Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naureskellut ulkonäköäni kavereilleen whatsapissa

Vierailija
30.04.2020 |

Hänellä oli jäänyt läppärillä whatsapp auki ja sattumalta huomasin, miten hän oli naureskellut ulkonäölläeni kavereilleen.

"jos tuo sika lihoaa vielä kilonkin jätän sen" yms. Tuli todella paha mieli. Muitta jos sanon miehelle hän syyttää minua urkkimisesta. :(

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja nää naiset kyl loukkaantuu kaikesta... mies tuossa tilanteessa ottaisi tuon huumorilla niinkuin kaikki fiksut ja huumotintajuiset

Ai ottaisi huumorilla, jos naisensa naureskelisi miehen ulkonäköä tai vaikka kalun kokoa kavereilleen? Se kalun koon arvostelu saattaa tuntua yhtä pahalta, kuin naisen painon ja läskien arvostelu.

Jep. Miehet harvemmin ottaa nokkiinsa vatsakummun naureskelusta, koska eivät välitä asiasta samalla tavalla, kuin naiset. Naiset on yleensä miehiä kriittisempiä omasta ulkonäöstään. En ole koskaan kuullut yhdenkään normaalipainoisen miehen itkevän peilin edessä puristellen vatsaansa ja reisiään "yhyy, kun olen niin läski". Naisia taas tiedän monta.

Vierailija
42/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whatsapp läppärillä?

Tämä paljasti provon! :D

Hyvä jos paljastin! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap:n mies on saamaton nahjus joka ei edes uskalla suhdetta päättää, vaan jättää senkin ap:n niskoille. Sen sijaan että nostaisi kissan pöydälle, "unohtaa" ikävän keskustelun näytölle niin että aloite suhteen katkaisusta tuleekin ap:lta.

Kerro nyt ihan omin sanoin, että miten naiselle voi kommetoida hanurin leviämisestä? Täällä kyllä annetaan yläpeukkua, jos joku mamma on eroamassa miehestä kasvaneen mahan takia. Mutta auta armias, jos tilanne on toisinpäin.

Vierailija
44/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt  varsinaisesti ole urkkimista, jos toinen unohtaa kirjautua ulos ja sivu jää siihen auki. En minä ainakaan voi mitenkään estää silmiäni näkemästä jotain mitä ne eivät saisi....

Tottakai jokainen ihan vahingossa lukee useamman viestin, jos esimerkiksi wa, tai sähköposti yms. jää auki.

Niin, noh AP sanoo, että sattumalta huomasin. Tarkoittaako se, että tarkoituksella luin viestikaupalla? Itse en lukisi yhtään pidemmällle sillä sekunnilla kun tajuaisin, että tämä ei ole minun. En tietenkään muista osaa sanoa miten rehellisiä ovat

Ja tyypillinen av-mamma huomaa tilanteen noin kymmenen eri viestiketjun jälkeen?

Ihmisellä on tapana peilata maailmaa itsensä kautta, sinä selkeästikin lukisit kymmenet eri viestiketjut, kun pidät sitä niin itsestään selvänä, että kaikki muutkin tekisivät näin.  Minä puolestani pidän sitä oletuksena, että ihmiset eivät tekisi näin, koska en itsekään tekisi näin.

Voin vielä vastata sulle, koska mulla on tylsää. Itse olen kerran elämässäni teinityttösenä lukenut tarkoituksella toisen puhelimen sisältöä, mulle tuli siitä niin valtavan järkyttävä morkkis, etten vieläkään unohda miten pahalta minusta tuntui. Toisen puhelinhan on kirjesalaisuuden piirissä, eli lailla tavallaan suojattu. En pysty ikinä milloinkaan unohtamaan sitä morkkista minkä tästä teosta sain ja päätös oli etten enää IKINÄ lue toiselle tarkoitettuja viestejä. Päätös on pysynyt jo yli 10-vuotta.

Vierailija
45/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja nää naiset kyl loukkaantuu kaikesta... mies tuossa tilanteessa ottaisi tuon huumorilla niinkuin kaikki fiksut ja huumotintajuiset

Ai ottaisi huumorilla, jos naisensa naureskelisi miehen ulkonäköä tai vaikka kalun kokoa kavereilleen? Se kalun koon arvostelu saattaa tuntua yhtä pahalta, kuin naisen painon ja läskien arvostelu.

Jep. Miehet harvemmin ottaa nokkiinsa vatsakummun naureskelusta, koska eivät välitä asiasta samalla tavalla, kuin naiset. Naiset on yleensä miehiä kriittisempiä omasta ulkonäöstään. En ole koskaan kuullut yhdenkään normaalipainoisen miehen itkevän peilin edessä puristellen vatsaansa ja reisiään "yhyy, kun olen niin läski". Naisia taas tiedän monta.

Kerran kommentoin kaverilleni (mies), että hänen valitsema paita näyttää erittäin tiukalta. No hän kurkkasi peilistä itseään ja pienen tuumailun jälkeen totesi saman. Mutta jos menee sanomaan naiselle, että jokin vaate näyttää hieman kireältä, niin ei tarvitse ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen miettiä minnekkään juhliin yms. menemistä.

Vierailija
46/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alkaisin pitää itsestäni huolta treenaamalla ja pukeutumalla kivasti. Miestä katselisin halveksivasti ja lopettaisin seksin kokonaan, paitsi soolona. Vibraattori kehiin niin miestä ei edes tarvitse. Katsoisin asunnon valmiiksi ja muuttaisin pois. Kiero tapa mutta niin on kaksinaamainen mieskin, kutsua nyt omaa rakastaan siaksi!

Vierailija
47/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaankin niin julma että järjestäisin lähtöni suhteesta ja sitten kun kaikki olisi valmista alkaisin vihjailla miehen painosta / ulkonäöstä / haluttavuuusesta sellaiseen sävyyn että ei tästä nyt tuu mitään kun ällötät mutta sen verran hienovaraisesti että ei yhdistä asioita.

Ei kun kannattaa sitten alkaa vihjailla, että jannulla on aivan liian pieni, ei tuollaisen mininakin kanssa voi olla. Koskaan en ole saanut.

Ja mitäköhän tää auttaa? Sä vain periaatteessa paljastat sulla itelläs olevan liian löysä :D Jos miehen vehje ei ole sopiva sun reikään, niin silloinhan vain sulla on liian väljä reikä. Daa :D

Vierailija
48/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ap:n mies on saamaton nahjus joka ei edes uskalla suhdetta päättää, vaan jättää senkin ap:n niskoille. Sen sijaan että nostaisi kissan pöydälle, "unohtaa" ikävän keskustelun näytölle niin että aloite suhteen katkaisusta tuleekin ap:lta.

Kerro nyt ihan omin sanoin, että miten naiselle voi kommetoida hanurin leviämisestä? Täällä kyllä annetaan yläpeukkua, jos joku mamma on eroamassa miehestä kasvaneen mahan takia. Mutta auta armias, jos tilanne on toisinpäin.

En anna yläpeukkua kenellekään jonka arvot ovat sellaiset että toinen jätetään ulkonäön takia. Enkä nahjukselle joka ei edes itse voi sanoa asioita päin naamaa vaan kiertoteitä yrittää saattaa ikävät asiat toisen tietoon.

Vastaus kysymykseesi: törppö ihminen voi sanoa toiselle vaikka suoraan että hanuri on levinnyt; hiukset ovat lähteneet; kasvot ovat ryppyyntyneet; jne. Sen sijaan on typerää kuvitella ettei toinen osapuoli olisi asioista jo tietoinen, luultavasti on eikä sen huutaminen maailman tietoisuuteen muuta asiaa. Kukaan ei voi tehdä laihdutuspäätöstä toisen puolesta: voi yrittää kannustaa ja herättää keskustelemaan, mutta on typerää kuvitella että toinen laihduttaisi vain sinun käskystäsi.

Eli jos ongelmana on ettet voi seurustella ihmisen kanssa koska hänen ulkonäkönsä on muuttunut, olet pinnallinen, mutta tämä on sinun oikeutesi. Et voi tehdä asialle muuta kuin joko hyväksyä; lähteä tai yrittää hiljalleen vaikuttaa häneen. Haukkuminen suoraan tai selän takana harvemmin toimii.

Vierailija
49/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh jos on ihan pakko kommentoida, voisi lämmin henkisen keskustelun yhteydessä pohtia, että olet varmaan jo itsekin miettinyt terveellisempiä elämäntapoja, tai ainakin itse olen, mutta tämä meidän elämä on tällaista sohvalla istuskelua ja herkkujen syöntiä. Pitäisikö meidän yhdessä ottaa härkää sarvista ja ruveta vaikka kuntokuurille? Otettaisiin yhdessä joku tavoite?

Oletuksena oli, että mieskään ei käy salilla/mieti syömisiään. Jos pariskunnasta toinen on hyvässä kunnossa ja toinen huonossa, voi paremmassa kunnossa oleva kuitenkin kannustaa terveellisempiin ratkaisuihin sen sijaan, että haukkuisi hanurin kokoa, joka entisestään masentaa, eikä kannusta tekemään asialle paljoakaan.

Jos mies näkee ongelman vain kumppanissaan, eikä hänen tarvitse tehdä mitään asian eteen, niin ei hänen silloin tarvitse myöskään avata suutaan.

Vierailija
50/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääset siitä eroon kun lihot kilon, näppärää.

Ap:n miehekkeen sanoin "lihoaa". 🙄

Vierailija
51/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä miehet...

Vierailija
52/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
53/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pelkkä paskapökäle. Hän ei ansaitse sua eikä seksiä kanssasi.

Sinuna sanoisin suoraan, että vahingossa katsoin viestin ja tuntui äärimmäisen oudolta lukea sellainen viesti.

Vierailija
54/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Naiset ja miehet ovat erilaisia. He suhtautuvat aivan eri tavoin eri asioihin. Tosin feministit ja puolet tämän palstan akoista kieltää sukupuolten väliset erot koska ovat tyhmiä ja koska ovat feministejä. Feminismi ei ole tasa-arvoa

Vierailija
55/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu äkkiä tiineeksi! Ei tommosta helmeä pidä jättää!

Vierailija
56/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt  varsinaisesti ole urkkimista, jos toinen unohtaa kirjautua ulos ja sivu jää siihen auki. En minä ainakaan voi mitenkään estää silmiäni näkemästä jotain mitä ne eivät saisi....

Tottakai jokainen ihan vahingossa lukee useamman viestin, jos esimerkiksi wa, tai sähköposti yms. jää auki.

Niin, noh AP sanoo, että sattumalta huomasin. Tarkoittaako se, että tarkoituksella luin viestikaupalla? Itse en lukisi yhtään pidemmällle sillä sekunnilla kun tajuaisin, että tämä ei ole minun. En tietenkään muista osaa sanoa miten rehellisiä ovat

Ja tyypillinen av-mamma huomaa tilanteen noin kymmenen eri viestiketjun jälkeen?

Ihmisellä on tapana peilata maailmaa itsensä kautta, sinä selkeästikin lukisit kymmenet eri viestiketjut, kun pidät sitä niin itsestään selvänä, että kaikki muutkin tekisivät näin.  Minä puolestani pidän sitä oletuksena, että ihmiset eivät tekisi näin, koska en itsekään tekisi näin.

Voin vielä vastata sulle, koska mulla on tylsää. Itse olen kerran elämässäni teinityttösenä lukenut tarkoituksella toisen puhelimen sisältöä, mulle tuli siitä niin valtavan järkyttävä morkkis, etten vieläkään unohda miten pahalta minusta tuntui. Toisen puhelinhan on kirjesalaisuuden piirissä, eli lailla tavallaan suojattu. En pysty ikinä milloinkaan unohtamaan sitä morkkista minkä tästä teosta sain ja päätös oli etten enää IKINÄ lue toiselle tarkoitettuja viestejä. Päätös on pysynyt jo yli 10-vuotta.

Ja mitä ilmeisemmin myös luetunymmärtämisessä suuria haasteita.

Vierailija
57/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehmät aaveella lentää.

Vierailija
58/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla hieno mies, tuollaisen kanssa kannattaakin olla parisuhteessa. Ihan kertakaikkinen helmi. Mistä näitä kynnysmattomammoja oikein sikiää ?

Ei sillä etteikö tuollaisen helmen ajatusmaailma tulisi todennäköisesti ilmi muutenkin ja kaikesta, mutta ap näki tuon "ei-silmilleen/korvilleen" tarkoitetun keskustelun ilmeisen äsken. Ihanko varmuuden vuoksi olisi pitänyt miehestä erota jo eilen ettei vaan olisi kynnysmatto?

Ennemminkin ongelma on nuo miehet jotka puhuu omasta tyttöystävästään noin rumasti kavereilleen. Tuo ap:n mies kun ei tosiaan ole ainoa. Ja mitä prkeleen pakkomielle on vahdata toisen painoa? Jos toisen paino ei miellytä lihotun kilon jälkeen niin ei se kyllä miellytä nytkään.

Vierailija
59/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna yläpeukkua kenellekään jonka arvot ovat sellaiset että toinen jätetään ulkonäön takia. Enkä nahjukselle joka ei edes itse voi sanoa asioita päin naamaa vaan kiertoteitä yrittää saattaa ikävät asiat toisen tietoon.

Vastaus kysymykseesi: törppö ihminen voi sanoa toiselle vaikka suoraan että hanuri on levinnyt; hiukset ovat lähteneet; kasvot ovat ryppyyntyneet; jne. Sen sijaan on typerää kuvitella ettei toinen osapuoli olisi asioista jo tietoinen, luultavasti on eikä sen huutaminen maailman tietoisuuteen muuta asiaa. Kukaan ei voi tehdä laihdutuspäätöstä toisen puolesta: voi yrittää kannustaa ja herättää keskustelemaan, mutta on typerää kuvitella että toinen laihduttaisi vain sinun käskystäsi.

Eli jos ongelmana on ettet voi seurustella ihmisen kanssa koska hänen ulkonäkönsä on muuttunut, olet pinnallinen, mutta tämä on sinun oikeutesi. Et voi tehdä asialle muuta kuin joko hyväksyä; lähteä tai yrittää hiljalleen vaikuttaa häneen. Haukkuminen suoraan tai selän takana harvemmin toimii.

???

Vierailija
60/62 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ryhtyisin laihdutuskuurille. Näppärästi saa heti pudotettua 80 kiloa turhaa painoa kun potkaisee äijän pellolle. Niin minä tekisin. Veikkan että ap ei niin tee kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän