Apua - olen jo kännissä
Kommentit (89)
Just poksautin. Ja kaivelin lakin naftaliinista. One girl party.
Eukko kävi hammaslääkärissä yksi hammas poistettiin nyt nukkuu burana tokkurassa Itse olen nauttinut raakaa kossua salapullosta Saa nähdä tuleeko remmiapelia kun herää Huikalle taas Hyvää vappua piilopullo miehille
Viru valgea ois kaapissa mut ei mitään lantrinkia, 50 volttinen ei ihan maistu..
Vierailija kirjoitti:
siis dokaatte yksin ja pyöritte sitten kotisohvalla juovuksissa hetken ennen sammumista?
No mitäs sä teet? Paitsi luet palstaa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis dokaatte yksin ja pyöritte sitten kotisohvalla juovuksissa hetken ennen sammumista?
Viinaa voi olla ilman hauskaakin.
No nyt mä olen kännissä, litra viiniä juotu. Ja tämä on mulle harvinaista, tapahtuu muutaman kuukauden välein. Mutta ihan mukavan rento fiilis vaihteeksi. 🙃 Mites muilla sujuu?
Mä oleen luvannnut sen että alkoo en enäää koskaan mene. Että se on siitten korkeintaan keskiolutta saa nauttia silllloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oleen luvannnut sen että alkoo en enäää koskaan mene. Että se on siitten korkeintaan keskiolutta saa nauttia silllloin tällöin.
Lupauuksethan harvemmin pitäää mutta jos on tukihenkilöitä joillle on tilivelvollinen niiin se luo hieman vankemmat katteeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupauuksethan harvemmin pitäää mutta jos on tukihenkilöitä joillle on tilivelvollinen niiin se luo hieman vankemmat katteeet.
Kaiikin vankin kate on ollla syyy juomatta.
Heh. Mä alan selviämään. Aamukymmeneltä aloin tissuttelemaan. Musiikkia ja naposteltavaa siinä samalla. Että tällainen vappu. Ja aamuksi muutama sidukka, vie tehokkaasti janontunteen. Hauskaa vappua.
Viileetä kuoharia.. ulkoa kuuluu aika mökä ja kansa vaeltaa, korona jo unohtunut??
0,8% simaa tuli hörpittyä tuossa alkuillasta munkin kanssa. Lapset nukkuu ja taidanpa itsekin kömpiä sänkyyn. Aamulla pirteenä pyöräilemään muksujen kanssa. Hyvää vappua!
Juntit juo joka pyhä tai arkisin eivät tarvitse mitään syytä olla juomatta,
Fiksut juhlii ilman alkoholia
Täällä yksi iäkkään isäni hoitaja, joka tylsyyteen avasi viinipullon. Taidan juoda tuon toisenkin, joka kaapissa nököttää. Tuntuu, että kuolen tylsyyteen, täällä vanhusta hoitaessa.
Nou hätä, kaikki ollaan samassa venhossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en väitä että tässä jtänään sen aktiivisempaa vappua viettäisin. Pääsin töistä kuudelta eikä tullut mieleenkään tehdä muutaku pyöriä selvispäin sohvalla. Huomenna onki sitten sporttaamista ja treffailua. Mutta en ole ikinä ymmärtänyt tota itsekseen kalsarikännäilyä. Mitä siinä on se juttu? Rento olo? Viinittelyt liittyy itellä aina sosiaalisiin kohtaamisiin. Eniten nykyään ahdistaa seuraava päivä mikä menee darrassa ohi.
Mä oon ihan kohta sammunut. Päivä täynnä. Huomenna jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi iäkkään isäni hoitaja, joka tylsyyteen avasi viinipullon. Taidan juoda tuon toisenkin, joka kaapissa nököttää. Tuntuu, että kuolen tylsyyteen, täällä vanhusta hoitaessa.
Tsemppiä sulle, hienoa että jaksat hoitaa isääsi.
Iltaa vaan kaikille. Itse en ole kännissä, mutta pilvessä.