Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1219)
Kuuma kaakao automaatista, en tiedä miksi mutta hotellissa on pakko aina saada aamukaakao aamukahvin sijaan. Sämpylä täytettynä salaatilla, leikkeillä ja juustoilla.
Puuro, margariini, paahtoleipä, juusto (edam), maito
Shampanjaa, pitsaa, olutta ja sipsejä
-maitokahvia
-pekonia (mikäli se on rapeaa eikä vetistä, puoliraakaa)
-munakokkelia
-appelsiinituoremehua
-hedelmäsalaattia
(-vettä)
Croissant, munakokkelia, pekonia, maustamatonta jogurttia, marjoseosta, latte.
Apua, vain viittä? Kahvia, pekonia, maustamatonta jugurttia, marjoja, croissant.
Siis miksi kaikki valitsee sellaista perussettiä mitä voi tehdä helposti kotona?
Hakee vain tuoreet croissantit tai sämpylät aamulla marketista tai leipomosta.
Itse rakastan sitä kun hotelleissa on aamiaisella kokki joka tekee makusi mukaan esimerkiksi munakkaat tai letut.
Otan munakkaan jossa fetajuustoa, babypinaattia ja paistettuja herkkusieniä.
Iso lasillinen vastapuristettua appelsiinimehua, koska näistä Suomeen tuotavista appelsiineista ei enää juuri mehua irtoa ja se on kitkerää.
Brulée-karamellisoitu verigreippi voisi myös maistua jälkkäriksi.
Rapea vuohenjuustoleipä, smoothie, latte, vadelmaleivos ja jäävettä.
Eggs Benedict
Pineapple Mimosa
Latte
Toki valmistin nämä viimeksi itse, miehelleni ja minulle sunnuntaina brunssiksi, mutta jos joku muu tekisi nämä minulle vaihteeksi :)
https://home.bt.com/images/fry-up-136398109531303901-150515143259.jpg
Kyllä mulla uppoais tommonen brittiläinen fry up, jossa kaikki samalla lautasella.
Muuta ei tartte koko päivänä sitten syödä :D
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi kaikki valitsee sellaista perussettiä mitä voi tehdä helposti kotona?
Hakee vain tuoreet croissantit tai sämpylät aamulla marketista tai leipomosta.
Itse rakastan sitä kun hotelleissa on aamiaisella kokki joka tekee makusi mukaan esimerkiksi munakkaat tai letut.
Otan munakkaan jossa fetajuustoa, babypinaattia ja paistettuja herkkusieniä.
Iso lasillinen vastapuristettua appelsiinimehua, koska näistä Suomeen tuotavista appelsiineista ei enää juuri mehua irtoa ja se on kitkerää.
Brulée-karamellisoitu verigreippi voisi myös maistua jälkkäriksi.
Mulla on lähimpään markettiin/leipomoon matkaa 26km, ei jaksa lähteä aamulla hakemaan.
Teen kotona joskus viikonloppuisin "hotelliaamiaisen", mutta ei se muuta mun valintoja hotellissa.
Teetä, tuoremehua, jogurttia ja mysliä/ puuro, leipää tai karjanlanpiirakkaa.
Ei eroa paljon minun perusaamiaisesta, mutta ihanaa hotellin aamiaisella on se, että on vähän erilaista, eri makuja ja kaikki todella tuoretta.
Croissantti, maitokahvi, appelsiinimehu, lettuja hillolla ja kermavaahdolla, bloody mary
Suurin osa näistä kommenteista on ihan perushuttua jota saa kaupastakin omaan kaappiin joten miksi mennä hotelliaamiaiselle?
Itse panostaisin siihen että on tilauksestani tehty omeletti, tilauksesta tehdyt vohvelit tai pannukakut lisukkeilla, samppanjaa, tuoreita marjoja ja la’dureen macaronsit. Näin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä kommenteista on ihan perushuttua jota saa kaupastakin omaan kaappiin joten miksi mennä hotelliaamiaiselle?
Itse panostaisin siihen että on tilauksestani tehty omeletti, tilauksesta tehdyt vohvelit tai pannukakut lisukkeilla, samppanjaa, tuoreita marjoja ja la’dureen macaronsit. Näin esimerkiksi.
No mä en ole käynyt niin hienoissa hotelleissa, joissa olisi jotain erikoisempaa. Siis Suomessa olen yöpynyt ihan tavallisissa Sokos-hotelleissa ym. vastaavissa. Ei niissä mikään kokki häärää tilauksesta paistamassa. Niissä on kaikissa aina nää peruspuurot ja kokkelit. Viime kesänä tosin oli ihana yllätys kun Tornissa Tampereella oli ilmakuivattua kinkkua ja lämminsavulohta. Se oli mulle eka kerta kun Suomessa löydän aamiaistarjoilusta näitä.
St.George, Kämp ja Crowne Plaza Helsingissä on sellaisia missä on kokki paistamassa munakkaita ja lettuja. Varmaan muuallakin, mutta näissä olen tehnyt työvuoroja ja siksi tiedän. Ei ole varaa yöpyä näissä :).
Vierailija kirjoitti:
Ok, Hyacinth.
Ottaisin kahvia, tuoremehua, muutaman karjalanpiirakan pekonilla ja munavoilla, jugurttia eri marjoilla ja pari sämpylää juustolla, pekonilla, kurkulla ja paprikalla.
Croissant, appelsiinituoremehu, marjasekoitus, munakokkeli, pekoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kahvia, tuoremehua, muutaman karjalanpiirakan pekonilla ja munavoilla, jugurttia eri marjoilla ja pari sämpylää juustolla, pekonilla, kurkulla ja paprikalla.
Hei AV-perus h***a! Tiedetään, että luonteenpiirteeseesi kuuluu tunnusmerkillisesti äärimmäinen ahneus ja omaan napaan tuijoittelu, mutta tuo meni jo yli. Tuossa on varmaan yli 10 tuotetta.
Juurikin näin.
Maitokahvi
mehu
pekoni
hedelmäsalaatti
juusto