Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun minä lakkasin pitämästä yhteyttä, "ystävä" hävisi elämästäni

Vierailija
27.04.2020 |

Kelpasin, kun sairasti syövän, oli vaikeassa avioliitossa ja muita ongelmia. Silloin tuki oli enemmän kuin tarpeen. Sitten kun elämä meni paremmin, kehuttiin kilvan uusia, iloa tuovia ihmisiä. Ei ole pariin vuoteen kysynyt edes kuulumisia. Kurjaa, että tälläisiäkin ihmisiä on.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, olisin auttanut, koska mä haluan helpottaa toisen oloa, eikä miettien, mitä itse siitä saan. Lisäksi se on sinun ongelmasi, jos et osaa arvioida arvoasi toisille oikein. Jos olet arvoton, etkä itse tajua sitä, se on sun vikasi..

Vierailija
2/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin totesit, elämäntilanteet ihmisillä muuttuu. Se, että ollaan jossakin vaiheessa ystäviä ei tarkoita sitä, että se ystävyys automaattisesti säilyy ikuisesti samanlaisena. Ei tällaiseen voi toisia velvoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, olisin auttanut, koska mä haluan helpottaa toisen oloa, eikä miettien, mitä itse siitä saan. Lisäksi se on sinun ongelmasi, jos et osaa arvioida arvoasi toisille oikein. Jos olet arvoton, etkä itse tajua sitä, se on sun vikasi..

Siis arvoton sille kyseiselle ihmiselle. Älä sinä häntä syytä siitä, ettet kelpaa, sehän tarkoittaa vain sitä, ettet ollut niin kiva.

Vierailija
4/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kirjoitatte? Tuin koko syövän ajan. Vaikeat hetket läsnä aina parantumiseen asti. Kaikki muut vaikeudet myös. Sen jälkeen hän ei ole minua kaivannut. En osaa enää ottaa yhteyttä, hän tarvitsi minua vaikeiden hetkiensä ylittämiseen, sen jälkeen tajusin etten merkannut hänelle mitään enää.

Ap

Vierailija
5/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä olit likasanko. Likasangot ja shampanjalasit on erikseen.

Vierailija
6/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis arvoton sille kyseiselle ihmiselle. Älä sinä häntä syytä siitä, ettet kelpaa, sehän tarkoittaa vain sitä, ettet ollut niin kiva.

No kiva tai en. Tajusin että tämä ihminen ei oikeasti välittänyt minusta yhtään.

Ap

Vierailija
7/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te kirjoitatte? Tuin koko syövän ajan. Vaikeat hetket läsnä aina parantumiseen asti. Kaikki muut vaikeudet myös. Sen jälkeen hän ei ole minua kaivannut. En osaa enää ottaa yhteyttä, hän tarvitsi minua vaikeiden hetkiensä ylittämiseen, sen jälkeen tajusin etten merkannut hänelle mitään enää.

Ap

Et osaa enää ottaa yhteyttä, okei, eli ongelma on sinun. Mitähän se toinen sun ongelmallesi mahtaa? Ei sinun elämäsi ole toisten vastuulla.

Vierailija
8/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä ajattelua sinulla. Kun minä nyt autan ystävääni niin meidän täytyy olla ikuisesti kuin paita ja prse koska toinen on minulle kiitollisuudenvelassa? Ystävyys perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
9/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva tai en. Tajusin että tämä ihminen ei oikeasti välittänyt minusta yhtään.

Ap

No älä häntä hauku. Vai näetkö jonkun yhteyden siinä, että ei sellaisesta haukkujasta välitetä?

Vierailija
10/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri ruikuttaa, kokoa itsesi ap ja kohtaa tosiasiat. Älä arvostele muita, kuka sellaisen ystäväksi haluaa? Jos ajattelet omasta avustasi hintalapun kanssa, on HYVÄKIN, että sellaisen kohteeksi ollut ihminen ei luule olleensa sulle VELKAA.

Olipa rumasti sanottu!

Vierailija
11/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kovin empaattinen ihminen päädyt muiden ihmisten tunkioksi. Jos olet ihminen joka sanoo että pidä ongelmat itselläsi, ei kiinnosta niin sillä saa paitsi kunnioitusta niin myös paljon hyviä ystäviä. Elämä vain menee niin.

Vierailija
12/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri ruikuttaa, kokoa itsesi ap ja kohtaa tosiasiat. Älä arvostele muita, kuka sellaisen ystäväksi haluaa? Jos ajattelet omasta avustasi hintalapun kanssa, on HYVÄKIN, että sellaisen kohteeksi ollut ihminen ei luule olleensa sulle VELKAA.

Olipa rumasti sanottu!

Se on ainoastaan fakta! Ihminen, joka ei auta hyvästä sydämestään saa luvan hävetä, jos kehtaakin haukkua sitä, josta itse MUKA välitti. Eli ap ei OOIKEASTI välittänyt tästä toisesta, koitti vain auttamalla ostaa ITSELLEEN ystävää.

Vierailija
13/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä teidän vastaukset avasivat silmäni. Ihan totta, en häneltä vaatinutkaan mitään, mutta en halua noin välinpitämättömän ihmisen olevan enää elämässäni. Ilmeisesti muille on ok tukea toisia hädässä, ja kun ovat jaloillaan, niin sitten se on hyvästi. Hyvä nähdä tämäkin puoli. Itse luulin että olimme erittäin läheiset. Ap

Vierailija
14/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kovin empaattinen ihminen päädyt muiden ihmisten tunkioksi. Jos olet ihminen joka sanoo että pidä ongelmat itselläsi, ei kiinnosta niin sillä saa paitsi kunnioitusta niin myös paljon hyviä ystäviä. Elämä vain menee niin.

Ei vaan ap ei auttanut vilpittömästi, vaan saadakseen hyötyä itselleen.

Vierailija
15/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa rumasti sanottu!

Se on ainoastaan fakta! Ihminen, joka ei auta hyvästä sydämestään saa luvan hävetä, jos kehtaakin haukkua sitä, josta itse MUKA välitti. Eli ap ei OOIKEASTI välittänyt tästä toisesta, koitti vain auttamalla ostaa ITSELLEEN ystävää.

Nyt haukut kyllä aiheetta. Autoin täydestä sydämestä koska olimme ystävät. Koen, että saa tuntua pahalta ettei halunnut kuulla eikä nähdä kun elämä palasi hyväksi. Ap

Vierailija
16/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä??? En ole hyötynyt kyllä yhtään mitenkään. Ap

Vierailija
17/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä teidän vastaukset avasivat silmäni. Ihan totta, en häneltä vaatinutkaan mitään, mutta en halua noin välinpitämättömän ihmisen olevan enää elämässäni. Ilmeisesti muille on ok tukea toisia hädässä, ja kun ovat jaloillaan, niin sitten se on hyvästi. Hyvä nähdä tämäkin puoli. Itse luulin että olimme erittäin läheiset. Ap

No, et itsekään ollut luomassa läheisyyttä, jos ajattelet noin. Ja siis se on ihan ok, mutta aika noloa syyttää siitäTIETENKIN vain toisia, tuskin edes näet, mitä itsesi pitäisi tehdä läheisyyden synnyttämisessä.

Vierailija
18/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hyötyä??? En ole hyötynyt kyllä yhtään mitenkään. Ap

Mutta olisit halunnut hyötyä. Ja nyt teit kiukuttelevan avauksen, kun et hyötynyt. Eli hän ei kaipaa sinua. Hyöty olisi saada hänestä se, joka uhrautuu sinun eteesi. Miksi ihmeessä haluat ystävyyttä uhrautumispohjalla?

Vierailija
19/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei ole ikuista ja ellei kumpikin koe saavansa ystävyydestä positiivista fiilistä, niin miksi teeskennellä?

Vierailija
20/85 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa rumasti sanottu!

Nyt haukut kyllä aiheetta. Autoin täydestä sydämestä koska olimme ystävät. Koen, että saa tuntua pahalta ettei halunnut kuulla eikä nähdä kun elämä palasi hyväksi. Ap

Niin pahalta, että syyttelet ja näet vikaa toisessa? Hyi olkoon. Hienoa, ettei hän halunnut uhrautua vuoksesi, en koskaan voisi vaatia ketään uhrautumaan puolestani, vain sellaisia, joille maksetaan siitä. Ja tiedätkö mitä? Heidän nimensä ei ole ystävä, vaan ammattiauttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän