Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin narsistista, voinko enää koskaan olla onnellinen kaiken pahan jälkeen?

Vierailija
26.04.2020 |

Nyt pitäisi aloittaa oma uusi elämä ja kaikki tunteeni on ihan solmussa. Voiko koskaan enää olla onnellinen tämän kaiken pahan jälkeen? Olen kuin rypistetty paperi

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita: joko takerrut kokemuksiisi ja märehdit niitä joka päivä elämäsi loppuun asti, tai sitten olet joka päivä onnellinen että tuo aika on jo ohi ja voit nyt nauttia elämästä ilman kyseistä ihmistä.

Vierailija
2/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Aikaa siihen menee, mutta keksi tekemistä. Älä murehdi sitä että näin on käynyt vaikka ajatukset ovat varmasti pinnalla. Rakenna itse Ns. Uudelleen. Löydät kyllä oikean onnen ja ilon itsestäsi.

Urheilu auttaa. Käy vaikka pienellä lenkillä ja ihaile maisemia. Etsi uusia asioita ympäristöstä, jotta muistat että aina voi löytää jotain uutta.

Voimia sinulle! 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia jotka eivät päässeet koskaan yli .

Vierailija
4/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan se aika alkaa parantaa haavoja? Minulla on erosta kohta kaksi vuotta ja vieläkin mietin kaikkia niitä valheita, joita minulle syötettiin. En vain pääse eroon siitä ajatuksesta, että ihminen jonka vieressä ajattelin olevani loppuelämäni vedättäkin minua koko ajan ja naureskeli tunteilleni.

Vierailija
5/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan se aika alkaa parantaa haavoja? Minulla on erosta kohta kaksi vuotta ja vieläkin mietin kaikkia niitä valheita, joita minulle syötettiin. En vain pääse eroon siitä ajatuksesta, että ihminen jonka vieressä ajattelin olevani loppuelämäni vedättäkin minua koko ajan ja naureskeli tunteilleni.

Tämä se on rankimpia osuuksia. Olisipa tajunnut lähteä aiemmin, miten monet tuskat olisi jäänyt kärsimättä.. Eikä eron jälkeenkään heti helpottanut kun narskumies ilmoitti heti löytäneensä paremman naisen.

Vierailija
6/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Tiedän kokemuksesta. Aikaa meni 10 vuotta, mutta nyt olen hyvin onnellinen. Tarvittiin terapiaa, laastarisuhteita, paljon unta, kävelylenkkejä ja puutarhatöitä. Ole kärsivällinen eikä kaikilla varmastikaan mene puolet suhteen ajasta (20 vuoden liitto ja 10 vuoden toipuminen).

Vierailija
7/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos alkaa aina itsestäsi. Puheesi perusteella sinulla on selvästi asioita, joita et ole itse saanut selvitettyä. Narsisti tuhoaa täysin omantunnonn ja heikentää uskoa parempaan.

Suosittelen että käyt ammattiauttajan eli psykologin tai psykiatrin puheilla.

Ei pahan olon kanssa sinun tarvitse elää. Ei ole sinun vikasi että narsisti on noin hullu. Älä syytä itseäsi että häneen ei voi luottaa. Maailmassa on myös hyviä ihmisiä. Valitettavasti jouduit kohtaamaan tälläisen sontakasan, mutta älä huoli. Terapia on sinulle todella sopiva vaihtoehto, koska jäljet mitä he jättävät on syviä.

Sinun täytyy uskoa itseesi ja päätettävä ettet sinä tähän kaadu.

Voimia sinulle! 🤗🤗

Vierailija
8/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Tiedän kokemuksesta. Aikaa meni 10 vuotta, mutta nyt olen hyvin onnellinen. Tarvittiin terapiaa, laastarisuhteita, paljon unta, kävelylenkkejä ja puutarhatöitä. Ole kärsivällinen eikä kaikilla varmastikaan mene puolet suhteen ajasta (20 vuoden liitto ja 10 vuoden toipuminen).

Ei kaikilla ole varaa terapiaan.

Vierailija
9/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu siltä. Narsisti vei kaiken mitä rakastin. Haukkui harrastukseni, ulkonäköni, perheeni, haaveeni. Lopulta jäljellä oli tyhjä minä

Vierailija
10/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Kestää vuosia mutta onnistuu se. Ulkoilua, yksinoloa, uusi suhde, lopetat välittämästä mitä muut sinusta ajattelevat. Itselläni oma hevonen ja sen tuoma onni.

Vierailija
11/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi! Kestää vuosia mutta onnistuu se. Ulkoilua, yksinoloa, uusi suhde, lopetat välittämästä mitä muut sinusta ajattelevat. Itselläni oma hevonen ja sen tuoma onni.

Kuinka rakennat uuden suhteen murskatulla itsetunnolla..

Vierailija
12/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos alkaa aina itsestäsi. Puheesi perusteella sinulla on selvästi asioita, joita et ole itse saanut selvitettyä. Narsisti tuhoaa täysin omantunnonn ja heikentää uskoa parempaan.

Suosittelen että käyt ammattiauttajan eli psykologin tai psykiatrin puheilla.

Ei pahan olon kanssa sinun tarvitse elää. Ei ole sinun vikasi että narsisti on noin hullu. Älä syytä itseäsi että häneen ei voi luottaa. Maailmassa on myös hyviä ihmisiä. Valitettavasti jouduit kohtaamaan tälläisen sontakasan, mutta älä huoli. Terapia on sinulle todella sopiva vaihtoehto, koska jäljet mitä he jättävät on syviä.

Sinun täytyy uskoa itseesi ja päätettävä ettet sinä tähän kaadu.

Voimia sinulle! 🤗🤗

Kiitos sinulle tästä ystävällisyydestä, tämä kosketti syvemmältä kuin luulisi.

Vierailija
13/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa narsistin uhreille joku turvaverkko

Vierailija
14/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu. Ja kuten äiti sanoo, kantapäät on ihmisen paras opettaja. Joten nyt viisaampana uuteen, parempaan huomiseen :)

Vierailija
15/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu. Ja kuten äiti sanoo, kantapäät on ihmisen paras opettaja. Joten nyt viisaampana uuteen, parempaan huomiseen :)

Se on tosi vaikeeaaa :/

Vierailija
16/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakenna ensin terapian avulla uusi suhde itseesi. Sen jälkeen voit rakentaa uusia ja terveempiä ihmissuhteita muiden kanssa.

Vierailija
17/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakenna ensin terapian avulla uusi suhde itseesi. Sen jälkeen voit rakentaa uusia ja terveempiä ihmissuhteita muiden kanssa.

ei terapiaan mennä vaan tyhjätaskuna

Vierailija
18/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi vaikeeaaa :/

Onhan se, mutta ei elämä vissiin mitään linnunlaulua ja ruusuilla tanssimista noin keskimäärin ole. Kärsimys kuuluu osana elämään, ei mahda mitään. Voit kuitenkin valita asenteesi uudelleen joka päivä. Muista että kehitys ei ole suora kauniisti nouseva käyrä, vaan se poukkoilee ylös ja alas ja takapakkiakin tulee. Mutta aika tekee tehtävänsä. Keskity nyt vaan itse elämään ja aika hoitaa osansa.

Mutta se terapia on kyllä kullanarvoinen työkalu kaikessa tässä. Suosittelen.

Vierailija
19/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei terapiaan mennä vaan tyhjätaskuna

Ei se mulle ainakaan maksanut mitään. Kanta-Hämeen psyk.polilla kävin yli vuoden kahdessa eri terapiassa.

Vierailija
20/203 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa (tai kuunnella) Youtubesta kanavia Permission To Exist ja The Little Shaman, jos osaatte englantia hyvin. Paljon hyvää asiaa narsismin uhreille, vinkkejä paranemiseen yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä