Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jonkun toisen ihmisen ruuanlaittotapaa olet mielessäsi ihmetyellyt?

Vierailija
28.04.2020 |

Minun kaveri ei laita keittoon (esim nakki tms) kokonaisia pippureita eikä ainoatakaan sipulia, ei kokonaisena tai pilkottuna. Kyllähän keittoliemeen kuuluu kokonaiset mauste- tai/ja mustapippurit makua antamaan. sekä sipuli.

Kommentit (2974)

Vierailija
1/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppuaa salaattikasvikset postimerkin neljäsosan kokoisiksi, jolloin salaatti näyttää biojätteeltä valmiiksi.

Vierailija
2/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tarve tehdä ihan kaikki air fryerissä ja kehua miten se on niin paljon parempaa kuin muuten tehtynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita kokonaisia pippureita ruskeakastikkeeseen.

Vierailija
4/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee risottoa niin, että keittää riisit kattilassa. Ei laita tiettyjä mausteita (paprika, chili, kurkuma jne) pannulle öljyyn, vaan lisää vasta ruuanlaiton loppuvaiheessa.

Vierailija
5/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei liity varsinaisesti ruoan valmistamiseen, mutta kaverini säilyttää valmiin ruoan huoneenlämmössä. Se on vähän outoa. Laittaa vain kannen päälle ja siinä ne sitten muhii seuraavaan päivään ja sitten sitä syödään edelleen. Juu, en syö siellä ikinä, aina oon "just lähtiessä syönyt".

Vierailija
6/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihan ruskistamatta jättäminen. Paistetaan sen verran että väri juuri ja juuri muuttuu punaisesta harmaaksi. Kun kaikki ne makuaineet syntyy lihaan vasta kun sitä kunnolla ruskistaa! Joskus joutunut syödä näiden kokkien luona jotka ei ruskista. Ällöttää se sitkeä ja mauton jauheliha ja saa vielä joka puraisulla jännittää onko sisältä raakaa.

Vierailija
7/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että valitetaan, että on NIIN kiire ja paljon työtä ja vaikka mitä ja sitten pitää kuitenkin keittää ja paistaa ja hauduttaa ja mehustaa ja pullottaa kaikki ruuat ja juomat IHAN ITSE.

Aivan älytöntä.

Siman ja munkitkin saa valmiina.

Ei siinä ihmisarvo katoa.

Vierailija
8/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poista sormuksia laittaessaan ruokaa tai leipoessa, ei peitä hiuksia huivilla tai muulla päähineellä.

Vierailija
9/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikeittopussin lisääminen lihapullataikinaan lienee ikäpolvijuttu?

Vierailija
10/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelee keitetyn pastan kylmällä vedellä.

Vierailija
11/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että valitetaan, että on NIIN kiire ja paljon työtä ja vaikka mitä ja sitten pitää kuitenkin keittää ja paistaa ja hauduttaa ja mehustaa ja pullottaa kaikki ruuat ja juomat IHAN ITSE.

Aivan älytöntä.

Siman ja munkitkin saa valmiina.

Ei siinä ihmisarvo katoa.

Nopeammin tekee ruuan kuin jonottaa mäkkärin autokaistalla! Ei se silloin ole pikaruokaa

Vierailija
12/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Muutama kaveri on selän takana haukkunut mun taitoja, koska olen syöttänyt heille liian simppeliä ruokaa. Itse en pidä heidän tekemistä ruuista, mutten myöskään hauku. Antaa muiden vuolaasti kehua, vaikka eivät olisikaan sitä mieltä...

Vierailija
13/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laita kokonaisia pippureita ruskeakastikkeeseen.

No ei todellakaan laiteta vaan jauhelihamaustetta, mustapippuria, paprikajauhetta ja tumma naudanliemikuutio.

Hans Välimäki

Vierailija
14/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huutaa kun tehtiin keksejä ja olin käyttämmässä samaa leivinpaperia useampaan kertaan keksejä paistaessa. Väitti että paperi voi syttyä palamaan. Näytin paketista tekstin että niin voi toimia, ei silti uskonut.

PS. paperi ei ollut edes tummunut.

Vierailija
15/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ravitsemisalan koulutuksen saanut sukulaiseni keitti nakit aina pötkönä, ts ei irroitellut niitä toisistaan vaan siinäpähän oli parinkymmenen nakin jono kattilassa.

Samoin salaatissa oli ananasrenkaat kokonaisina.

Vierailija
16/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelee keitetyn pastan kylmällä vedellä.

Huuhtelee pastan? Miksi?

Vierailija
17/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on legendaarisen onneton kokki, mutta hänen tapansa edelleen pahoinpidellä pihvit paistamalla ne miedolla lämmöllä sitkeiksi kengänpohjiksi on jotakin, mitä en ikinä opi ymmärtämään.

Vierailija
18/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ruskeaa kastiketta.

Vierailija
19/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi huutaa kun tehtiin keksejä ja olin käyttämmässä samaa leivinpaperia useampaan kertaan keksejä paistaessa. Väitti että paperi voi syttyä palamaan. Näytin paketista tekstin että niin voi toimia, ei silti uskonut.

PS. paperi ei ollut edes tummunut.

Mä käytän aina samaa paperia niin kauan kuin se pysyy ehjänä.

Vierailija
20/2974 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppuaa salaattikasvikset postimerkin neljäsosan kokoisiksi, jolloin salaatti näyttää biojätteeltä valmiiksi.

Salaatti pitää pystyä syömään pelkällä haarukalla. Itse inhoan kun kaikki tarpeet on laitettu suurinpiirtein puoliksi. Eihän niitä saa kulhostakaan kuin onkimalla. Laiskan ruuanlaittajan merkki.