Näin jotain tosi sekavaa, mut jotenki tosi hyväntuntusen ja epätodellisen unen...
Siis mä en oikeen osaa selittää unta, just sen sekavuuden takia, mutta jotenki maisemat oli samantapaset ku tää paikka mis asun mut näytti jotenki pikkase eriltä ja kaikkee en siitä muista.
Mut sit yhdes vaihees Kanye West tulee jostakin talosta, ja kävelee mun ohi ja huutelen sen nimee perään???
Sitte tavallaa loikin senperää, ja se kääntyy vissii aika hymyillen ja pysähtyy ku otan puhelimen ja otetaa yhteiskuva???
Niinku mä en oikeesti ees mitenkää fanita koko tyyppii, ainoastaa tiiän et on yhdessä Kim Kardashianin kanssa ja on välil näkynyt siinä Kardashianeiden ohjelmassa. Söpö kyl on, mut en oo mitenkää fani ja tällee.
Ja jos nyt joku tulee arvelee mun ikää, ei tartte, voin sanoo jo et oon 15v enkä ryppyinen 45v täti.
Anteeksi jos "ryppyinen 45v täti" loukkaa jotakuta, en tarkoita sitä pahalla enkä halua ketään loukata, joten ei kannata sitä ottaa henkilökohtaisesti sydämmeen. Jokainen saa olla millainen on ❤️