Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esitteletkö nyt somessa pieninä kuvakollaaseina ”korona-arkeasi”

Vierailija
27.04.2020 |

jotta narsistinen tarpeesi huomioon täyttyy?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaveripiirissä osa ahdistuneista kuvaa tosiaan kotiin tilattuja ruoka-annoksiiaan ja lähikoivua. Eivät ole ikinä elämässään olleet työttöminä/lomautettuina, ja nyt sitten kaikki on selkeästi liikaa - elämä tuodaan kotiin, kuvataan ja jaetaan. Yleensä myynnin/markkinoinnin puolelta. En oikein tajua mitä näillä haluavat kertoa tai mikä on pointti jakamiselle. Olen ymmärtänyt että jotenkin vain käy yli mielenterveyden tämä tilanna, ja siitä johtuvas ”toimintaa”.

Vierailija
2/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseet eivät kestä kotona ilman huomiota. Esiintymistä ja teeskentelyä - ilman niitä ja huomiota ei ole ”elämää”. Käsienheiluttajien katastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun elämä on tismalleen samanlaista kuin ennenkin. Tuntuu jotenkin hullulta että toiset jäkittää himassa "karanteenissa" ja koko elämä ja ajatusmaailma on nyt kuulemma muuttunut ihan kokonaan.

Vierailija
4/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa

Vierailija
5/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään somessa

Sama, vaikkei tämä varsinaisesti vastaa kysymykseen... Mutta koko koronahössötys kävi vähän turhan raskaaksi seurata somessa, joten poistin kaikki tilini. Helpotti kovasti.  :) 

Vierailija
6/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mun elämä on tismalleen samanlaista kuin ennenkin. Tuntuu jotenkin hullulta että toiset jäkittää himassa "karanteenissa" ja koko elämä ja ajatusmaailma on nyt kuulemma muuttunut ihan kokonaan.

Miten se on muuttunut? Siis ajatusmaailma? Jos joku saa tästä jotain uutta irti, olisi kiva kuulla.

Vierailija
7/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa. En elä korona-arkea. Arkeni on samaa kuin ennenkin. Ei koronaa oikeastaan edes huomaa. Maskinaamoja kulkee kadulla. Se on ainut mikä poikkeaa normaalista.

Vierailija
8/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollutkaan somessa, enkä näe syytä liittyä.

Vierailija
9/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
10/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun se ei eroa mitenkään mun normaali arjesta eikä elämästä. :) Pilatestunteja, hevosia, ratsastusta,kotitöitä, puutarhanhoitoa , sisustamista, punttsalia, lenkkeilyä,ruuanlaittoa, luontoa, koiria, reissaamista tosin nyt vaan suomessa, ja kaikkea muuta.

Vierailija
11/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta kaveripiirissä osa ahdistuneista kuvaa tosiaan kotiin tilattuja ruoka-annoksiiaan ja lähikoivua. Eivät ole ikinä elämässään olleet työttöminä/lomautettuina, ja nyt sitten kaikki on selkeästi liikaa - elämä tuodaan kotiin, kuvataan ja jaetaan. Yleensä myynnin/markkinoinnin puolelta. En oikein tajua mitä näillä haluavat kertoa tai mikä on pointti jakamiselle. Olen ymmärtänyt että jotenkin vain käy yli mielenterveyden tämä tilanna, ja siitä johtuvas ”toimintaa”.

Mitä haittaa tuosta muka on? Minusta on ainakin kivaa kun kaverit päivittävät somea aktiivisemmin kun ei muuten voida tavata. Kiva nähdä mitä ihmiset puuhailee ja mitä heille kuuluu. Varmaan ajattelivat vaan että se lähikoivu oli kaunis siinä kuvassa, omille tileilleen saa postata mitä haluaa. Mielummin katson kuvia ruuasta ja kasveista kuin herutuskuvia.

Vierailija
12/12 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa tuosta muka on? Minusta on ainakin kivaa kun kaverit päivittävät somea aktiivisemmin kun ei muuten voida tavata. Kiva nähdä mitä ihmiset puuhailee ja mitä heille kuuluu. Varmaan ajattelivat vaan että se lähikoivu oli kaunis siinä kuvassa, omille tileilleen saa postata mitä haluaa. Mielummin katson kuvia ruuasta ja kasveista kuin herutuskuvia.

Sama juttu. Käytän instaa, koska haluan nähdä kuvia muiden arjesta. Seuraan postauksia tietyistä aiheista sekä lähimpiä ystäviäni. Itse postaan kuvia harvemmin kuin kerran päivässä mutta viikoittain kuitenkin. Facessa en niinkään seuraa kuvia tai ystäviä vaan olen mukana erilaisissa ryhmissä (retkeily, puutarha yms).

En ymmärrä tätä somen vihaajaa. Siellä ei ole pakko olla, joten senkun pysyy pois ja kiinnittää huomionsa muihin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän