Apua - olen jo kännissä
Kommentit (89)
Soita äkkiä hätäriin. "Apua mää oon käännis".
Kaksi lasia viiniä olen vasta juonut. Tiukan viinan jätän illemmalle.
Mukana kuin peräpukama! Jahka pääsen tästä himaan (alkon pihassa vielä), ensimmäinen sihaus jo odottaa nautiskelijaansa. ;)
Ei ole mitään syytä juhlaan. En juo vappuna mitään viinaksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lasia viiniä olen vasta juonut. Tiukan viinan jätän illemmalle.
Ohjenuorahan kuuluukin, jotta ensin aloitellaan miedommalla ja myöhemmin siirrytään asteittain vahvempiin. ;)
Kai olette desinfioineet ne teidän saastatölkit joita jengi on iloisesti kaupoissa kopeloineet? Itse ajattelin vain juoda pullo-oluita pillin kanssa. ;)
Eilen otin kunnon maistiaiset mun vappujuomista, tänään otan ehkä vähemmän. Täytyy seurata vappua netistä.
Koronassa on nyt ihmisillä ollut kestämistä että älkää välittäkö raittius hihhuleista.
Vierailija kirjoitti:
Kai olette desinfioineet ne teidän saastatölkit joita jengi on iloisesti kaupoissa kopeloineet? Itse ajattelin vain juoda pullo-oluita pillin kanssa. ;)
Itsehän en edes juo tölkkijuomia. Mutta hyvä huomautus niille, ketkä juovat.
Vierailija kirjoitti:
Juon vain viiniä.
Ap
Mikä siinä onki että pitää saaha pää sekasi!?
Glada vappen, spara vatten. Suomi viinaa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
kännikkä XD
Puhelin, jota käytetään dokatessa. Siitä on poistettu exien, pomon, ja puolison sukulaisten yhteystiedot, ja pikaruokatilauksia varten tallennetulla luottokortilla on maltillinen päiväkohtainen ostoraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kännikkä XD
Puhelin, jota käytetään dokatessa. Siitä on poistettu exien, pomon, ja puolison sukulaisten yhteystiedot, ja pikaruokatilauksia varten tallennetulla luottokortilla on maltillinen päiväkohtainen ostoraja.
Tämä lähtee tilaukseen! ;)
Puoli skumppapulloa juotu ja pikkuisen lähtee ylöspäin viettämään. Pullo loppuun ja sit pienet tirsat jonkun tylsän ohjelman parissa. Huomenna töihin.
Perässä tullaan, kuudes bisse menossa ja vielä olisi jokunen litra kotiviiniä. :) Hyvää vappua!
Kyllä. Menossa mukana.