Apua - olen jo kännissä
Kommentit (89)
Kalsarikännit kunniaan! Skumppaa nassuun!
Piti vältttttäää ruhkat, ja eiilen oostin kaksi pullo tiukkaa viinaa. No ei sit järki pelannu eilen jakorkkasin sen toisenki. Pitäis vissiin lähtee ostamaan kolmas lekkeri. Myishökän nemulle?
Vierailija kirjoitti:
Piti vältttttäää ruhkat, ja eiilen oostin kaksi pullo tiukkaa viinaa. No ei sit järki pelannu eilen jakorkkasin sen toisenki. Pitäis vissiin lähtee ostamaan kolmas lekkeri. Myishökän nemulle?
Aina kannattaa yrittää! ;) Kuuteen asti auki!
Vierailija kirjoitti:
Pahin ruuhka-aika varmastikin paraikaa, mutta niin siellä on muutkin jonottamassa!
Aloitin eilen heti (etä)työn loputtua. Siitä asti minä olen ollut tukevassa laitamyötäisessä. Eihän tätä muuten kestä.
Tsemppiä kaikille tänään pitkäripaiseen eksyville! Itse hommasin leilini jo alkuviikosta 👍👍
Päiväkännit on ihanuutta, aurinko paistaa ja vappu on ovella..
Seitinohut taas sopii mm. kirjoitustyöhön. t.graduntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin ruuhka-aika varmastikin paraikaa, mutta niin siellä on muutkin jonottamassa!
Pääsiäisen alla erehdyin menemään 10 min ennen sulkua. Virheistä oppii ja vappusimat haettu ajoissa.
Täällä ollaan jo kivassa hiprakassa. Roséta ja valkkaria tarjolla kera sipsien, dipin, suolakeksien ja munkkia toki myös. Hauskaa vappua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kännissäkin voi kirjoitella ilman kirjoitusvirheitä. Mutta en ole vielä kännissä, kun töissä vielä :/
Mä kirjoitan todella hyvin ja kaunista suomea humalassa. Lisäksi mulla on älyttömän fiksuja ajatuksia. Niitä on kiva lueskella sitten selvinpäin, että on ihanaa, kun mun sisällä on noin fiksu ihminen, jossain...
Samoin. Myös parhaat kaunokirjoitusviritelmäni olen kyhännyt humalassa. Suodattumaton alitajunta. Harmi ettei känni minua toden totta kaunista suuremmissa määrin.
Minä kirjoitin aikoinaan gradua kännissä, että sain ajatukset kunnolla lentoon. Niin vaan napsahti eximia.
Ei ole tullut juotua muutamaan vuoteen mitään lääkityksen takia, harvoin tosin sitäkään ennen olin kännissä vaan harvoin silloinkaan tuli juotua ja hyvin vähän mutta olisihan se kiva edes pikkaisen mutta eipä voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kännissäkin voi kirjoitella ilman kirjoitusvirheitä. Mutta en ole vielä kännissä, kun töissä vielä :/
Mä kirjoitan todella hyvin ja kaunista suomea humalassa. Lisäksi mulla on älyttömän fiksuja ajatuksia. Niitä on kiva lueskella sitten selvinpäin, että on ihanaa, kun mun sisällä on noin fiksu ihminen, jossain...
Samoin. Myös parhaat kaunokirjoitusviritelmäni olen kyhännyt humalassa. Suodattumaton alitajunta. Harmi ettei känni minua toden totta kaunista suuremmissa määrin.
Minä kirjoitin aikoinaan gradua kännissä, että sain ajatukset kunnolla lentoon. Niin vaan napsahti eximia.
Minä taas siivoan vain nousuissa! Siinä aika lentää kuin siivillä ja tulee ihan huomaamatta puhdasta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain ettei ketään kiinnostaa kenenkään graduarvosana. No offense.
Vierailija kirjoitti:
Olen selkä. Sama kaveri joka mulle eilen möi, ei edes epäröinyt myydä nyt, olen vissiin aika paatunut otus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain ettei ketään kiinnostaa kenenkään graduarvosana. No offense.
Kyllä minua kiinnostaa, ei mitään syytä olla tyly kenellekään.
Ap, ei oikeastaan enää kännissä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jo sammuneet?
Ei olla! Viimenen lasi menossa...☹️mutta hyvä fiilis! 👍
Yhden kasillisen roseviiniä jo nautiskelin ja kohta syön paistettuja bratwursteja ja perunasalaattia. Illan aikana aion juoda pullon (1 l) loppuun kera sipsien ja donitsien, kalsarikännit yksin on parasta! Hyvää vappua kaikille! 🥂🍷🍩🎈