Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua - olen jo kännissä

Vierailija
30.04.2020 |

Muita?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis dokaatte yksin ja pyöritte sitten kotisohvalla juovuksissa hetken ennen sammumista?

Vierailija
62/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just poksautin. Ja kaivelin lakin naftaliinista. One girl party.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko kävi hammaslääkärissä yksi hammas poistettiin nyt nukkuu burana tokkurassa Itse olen nauttinut raakaa kossua salapullosta Saa nähdä tuleeko remmiapelia kun herää Huikalle taas Hyvää vappua piilopullo miehille

Vierailija
64/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viru valgea ois kaapissa mut ei mitään lantrinkia, 50 volttinen ei ihan maistu.. 

Vierailija
65/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis dokaatte yksin ja pyöritte sitten kotisohvalla juovuksissa hetken ennen sammumista?

No mitäs sä teet? Paitsi luet palstaa? 😁

Vierailija
66/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinaa voi olla ilman hauskaakin.

Vierailija
67/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä olen kännissä, litra viiniä juotu. Ja tämä on mulle harvinaista, tapahtuu muutaman kuukauden välein. Mutta ihan mukavan rento fiilis vaihteeksi. 🙃 Mites muilla sujuu?

Vierailija
68/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleen luvannnut sen että alkoo en enäää koskaan mene. Että se on siitten korkeintaan keskiolutta saa nauttia silllloin tällöin.

Vierailija
69/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleen luvannnut sen että alkoo en enäää koskaan mene. Että se on siitten korkeintaan keskiolutta saa nauttia silllloin tällöin.

Lupauuksethan harvemmin pitäää mutta jos on tukihenkilöitä joillle on tilivelvollinen niiin se luo hieman vankemmat katteeet.

Vierailija
70/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupauuksethan harvemmin pitäää mutta jos on tukihenkilöitä joillle on tilivelvollinen niiin se luo hieman vankemmat katteeet.

Kaiikin vankin kate on ollla syyy juomatta.

Vierailija
71/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mä alan selviämään. Aamukymmeneltä aloin tissuttelemaan. Musiikkia ja naposteltavaa siinä samalla. Että tällainen vappu. Ja aamuksi muutama sidukka, vie tehokkaasti janontunteen. Hauskaa vappua.

Vierailija
72/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileetä kuoharia.. ulkoa kuuluu aika mökä ja kansa vaeltaa, korona jo unohtunut??

Vierailija
73/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,8% simaa tuli hörpittyä tuossa alkuillasta munkin kanssa. Lapset nukkuu ja taidanpa itsekin kömpiä sänkyyn. Aamulla pirteenä pyöräilemään muksujen kanssa. Hyvää vappua!

Vierailija
74/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit juo joka pyhä tai arkisin eivät tarvitse mitään syytä olla juomatta,

Fiksut juhlii ilman alkoholia

Vierailija
75/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi iäkkään isäni hoitaja, joka tylsyyteen avasi viinipullon. Taidan juoda tuon toisenkin, joka kaapissa nököttää. Tuntuu, että kuolen tylsyyteen, täällä vanhusta hoitaessa.

Vierailija
76/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä, kaikki ollaan samassa venhossa...

Vierailija
77/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en väitä että tässä jtänään sen aktiivisempaa vappua viettäisin. Pääsin töistä kuudelta eikä tullut mieleenkään tehdä muutaku pyöriä selvispäin sohvalla. Huomenna onki sitten sporttaamista ja treffailua. Mutta en ole ikinä ymmärtänyt tota itsekseen kalsarikännäilyä. Mitä siinä on se juttu? Rento olo? Viinittelyt liittyy  itellä aina sosiaalisiin kohtaamisiin. Eniten nykyään ahdistaa seuraava päivä mikä menee darrassa ohi. 

Vierailija
78/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kohta sammunut. Päivä täynnä. Huomenna jatkuu.

Vierailija
79/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi iäkkään isäni hoitaja, joka tylsyyteen avasi viinipullon. Taidan juoda tuon toisenkin, joka kaapissa nököttää. Tuntuu, että kuolen tylsyyteen, täällä vanhusta hoitaessa.

Tsemppiä sulle, hienoa että jaksat hoitaa isääsi.

Vierailija
80/89 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa vaan kaikille. Itse en ole kännissä, mutta pilvessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme