Mies naureskellut ulkonäköäni kavereilleen whatsapissa
Hänellä oli jäänyt läppärillä whatsapp auki ja sattumalta huomasin, miten hän oli naureskellut ulkonäölläeni kavereilleen.
"jos tuo sika lihoaa vielä kilonkin jätän sen" yms. Tuli todella paha mieli. Muitta jos sanon miehelle hän syyttää minua urkkimisesta. :(
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt varsinaisesti ole urkkimista, jos toinen unohtaa kirjautua ulos ja sivu jää siihen auki. En minä ainakaan voi mitenkään estää silmiäni näkemästä jotain mitä ne eivät saisi....
Tottakai jokainen ihan vahingossa lukee useamman viestin, jos esimerkiksi wa, tai sähköposti yms. jää auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Tämä paljasti provon! :D
Kuinka niin? Miksei AP muka voisi nähdä poikaystävänsä läppärin ruutua?
Vai miten tämä nyt tekisi aloituksesta provon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaankin niin julma että järjestäisin lähtöni suhteesta ja sitten kun kaikki olisi valmista alkaisin vihjailla miehen painosta / ulkonäöstä / haluttavuuusesta sellaiseen sävyyn että ei tästä nyt tuu mitään kun ällötät mutta sen verran hienovaraisesti että ei yhdistä asioita.
Ei kun kannattaa sitten alkaa vihjailla, että jannulla on aivan liian pieni, ei tuollaisen mininakin kanssa voi olla. Koskaan en ole saanut.
"jos se kutistuu vielä millinkin niin jätän sen"
Voi luoja nää naiset kyl loukkaantuu kaikesta... mies tuossa tilanteessa ottaisi tuon huumorilla niinkuin kaikki fiksut ja huumotintajuiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt varsinaisesti ole urkkimista, jos toinen unohtaa kirjautua ulos ja sivu jää siihen auki. En minä ainakaan voi mitenkään estää silmiäni näkemästä jotain mitä ne eivät saisi....
Tottakai jokainen ihan vahingossa lukee useamman viestin, jos esimerkiksi wa, tai sähköposti yms. jää auki.
Niin, noh AP sanoo, että sattumalta huomasin. Tarkoittaako se, että tarkoituksella luin viestikaupalla? Itse en lukisi yhtään pidemmällle sillä sekunnilla kun tajuaisin, että tämä ei ole minun. En tietenkään muista osaa sanoa miten rehellisiä ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaankin niin julma että järjestäisin lähtöni suhteesta ja sitten kun kaikki olisi valmista alkaisin vihjailla miehen painosta / ulkonäöstä / haluttavuuusesta sellaiseen sävyyn että ei tästä nyt tuu mitään kun ällötät mutta sen verran hienovaraisesti että ei yhdistä asioita.
Ei kun kannattaa sitten alkaa vihjailla, että jannulla on aivan liian pieni, ei tuollaisen mininakin kanssa voi olla. Koskaan en ole saanut.
Ja aina tämä sama homma. Miksei voi vain sanoa, että "kiitos hei näkemiin". Tässä tapauskessa voisi sanoa, että näki ruudulla auki olleen keskustelun ja jos ei kerran kelpaa, niin eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"jos se kutistuu vielä millinkin niin jätän sen"
Kaikista tyhmin on se joka jatkaa tuota pelleilyä. Jos ap:ta on "loukattu" niin huonoin teko on loukat takaisin.
Miehes vitsaili. Unohda koko juttu. Ei mieheskää sitä ajattele että "hahaa vitsailimpa vaimosta"..
No nythän voit laihduttaa 10 kg (tai enemmän, jos olet kovin läski, ota tavoitteeksi vaikka BMI 20 tai pienempi) ja sitten voit sanoa miehelle, että hän ei enää kiihota sinua kun on niin typerä ihminen.
Kunka läski nyt siis olet?
Minä olen nyt taas laihduttanut kun paino on päässyt nousemaan. Maanantaina BMI oli vanhalla kaavalla 20,07, uudella kaavalla 20.47. Ja en todellakaan näytä laihalta, vyötärö 80 cm. Taipumusta omenalihavuuteen, rakenteeltani olen kapea ja vyötärö nakkisuora :/ Jos kiloja tulee, niin KAIKKI kertyy vatsaan ja vatsa on ruma pallo.
Ketoruokavaliolla olen pudottanut painoa, jumpannut ja treenannut kotona kun istun opiskelujen vuoksi paljon tietokoneella. Olisi tarkoitus saada itseni myös lenkille kun lenkkeilemällä kilot lähtevät hujauksessa ja vyötärö sutjakoituu. Paitsi että ihan täysin en kyllä ketoile kun syön porkkanoita ja maapähkinöitä. Ehkä tämä on sittenkin vhh-ruokavalio?
Tänään BMI vanhalla kaavalla 19.24, uudella kaavalla 19.62.
Tarkoitus pudottaa vielä muutama kilo niin sitten olen samoissa mitoissa kuin viimeisen vuoden olin ennen tätä poikkeustilaa, eli vanhalla kaavalla BMI 18.8 ja uudella kaavalla 18.54.
Ennenkin tuo kilomäärä on liikunnalla ja ruokavaliolla kadonnut kuukaudessa eikä takaisin tule (jos ei ala mättää viljoja), eikä tarvitse kituuttaa nälässä kun syö paljon kasviksia ja riittävästi hyvälaatuista rasvaa :) Kilot tulivat takaisin kun mätin vain karkkia, leipää ja puuroa, kun en viitsinyt kokkailla enkä käydä kaupassa kun on tämä poikkeustila. Mutta nopeasti ne kilot häviää kun tekee ryhtiliikkeen ruokavalion suhteen. Minulla suurin muutos on tapahtunut ihon kunnossa. 10 vuotta talvisin oli lähes atooppinen iho kun söin viljoja. Ja naaman iho oli tukkoinen ja todella ruma, mutta nyt naama on sileä eikä kuivasta ihosta tietoakaan. Olen ehkä allerginen viljoille enkä niitä takaisin ruokavalioon halua. Tuo kaurapuuron ja leivän mättäminen viime viikkoina on ollut iso virhe.
Ei vaadi suuria ponnisteluita, jättää vain höttöhiilarit pois ja lenkkeilee reippaasti (kävelee reipaasti ja hölkkäilee välissä pätkiä) 4 km lenkin. Ei paha, aikaa kuluu lenkillä max 40 minuuttia ja kotijumppaan menee ehkä 10 minuuttia päivässä. Jumpan ja treenin ansiosta ryhti on hyvä ja pylly näyttää kivalta :)
Ikää 36 v, eli mikään teiniopiskelija en ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja nää naiset kyl loukkaantuu kaikesta... mies tuossa tilanteessa ottaisi tuon huumorilla niinkuin kaikki fiksut ja huumotintajuiset
Ai ottaisi huumorilla, jos naisensa naureskelisi miehen ulkonäköä tai vaikka kalun kokoa kavereilleen? Se kalun koon arvostelu saattaa tuntua yhtä pahalta, kuin naisen painon ja läskien arvostelu.
Oletetaan että aloitus on aito (mitä se ei siis ole), niin aika omituinen reagointi. Jos mieheni joskus kutsuisi minua siaksi kavereilleen, niin "paha mieli" ei riitä lähellekään sitä tunnetilaa mitä tuntisin. Sitä huudon määrää ihmeteltäisiin toisella puolella kylää.
Hirveän epäkunnioittava tapa puhua sinusta ylipäätään.
Oikeasti, mies on ällöttävä ja sinulle olisi parempi olla vaikka yksin kuin tuommoisen kanssa.
Minä sinuna ryhtyisin lähtöpuuhiin.
Mittasin vyötärön ympärykseni. Se on kaventunut 10 cm maanantaista :) Eli kyllä tämä ruokavalio tehoaa. -34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, noh AP sanoo, että sattumalta huomasin. Tarkoittaako se, että tarkoituksella luin viestikaupalla? Itse en lukisi yhtään pidemmällle sillä sekunnilla kun tajuaisin, että tämä ei ole minun. En tietenkään muista osaa sanoa miten rehellisiä ovat
Ja tyypillinen av-mamma huomaa tilanteen noin kymmenen eri viestiketjun jälkeen?
Veikkaan että ap:n mies on saamaton nahjus joka ei edes uskalla suhdetta päättää, vaan jättää senkin ap:n niskoille. Sen sijaan että nostaisi kissan pöydälle, "unohtaa" ikävän keskustelun näytölle niin että aloite suhteen katkaisusta tuleekin ap:lta.
Jos olisin AP:n tilanteessa, niin alkaisin pakkaamaan omia tavaroitani (tai riippuen kumman asunnosta on kyse) ja sitten jos poikaystävä ihmettelee asiaa, niin sanoisin suoraan, että oli unohtanut "Matin" kanssa käydyn viestiketjun koneelle auki. Todennäköisesti ymmärtäisi asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ottaisi huumorilla, jos naisensa naureskelisi miehen ulkonäköä tai vaikka kalun kokoa kavereilleen? Se kalun koon arvostelu saattaa tuntua yhtä pahalta, kuin naisen painon ja läskien arvostelu.
Joo ottaisi.
Ööh miksi kommenttini ilmiannettiin? Välistä puuttuu 14/19. Toivoisin perusteluja kiitos niin voin jatkossa miellyttää av mammoja paremmin.
Kommentoin miksi ap:n tapaus ei mielestäni ollut urkkimista ja jos siitä alkaa mies raivoomaan niin ite raivoisin tosta haukkumisesta kavereille, joka on ihan vähintään yhtä epäkunnioittavaa.
Please avatkaa miksi se ei miellyttänyt jotakuta? en rikkonut sääntöjä, en yllyttänyt kansanryhmmää vastaan? Joku vain loukkaantui, MISTÄ?
Vai AP:n ketju koskikin vain, että miten whatsappia käytetään tietokoneella? OK....