Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja alkoholismi

Vierailija
26.04.2020 |

Mitä mahtaa kuulua alkoholisteille näinä aikoina? Olen itse nuori alkoholisti ja voin rehellisesti kertoa, että tämä on erittäin raskasta aikaa. Kuukauden ajan olen joka päivä juonut vähintään 3 annosta alkoholia.
Tämä tietysti uhkaa terveyttä ja alkaa näkyä minussa, mutta en pysty lopettamaan. Päivän kohokohta on se, kun illalla saa ottaa huikan tai pari piilopullosta. Nyt kun alkaa olla juomat vähissä, yritän olla päivät syömättä saadakseni humalatilan nopeammin päälle.
Ikää minulla on juuri ja juuri 18 vuotta, alkoholismi on vainonnut aina ensimmäisistä maistiaisista asti. Suurinta onnea ja euforiaa mitä olen koskaan kokenut, mutta toki terveyshuolia on ja syksyllä alkaa normaalisti työt ja opinnot jos hyvin käy...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, elämässä tulee vielä muitakin ihania asioita kuin viina. Euforia ei ole aitoa.

Vierailija
2/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteille se todella on aitoa euforiaa. Äitini kertoi, että olin yhtä hymyä ja silmät loistivat, kun ensimmäisen kerran maistoin lasillisen viiniä 15-vuotiaana, samaan tapaan kuin hänen isänsä nuorena, alkoholisti hänkin.

Tämä kulkee todella vahvasti suvussa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Se 3 annosta ole mitään alkoholismia. Jos vasta syksyllä työt ja koulu niin koko kesää kivaa aikaa kurlata.

Vierailija
4/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni sanoi suoraan kuolevansa mieluummin alkoholiin kuin koronaan ja rännittää nyt kuin viimeistä päivää. Läheiset ei voi mitään.

Vierailija
5/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena, nämä 3 annosta ovat tavallisen vesilasillisen kokoisia annoksia kirkasta ja minimimäärä. Yleensä juon lisäksi olutta, siideriä tai viiniä. Olen siis mielestäni täysin perustellusti huolissani. Minulla on myös piilopulloja huoneessani.

Iho on alkanut samentua ja rypistyä ja painoa kertyy. :D

Ap

Vierailija
6/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap että tunnistat kuitenkin ongelman.

Apua saa myös verkossa.

Vierailija
7/7 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ei vielä saa kirkkaita Alkosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi