Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
G-lohta
Suklaacroissant
Vohveli
Suolakurkkua
Kahvi
Kahvi, hedelmät, maustamaton jogurtti, marjat ja croissant.
Maustamaton rahka, marjoja, pekonia, munia, avocadoa. Yhyy haluan vielä lisäksi salaattia ja kurkkua. Ja kahvia ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Maustamaton rahka, marjoja, pekonia, munia, avocadoa. Yhyy haluan vielä lisäksi salaattia ja kurkkua. Ja kahvia ja vettä.
Älä itke kulta, saat nuo minun toivelistani piikkiin, sillä minä en syö aamiaista koskaan.
Kahvi, puuro, leipä, juusto, appelsiinimehu
Vierailija kirjoitti:
Jos lisäät kahviin maitoa, olet ottanut jo kahta asiaa, kolme jäljellä.
Turha niille on selittää, ei ne tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kokin minulle tekemä munakas, kahvi, kuohuviinituoremehu, eksoottisia hedelmiä ja pain au chocolat.
Mä istuisin mieluusti sun kanssa samaan aamiaispöytään. 😌
Puuro, marjoja, raejuusto, munakokkeli & kahvi
Kahvi, appelsiinimehu, munakokkelia, pekoni, paahtoleipä
Vierailija kirjoitti:
Kahvia kermalla, tuoreita mansikoita/vadelmia, hyvä munakas, rapeaa pekonia ja tuorepuristettua appelssiinimehua.
Otit kuusi
Kahvi, puuro, ruisleipä, kananmuna, voi. Nämä otankin aina hotellissa.
Kupin kahvia, joskus mehu lisäksi, huoneen maksu, auton starttaus ja ajoon. Ei jaksa innostua, kun 2 yötä viikossa joutuu asumaan hotelleissa, yhtä kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia kermalla, tuoreita mansikoita/vadelmia, hyvä munakas, rapeaa pekonia ja tuorepuristettua appelssiinimehua.
Otit kuusi
Otti muuten seitsemän, et se sinäkään osaa laskea, joten turha näsäviisastella toisille.
Otin kahvin
Leivän joka oli täytetty valmiiksi
Mehun
Banaanin
Jugurtin
Kahvia. Lisää kahvia.
Muut riippuu siitä mitä siellä on tarjolla. Eihän se samaa kaikkialla ole. Viimeksi kun olin hotelliaamiaisella, parasta oli kasviskuskus, mutta ei sitä joka hotellissa ole.
Mitä Suomessa on yleisesti niin niistä ottaisin pekonia ja appelsiinimarmeladia, mutta muuta en voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kahvikuppi, kahvi, vähän maitoa, vähän sokeria ja lusikka = 5 asiaa.
Ettekö ole tottuneet käyttämään astioita kun ette niitä ota?
Jos saa ottaa vain viittä asiaa, vien oman kahvimukin huoneesta. Mitä järkeä on mennä aamupalalle hakemaan vain kahvimuki, mehulasi, lautanen, haarukka ja veitsi?
Syön suoraan buffetista joten ei tarvi välineitä ;) hedelmäsalaattia, churroja suklaasuihkulähteen kera, tuoremehua ja munakokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit kuusi
Otti muuten seitsemän, et se sinäkään osaa laskea, joten turha näsäviisastella toisille.
Siis mitä. Kuinka tyhmä olet?
1. Kahvi
2. Kerma
3. Mansikoita tai vadelmia
4. Munakas
5. Pekoni
6. Mehu
munakas, pekoni, joku herkkukinkku, juustotarjotin, kahvi
Kahvi mustana/espresso (jos huonoa kahvia, juon teetä), tuoremehua, paikallista jogurttia tai vastaavaa hapanmaitotuotetta, marjoja/ hedelmiä ja tosiaan myös paikallisia aamiaisruokia. Jos nälkä (harvoin aamulla on) jotain leipää lisäksi.