Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
Saanko maksaa
Saanko tyttärenne käden
Kovaa munaa
Kiurun rintaa
kuohari, nutella, croissant, savulohi, munakokkeli
Vierailija kirjoitti:
Aika monella näyttää olevan ongelmia laskea viiteen.
Huomasin saman.
"Ai viittä, no hmm, ottaisin kahvia, maitoa, mehua, paahtoleipää, levitettä, kinkkua, juustoa, salaattia, munakkaan, pekonia ja sit vielä jogurttia, mysliä ja marjoja ja hedelmiä!"
Kahvi, pekoni, munakokkeli, croissant hilolla.
Mua naurattaa alkuperäisen kysymyksen sanamuoto ’pääset’. Hotelliaamiaiselle kun voi mennä kuka hyvänsä, myös ei-asukas maksamalla aamiaisesta veloitetun hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa alkuperäisen kysymyksen sanamuoto ’pääset’. Hotelliaamiaiselle kun voi mennä kuka hyvänsä, myös ei-asukas maksamalla aamiaisesta veloitetun hinnan.
Taitaa olla take away aamiaisia nyt vain.
Olisihan se kiva joskus vielä päästä aamiaispöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättikahvi ja neljä röökiä.
Näen silmissäni punakan, tatuoidun mamman joka kireäilmeisenä kantaa muksuille muroja, hörppää kahvin seisten ja menee sitten tupakalle kytäten jälkikasvuaan naama lytyssä lasissa :D
Sen kuin näet, mutta minä olen normaalipainoinen ja normaalin näköinen tatuoimaton mies ja lapseton sinkku.
Pala Sacherkakkua, bebe-leivos, Brita-kakkua mansikoilla, crêpes Suzette ja kahvi.
Kaffe, leipä, muna, hedelmä, kurkkua
Tuoremehu smoothie, croissant, juustoa, pannukakut
Tuoretta sämpylää voilla
Pekonia
Munakokkelia tai munakasta
Tuoremehua
Jos voita ei lasketa, sitten vielä makkaroita.
Kahvia kermalla, tuoreita mansikoita/vadelmia, hyvä munakas, rapeaa pekonia ja tuorepuristettua appelssiinimehua.
Kahvi, kurkku, munakokkeli, luonnonjogurtti ja appelsiinimehu.
Aikoinaan "pääsin" työni puolesta syömään hotelliaamiaista viikoiksi. Jo toisella viikolla aloin kaivata omaa normaalia kaurapuuroaamiaistani. Toki siellä hotellissa oli ihan uskomattoman hienoja herkkuja aamiaisella, mutta silti niihin jotenkin kyllästyi. Oli siellä sitäkin puuroa, ja sitä sitten loppuaikoina enemmän söinkin.
Kahvia, maustamatonta jogurttia (vaihtoehtoisesti rahkaa), marjoja, riisipiirakan ja munan.
Munakokkelia
Puuroa
Mehua
Juustoa
Tarjoilijatyttö
Munakokkelia, raejuustoa, kasviksia (uunijuureksia jos on), port salud juustoa ja tuoremehua.
Tuore vaalea leipä, voita, juustoa, kurkkua ja appelsiinituoremehua.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saattaa haaveilla aamiaisesta Roomassa, Reykjavikissa tai Bruggessa. Ei täältä nyt mihinkään lähdetä.
Jugurtti, mysli, hedelmä, tee ja vesi