Kuinka usein vappupallojen myyjät tempautuvat tuulenpuuskan mukana taivaalle?
Kommentit (52)
Joskus on väsymys iskenyt ja mukaan on lähtenyt tuoli.
Tuossa taas yksi meni tuulen mukana viheltäen ohi kun olin partsilla tupakalla.
Tuolla menee yksi, huutaa jotain että "ööööö-ö-öööööö-ö-öööö"
Kerran oli vappupallomyyjän pallot karanneet Herttoniemen metroaseman viereen suurjännitejohtoihin.
Miten kävi myyjän ken tietää?
Iloisesti sirisi sähkö kun alumiinifolio osui johtoon tuulessa.
Vesku Loiri myi jossain elokuvassa ilmapalloja ilman kuoria.
Se hieman erilaisempi tapa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli vappupallomyyjän pallot karanneet Herttoniemen metroaseman viereen suurjännitejohtoihin.
Miten kävi myyjän ken tietää?
Iloisesti sirisi sähkö kun alumiinifolio osui johtoon tuulessa.
Aamulla näin sen myyjän siinä metroasemalla töihin mennessä, takaisin tullessa oli vain pallot jäljellä siellä ylhäällä.
Kohta niitä tippuu parveittain maahan. Varokaa! Toivottavasti niille on annettu työnpuolesta edes sateenvarjo pudotusnopeutta pienentämään.
Auvink! Kannattais varmaan hommata laskuvarjo jos noin vaarallista työtä tekee.
Mun mies lähti 32v sitten ostamaan vappupalloa, ei ole vielä palannut. Joku sanoi nähneensä hänet seurassaan nainen kahdella vappupallolla. Vappupallot voivat olla vaarallisia!
Viime vappuna taisi kadota monta, kun nyt ei näy yhtään vappupallomyyjää.
Painovoima ja maasäteily ei vaikuta pallonmyyjiin koska ne on foliopalloja mitä nykyään käytetään. Kumipallojen myyjät katosivat jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Kadonneet: Vappu Edition
Arman Alizad siihen toimittajaksi dramaattisoimaan tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti 32v sitten ostamaan vappupalloa, ei ole vielä palannut. Joku sanoi nähneensä hänet seurassaan nainen kahdella vappupallolla. Vappupallot voivat olla vaarallisia!
Mun mies lähti ostamaan kortsuja eikä hänkään koskaan palannut. Hänkin taisi matkalla ostaa niitä vappupalloja. :(
Pelastuslaitoksella riittää varmaan töitä taas tänäkin vappuna kun niitä pallonmyyjiä jää jumiin puitten latvoihin.
Ei tuosta tempautumisesta pidä huolestua. Vappupallojen myyjät ovat kuin muuttolintuja, lentävät vapuksi Suomeen ja lompakkonsa täytettyään jatkavat ilmojen halki matkaa kohti pesimäalueitaan.
Tämän vuoksi munkit pitää syödä aina ENNEN pallo-ostoksia. Sanoohan se vanha viisauskin jo, että munkki se miehen tiellä pitää.
Ostin just yhden vappupallon kun yks pallomyyjä oli liidellyt ikkunani luo. Kysyi "Ostax vitty pallon"? No vyttu mähän ostin. Ajattelin laittaa Sigin Leijailen kappaleen soimaan ja leijalla sen pallon kanssa täällä kotona.
Ei ole ongelma nyt
Pallot pitää myydä yksittäin, sitoa ne erikseen tuoleihin tms kiinni jotka turvavälein asennettu katua pitkin
Jos edes palloa on, vaan myydään etäpallo, nettipallo
Hyhhyh sitä joka ostaa muun kuin etäpallon, vaarannatte kaikki pallo-tarpeenne takia