Mies naureskellut ulkonäköäni kavereilleen whatsapissa
Hänellä oli jäänyt läppärillä whatsapp auki ja sattumalta huomasin, miten hän oli naureskellut ulkonäölläeni kavereilleen.
"jos tuo sika lihoaa vielä kilonkin jätän sen" yms. Tuli todella paha mieli. Muitta jos sanon miehelle hän syyttää minua urkkimisesta. :(
Kommentit (62)
Jätä sinä se sika. Miksi tuosta pitäisi edes keskustella, mikä siinä muuttuisi.
En tiennytkään että wa:a pystyy käyttämään koneella.
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Kun menee osoitteeseen web.whatsapp.com , niin siellä on QR-koodi ja ohjeet miten puhelimen voi yhdistää tähän nettiversioon. AP:n mies unohti varmaan kirjautumisen ulos.
Lihoaa -> p.o. lihoo. Minä en seurustelisi sivistymättömän ja epäkunnioittavan kanssa.
Olisin varmaankin niin julma että järjestäisin lähtöni suhteesta ja sitten kun kaikki olisi valmista alkaisin vihjailla miehen painosta / ulkonäöstä / haluttavuuusesta sellaiseen sävyyn että ei tästä nyt tuu mitään kun ällötät mutta sen verran hienovaraisesti että ei yhdistä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Niin? En jaksa näppäillä kännykällä pidempiä viestejä, joten itse käytän paljonkin nettiversiota.
Mä sanoisin yhtäkkiä "oon tainnut muuten lihoa tässä kilon viime aikoina" ja tuijoittaisin sen silmiin samalla kun se tajuaa, että tiedät tästä keskustelusta. Yrittääkö esittää tietämätöntä, vai alkaako selitellä?
Ap ei kumminkaan kuuntele, mutta jätä se.
"oli jäänyt päälle"
"sattumalta huomasin"
Sama provo viikosta ja vuodesta toiseen. Keksikää jo jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Toimii myös pöytäkoneella. Ihan millä vaan, missä on selain käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä oppii jotain uutta. Niin kuin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä sitä muuten pystyy.
Ja taas mammat nielee palstan vakiotrollin tuotoksen.
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Whatsapp web.
Googlettakaa jos ette tiedä.
Minä olen käyttänyt whatsappia koneella jo vuosia.
Samoin kuin instagram toimii koneella, siinäkin voi yksityisviestejä kirjoittaa tietokoneella, ei tarvitse näprätä puhelimella.
On sulla hieno mies, tuollaisen kanssa kannattaakin olla parisuhteessa. Ihan kertakaikkinen helmi. Mistä näitä kynnysmattomammoja oikein sikiää ?
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp läppärillä?
Tämä paljasti provon! :D
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaankin niin julma että järjestäisin lähtöni suhteesta ja sitten kun kaikki olisi valmista alkaisin vihjailla miehen painosta / ulkonäöstä / haluttavuuusesta sellaiseen sävyyn että ei tästä nyt tuu mitään kun ällötät mutta sen verran hienovaraisesti että ei yhdistä asioita.
Ei kun kannattaa sitten alkaa vihjailla, että jannulla on aivan liian pieni, ei tuollaisen mininakin kanssa voi olla. Koskaan en ole saanut.
Jättikö tarkoituksella keskustelun näkyviin?
pääset siitä eroon kun lihot kilon, näppärää.