Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESKENMENO

Vierailija
03.07.2006 |

Miten olette selvinneet keskenmenosta? Kuinka uusi raskaus alkoi?

Itselläni vauvan alku kuollut kohtuun ja huomenna käynnistetään..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitäå selviää vaikka aikaa se vie. Ei kannata vähätellä omaa surua, eikä antaa muidenkaan vähätellä. Menetettyä vauvan alkua on oikeus surra.

Vierailija
2/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuulimunaraskaus, joka keskeytettiin rv11(eka raskaus). Kyllä siitä jonakin päivänä yli pääsee, vaikka alkuun ajatus tuntuukin mahdottamalta. Mulla tapahtumasta nyt 7 viikkoa aikaa, ja nyt vasta kun jälkivuotokin on kunnolla loppunut, alkaa tuntua taas " omalta itseltä" .

Puhu asiasta!! Jos tunnet jonkun kohtalotoverin, vaihda ajatuksia hänen kanssaa. Älä turhaan syyllistä itseäsi (kuten minä), et olisi voinut tehdä mitään toisin.

Tällä hetkellä haaveilen kyllä vauvasta, mutta kamalaa olisi, jos sama tapahtuisi uudelleen. Aika näyttää...

Kun selviät huomisen yli, helpottaa varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaviittiinko vai tapahtuiko keskenmeno lääkkeiden avulla?

Vierailija
4/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika karu kokemus, mutta niin varmasti kaavintakin on? Ja vitonen, toivottavasti muistat sanasi, kun kohtaat itse elämässäsi jotain yhtä kamalaa.

3

Vierailija
5/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa.. nro 5 olen jo äiti, minulla on yksi ihana lapsi. Tämä oli viikolla 12, siksi lääkkeellinen keskeytys kotonani.

Vierailija
6/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" onnellinen" eipähän ole enää vanhoja hormooneja sotkemassa seuraavaa plussaa, joka tulee toivottavasti nopeasti eikä tuli taas kesken. Edellisestä keskenmenosta nyt 23:s päivä menossa.

t: 19

ps. tilasin eilen aamulla vähän ennen kahdeksaa netistä mammaksi . fi:stä herkät liuskatestit ja tulivat postiluukusta tänään yhdeksän maissa aamulla, joten pääsin heti testaamaan kun en ollut kerinnyt käydä vessassa. Olipa nopeaa toimintaa ja testit aika edullisiakin.

Vierailija
7/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kohdunulkoinen, 6+4

Vierailija
8/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaushormooni poistuu, joten oli helpotus ettei sitä enää ole, vaikka keskenmenosta noinkin vähän aikaa. Tämä toinen keskenmeno alkoi rv 8+2 ja tulin tosiaan heti ensimmäisen keskenmenon jälkeen raskaaksi ilman, että välissä oli menkkoja.

t. 19/23

Vierailija
9/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Syntyi ihana poika. Kahden vuoden kuluttua ihana tyttö sai syntyä. Häissämme tuttu " ennusti" , että meillä on neljä lasta. Nyt tuntuu, että nämä kaksi riittää, ehkä ne ennustetut neljä on tässä!!

Vierailija
10/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä muutamia. Uutta yritystä yksien kuukautisten jälken, joskus kaksien.

Vierailija
11/22 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuminen kannattaa vielä varmistaa verikokeella.

Vierailija
12/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisit vähän mitä suustasi päästät!

Ole nyt hyvä ja tule edes pyytämään anteeksi törkeää puhettasi. Sinä et tuon perusteella tiedä Jumalasta ja Hänen tahdostaan yhtään mitään!

Ap:lle: Olen pahoillani keskenmenostasi. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin tiedän että jossain vaiheessa suru helpottaa.

(((((halaus)))))

t. kolmen lapsen, kolme keskenmenoa kokenut äiti.

Vierailija
13/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme sitä yli vuoden.. nyt pelkään, että taas menee vaikka kuinka kauan ennen, kuin tulen taas raskaaksi. ap

Vierailija
14/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vain 3 kpl lääkkeitä sairaalasta mukaani, eivät riittäneet alkuunkaan.

3

Vierailija
15/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Minun ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon. Keskenmeno on niin julma tapahtuma ja tuntuu vääryydeltä, mutta kyllä siitä selviää... Voi olla silti, että nuo keskenmenneet tulee muistamaan koko ikänsä ja niille on paikka sydämessä...

Mutta ajattele niin, että ehkä sillä lapsella olisi ollut joku iso vamma, eikä hän olisi nauttinut elämästään, ehkä se oli hänelle parempi, että kuoli noin pienenä. Yleensähän keskenmenneillä ei olisi ollut mahdollisuutta selvitä elämästä.

Me aloitettiin uusi yrittäminen heti, ennen kuin jälkivuotokaan loppui ja tulin samantien uudelleen raskaaksi! (ja nyt minulla on ihana puoli-vuotias ja terve tyttönen) Toivon kovasti vain jaksamista ja anna itsellesi aikaa surra ja elää tuo asia läpi.

Vierailija
16/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö supistukset kauan ja voiko niitä verrata synnytyssupistuksiin? ap

Vierailija
17/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viisaista sanoistasi, noin yritänkin ajatella! ap

Vierailija
18/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kestikö supistukset kauan ja voiko niitä verrata synnytyssupistuksiin? ap

Vierailija
19/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa kun kävin (veristä vuotoa rv11), niin huomattiin että ulos oli jo tulossa. Olisi siis tullut ilman lääkkeitäkin, mutta niillä nopeutettiin tapahtumaa.

Laitoin 2 tablettia sisälle, ja n. 5 tunnin päästä alkoi tapahtumaan. Ilta meni vessanpöntöllä istuen, verta ym. tuli saavista kaatamalla. Runsasta vuotoa kesti ehkä noin vuorokauden, jälkivuotoa useita viikkoja. Kipuja oli ainoastaan sen ekan päivän (voimakkaita menkkakipu-tyyppisiä). Sattui perkeleesti! Parin viikon kuluttua tein raskaustestin, varmistaakseni että kaikki poistunut kohdusta.

Vierailija
20/22 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näyttää " vanhaa" plussaa 7-9 viikkoakin keskenmenosta.

Itselläni tuli toinen perättäinen spontaani keskenmeno parisen viikkoa sitten, vuoto alkoi 14.6. ja kesti seitsemän päivää. Jos sait negan, niin voisin itsekin kokeilla joko näyttäisi mullekin negaa.

Olisi hyvä saada puhdas nega väliin, niin tietäisi sitten ainakin seuraavasta plussasta heti, että on varmasti uusi raskaus. Näiden kahden edellisen raskauden välissä ei kerinnyt tulla menkkoja enkä plussatessa voinut olla varma, että kyse oli uudesta raskaudesta ja se epätietoisuus oli aika kurjaa, tosin hyvä nyt jälkikäteen, ettei kerinnyt iloita siitä, kun sekin meni kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi