Miten voi olla ikävä ihmistä, jota
Kommentit (54)
Entä jos on saanut hieman esimakua ja jäänyt kaipaamaan loppunäytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Loppunäytökset ovat huonoja. Kaikkihan on ohi sen jälkeen ja taas on jäljellä vain ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä loppunäytös sulle olisi?
Itse kuvittelen kaiken alkavan siitä kun saisi luvan kanssa näyttää, kuinka paljon toisesta pitää. Oijoi!
Sama, ikävöin paraikaa ihmistä jota hädin tuskin tunnen... hänessä on sitä jotain... tekisi mieli vain tuijottaa häntä silmiin ja olla lähellä. Ärsyttävää.
Mun elämässä on tällainen nainen. On joku yhteys. Ottaa aina yhteyttä. Jutellaan paljon. Ehkä tavataan ehkä ei tavata. Sitten katoaa taas. Ei oikein taida itse tietää mitä haluaa ja silti ottaa aina yhteyttä. On tapahtunut monta kertaa tämä. Joku muu ihminen jos olisi niin en vastaisi edes takaisin, mutta aina vastaan hänelle kun on joku ihmeellinen yhteys tai juttu. Aikamoinen päänsekoittaja :D.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ikävöin paraikaa ihmistä jota hädin tuskin tunnen... hänessä on sitä jotain... tekisi mieli vain tuijottaa häntä silmiin ja olla lähellä. Ärsyttävää.
Mikä estää tekemästä asian eteen jotain?
Tiedoksi: haisee se minunkin pieru kunhan tutummaksi tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämässä on tällainen nainen. On joku yhteys. Ottaa aina yhteyttä. Jutellaan paljon. Ehkä tavataan ehkä ei tavata. Sitten katoaa taas. Ei oikein taida itse tietää mitä haluaa ja silti ottaa aina yhteyttä. On tapahtunut monta kertaa tämä. Joku muu ihminen jos olisi niin en vastaisi edes takaisin, mutta aina vastaan hänelle kun on joku ihmeellinen yhteys tai juttu. Aikamoinen päänsekoittaja :D.
Miksi sä et ota yhteyttä tähän naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuvittelen kaiken alkavan siitä kun saisi luvan kanssa näyttää, kuinka paljon toisesta pitää. Oijoi!
Luultavasti yksi seksikerta ja hylkäys sen jälkeen.
Välillä on ystävällinen, välillä vaikuttaa vihaiselta. Ota siinä selvää tykkääkö vai inhoaako. Silti pitää ikävöidä. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tekemästä asian eteen jotain?
Esimerkiksi se että hän on naimisissa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti yksi seksikerta ja hylkäys sen jälkeen.
Rynkyti rynkyti, aaaaahh.
Tämä, mutta tieto siitä ei poista ikävää :D