Olen yrittänyt tällä viikolla kertoa raskaudestani (jo puoliväli!) usealle kaverilleni
Olen pyytänyt spahan, ei osannut ostaa lippua
Olen pyytänyt viikonloppulomalle, ei pääse kun ei pe töistä lähtemään klo 15, ei ehdota mitään muutakaan
Olen pyytänyt aamiaiselle, ei pääse
Olen pyytänyt lounaalle, pääsi ja puhui omasta lapsestaan taukoamatta
Olen pyytänyt ulos syömään, vastaa (hitaasti) että ilmoittaa huomenna (ja ilmoittaa että meneekin jonnekin muualle)
Yksi kaveri sopi tapaamisen
Jätetään sitten ilmeisesti meidän kuulumiset kertomatta, kun puoleen vuoteen ei meitä kutsuta minnekään eikä kutsuttaessa tulla paikalle.
Voimaton
Kommentit (75)
Voit kertoa asiasi vaikka tekstiviestillä tai puhelulla. Ei tarvitse tuollaista showta yrittää järjestää ja sitten olla naama norsunvtulla kun kukaan ei jaksa siihen tarttua.
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesuksen perse taas mitä volinaa...
Yök sinun kommentti
Soitat niille ja ensimmäisenä paukautat olevasi raskaana.
Ja sitä uutistako ei voi kertoa ilman spata, aamiaista, lounasta, viikonloppulomaa tai ulkona syömistä?!
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa WA-viestiä?
Tuntuu oudolta ettei olla puoleen vuoteen tekemisissä, niin paiskata tekstarilla tälläinen meille tärkeä asia
No tarvitseeko tollasille edes kertoa mitään? Eihän noi selvästikään ystäviä ole.
Vierailija kirjoitti:
No tarvitseeko tollasille edes kertoa mitään? Eihän noi selvästikään ystäviä ole.
Kiitos🥺🙏
No kun haluaa tiukkoine aikoina tuhlata rahojaan kaiken maailman turhuuksiin
kerrot somessa kaikille
säästät rahat lastasi varten
äitielämä on köyhäilyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta ettei olla puoleen vuoteen tekemisissä, niin paiskata tekstarilla tälläinen meille tärkeä asia
Se on tärkeä vain sinulle
Nyt ei ole sika hörsätä rahoja Spassa
Vierailija kirjoitti:
Tää tässä tuntuu erityisen pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se onkin teille tärkeä asia, mutta ajatteletko hetkeäkään, että ei se ole niille sun kavereillesi lainkaan tärkeä asia?
Ihmeellistä itsekeskeisyyttä.
Turhaa draamaa ja siihen päälle marttyyriutta. Käy sääliksi jo valmiiksi tulevaa lasta.
Etkö voi kysyä jos vaikka voisit tulla illasta käymään? Miksi kuulumiset on pakko vaihtaa julkisella paikalla ja vielä rahaa tuhlata siinä ohessa?
Sääliksi käy lasta, kun äidillä on noin huono itsetunto ja on venkula.
Niin, se yhteydenpito kavereihin ei tule helpottumaan lapsen syntymän myötä. Että valitse nyt näistä täällä ehdotetuista vaihtoehdoista:koko päätä, että kaverit eivät ole kavereita ja pistä välit poikki saman tien, tai kerro asiasta casuaalisti whatsappissa ja jatka siitä viikottain kaverien kuulumisten kyselyä ja omiesi kertomista. Suosittelen kyllä jälkimmäistä.
aika huomionkipeä olet. Lähetä kavereillesi joukkoviesti, jossa kerrot tiinehtyneesi ja pyydä sitten samassa viestissä yhteistä illanviettoa, kun kohta et kuitenkaan jaksa sitten lähteä mihinkään, kun vauva vie kaikki mehut
No voi jeesuksen perse taas mitä volinaa...