 180-senttiseen ihmiseen vertaa nönnönnöö. Ei olisi ensimmäinen kerta :D)

Lihasta on kropassa jonkin verran, teen liikkuvuusharjoituksia ja ryhtiä suoristavaa jumppaa.

Vatsa on litteä, ei roiku.

Selluliittiakaan ei ole, ellei kunnolla rutista ihoa käsillä kasaan. Reisissä lihakset piirtyvät kauniisti, ja olen kauniin hoikka.

Käsivarsissakin lihasta, vedän sujuvasti 10 leukaa vastaotteella. Myötäotteella vain 7.

Ja ihan vain tiedoksi, jokainen lihavampi/pulleampi/plösömpi nainen on aina sitä mieltä, ettei häntä hoikemman pitäisi laihduttaa yhtään kun "muuten kuihtuu olemattomiin". Ja 152-senttinen ihminenhän on hoikka, kun vaaatekoko on M vaikka siitäkin tursuaa läskit ulos. Eikä hän painakaan kun 64 kg, sehän on ihan normaalin naisen paino! (BMI 29 noin lyhyelle...)

Älä usko sellaisia jotka väittävät että olet pikkuruinen. Kukaan nainen ei ole pikkuruinen, jos on yli 165-senttinen. Ja yksikään lyhytkään nainen ei ole pikkuruinen jos BMI yli 19.

Vierailija
5/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 157/78kg.

Mä olen normaalipainoinen

159cm. ja 50kg. 

Vierailija
6/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163 cm 49 kg 36 v.

Rintojen alta n. 70 cm, rintaliivien koko 65C. Rinnat ovat pienet, laajat ja terhakat, niissä ei juuri rasvaa ole vaan ovat oikeastaan pelkkää rintakudosta, eivät roiku ja "makaa" rintakehää vasten.

Vyötärö 68 cm.

Lantio 90 cm. Pakarat eivät ole lättänät, vaan pyöreät koska treenaan jonkin verran koska teen istumatyötä. Muuten ei jaloissa kierrä veri.

Yläkroppa ja alakroppa ovat sopusuhtaisia keskenään, en siis ole omaan pituuteeni nähden persjalkainen tai omaan pituuteeni nähden pitkäselkäinen (joku tulee kuitenkin piipittämään, ettei lyhyt ihminen voi olla pitkäselkäinen tai -jalkainen kun 180-senttiseen ihmiseen vertaa nönnönnöö. Ei olisi ensimmäinen kerta :D)

Lihasta on kropassa jonkin verran, teen liikkuvuusharjoituksia ja ryhtiä suoristavaa jumppaa.

Selluliittiakaan ei ole, ellei kunnolla rutista ihoa käsillä kasaan. Reisissä lihakset piirtyvät kauniisti, ja olen kauniin hoikka.

Käsivarsissakin lihasta, vedän sujuvasti 10 leukaa vastaotteella. Myötäotteella vain 7.

Ja ihan vain tiedoksi, jokainen lihavampi/pulleampi/plösömpi nainen on aina sitä mieltä, ettei häntä hoikemman pitäisi laihduttaa yhtään kun "muuten kuihtuu olemattomiin". Ja 152-senttinen ihminenhän on hoikka, kun vaaatekoko on M vaikka siitäkin tursuaa läskit ulos. Eikä hän painakaan kun 64 kg, sehän on ihan normaalin naisen paino! (BMI 29 noin lyhyelle...)

Älä usko sellaisia jotka väittävät että olet pikkuruinen. Kukaan nainen ei ole pikkuruinen, jos on yli 165-senttinen. Ja yksikään lyhytkään nainen ei ole pikkuruinen jos BMI yli 19.

Kunnon Mary Jane -fantasia siinä :D :D :D

Vierailija
7/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi monen miehen mielestä "täydellinen nainen" olen 166cm/70kg, tiimalasi. Rinnat 80C ja pitkät vaaleat hiukset.

Vierailija
8/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163 cm 49 kg 36 v.

Vyötärö 68 cm.

Ei mulla muuta kuin että sana ”terhakka” pitäisi lailla kieltää kun kuvaillaan tissejä, oli ne kuinka kiinteät tahansa. Oksettava lässynlää sana tuossa yhteydessä🤮

Vierailija
9/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaprosentti se tärkein.   voi olla bmi alhaalla ja silti läski .

Vierailija
10/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan ihmisestä ja ruuminrakenteesta. Ei voi millään antaa mitään valmiita mittoja. Olen nähnyt ulkonäöltä hoikan pariskunnan jotka painoivat kuitenkin yli 100 kg kumpikin. Olivat molemmat lihaksikkaita.

Vierailija
11/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan ihmisestä ja ruuminrakenteesta. Ei voi millään antaa mitään valmiita mittoja. Olen nähnyt ulkonäöltä hoikan pariskunnan jotka painoivat kuitenkin yli 100 kg kumpikin. Olivat molemmat lihaksikkaita.

Vierailija
12/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163cm ja 64kg. Tissit kokoa a, kapea poikamainen lantio ja laihat jalat. Olen kuulema liian laiha.

Vierailija
13/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

163 cm 49 kg 36 v.

Vyötärö 68 cm.

Ei mulla muuta kuin että sana ”terhakka” pitäisi lailla kieltää kun kuvaillaan tissejä, oli ne kuinka kiinteät tahansa. Oksettava lässynlää sana tuossa yhteydessä🤮

Minusta sana terhakka ei ole yhtään paha kun rinnoista puhutaan. Jos vertaa siihen, että sanoo rintoja tisuiksi. Ja rinnoista puhuttaessa pitäisi puhua tosiaankin rinnoista, tisseistä puhuminen on vähän typerää. Tulee mieleen joku läski vanha mies joka ei ole rintoja nähnytkään sen jälkeen kun kiinteitä alkoi itse syödä. Kaikista oksettavin sana rinnoista on mielestäni tisut. Kuka selväjärkinen mies oikeasti kutsuu naisen rintoja tisuiksi?? Eli terhakat rinnat ei ole yhtään paha termi. Mutta tisut. Joku kaljuuntunut läski vanha mies joka haaveilee pikkutyttöjen lättänöistä rintakehistä on ainoa, jonka voisin kuvitella päästävänsä suustaan sanan tisut.

Vierailija
14/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niitä senttimittoja kaipaisin, ei oikein sano mitään jos joku ilmoittaa rintsikkakoonsa tai sanoo että on kapea poikamainen lantio... ap

Vierailija
15/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä about 160cm/60kg, rinnat...voiko sellaisia olla kuin 80D? Jostain tuollainen syöpynyt mieleen. No just sopivan isot kuitenkin. Minusta ko. nainen on täydellinen pakkaus, ja mitään ei ainakaan ole yhtään liikaa. Sexyin kissa kaikista.

Vierailija
16/152 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/56kg

Vyötärö 67, lantio 95. Rinnanympärys 83cm.

Vierailija
17/152 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/65 normalipainon yläreunalla.

95-81-95 suoravastaloinen. Liivikoko 85B, mulla on korkea (tynnyrimäinen) rintakehä. Näytän rintavammalta kuin olenkaan em syystä.

Vierailija
18/152 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

140@35 on aika hyvä

Vierailija
19/152 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tosi monen miehen mielestä "täydellinen nainen" olen 166cm/70kg, tiimalasi. Rinnat 80C ja pitkät vaaleat hiukset.

Oikein tosi monen mielestä varmasti. Olen itse tasan saman pituinen, mutta 10 kiloa hoikempi. Ja myöskin tiimalasi. Rinnat 70E.

Joten mun näkökulmastani olet aika pulska, mutta pääasia, että itse olet tyytyväinen.

Vierailija
20/152 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein tosi monen mielestä varmasti. Olen itse tasan saman pituinen, mutta 10 kiloa hoikempi. Ja myöskin tiimalasi. Rinnat 70E.

Joten mun näkökulmastani olet aika pulska, mutta pääasia, että itse olet tyytyväinen.

Oon urheilullinen, mulla on isot rinnat ja iso pyöreä pylly. Samalla pituudella näytin parhaalta tuossa painossa. Kun paino oli 68kg rinnat pieneni, eli rasva lähti rinnoista.