Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarna huijaa Maksa myöhemmin-palvelullaan

Vierailija
26.04.2020 |

Maksa myöhemmin-palvelun kuvaus on Klarnan sivuilla seuraavanlainen:

Maksa myöhemmin antaa asiakkaille mahdollisuuden kokeilla, koskea ja vertailla tuotteita kotona ja maksaa vain heidän pitämistään tuotteista. Lisääntynyt joustavuus voi vaikuttaa siihen, viekö asiakas ostoksen loppuun vai ei.

Kuitenkin Klarnan aloittaa maksuajan tilauspäivästä ja lisää eräpäiväksi tilauspäivä + viisi päivää viikonloppua huomioimatta. Esim. H&M: llä ei ole mitään mahdollisuutta saada pakettia tuossa ajassa ja postihan ei kulje viikonloppuisin.

Suosittelen välttämään Klarnaa maksutapana, koska tämä toiminta on tällaista asiakkaan huijaamista. Olen käyttänyt tätä maksutapaa nyt kolme kertaa ja kertaakaan paketti ei ole tullut ennen Klarnan eräpäivää ja Klarnan pitäisi tajuta, että palvelun lupaus ei toteudu, jos laskun eräpäiväksi laitetaan viisi päivää tilauspäivästä. Kahdella aikaisemmalla kerralla sain noin 22:30 illalla perjantaina ilmoituksen, että laskun eräpäivä on samana päivänä. Paketit olivat vielä matkalla ja mikä tällainen parin tunnin maksuaika oikeasti oikein on? Ihan järjetöntä tämä Klarnan toiminta ja vaatii kuluttaja-asiamiehen toimintaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat tänään 14 pv laskulla niin saat siirrettyä eräpäivän vaikka heinäkuulle.

Vierailija
2/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaat tänään 14 pv laskulla niin saat siirrettyä eräpäivän vaikka heinäkuulle.

Klarna ei tunne mitään 14 päivän laskuja. Tarkoitit varmaan jotain muuta vaihtoehtoa maksutapana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii ja Klarna ei huijaa.

Yritykset saa laskuttaa vasta kun lähettävät tuotteen eli yrityksissä se vika on.

Toiset yritykset tekee lähetystunnuksen ja eivät laita pakettia postiin. Toimivat noin että Klarna ostaa heiltä laskun.

En nyt viitsi mainita yrityksien nimiä mutta näistä yrityksistä en tilaa enää.

Vierailija
4/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään jossa maksuna on Klarna.

Käytän mieluummin luottokorttia. Rahat palautuvat takaisin ja jos eivät palaudu niin luottokorttifirma palauttaa rahat.

Vierailija
5/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klarna ei tunne mitään 14 päivän laskuja. Tarkoitit varmaan jotain muuta vaihtoehtoa maksutapana?

Mitä höpiset? Tilaan usein nettikaupoista Klarnan laskulla, sen eräpäivä on aina 14 päivää tilauspäivästä. Toki olisi parempi jos se olisi 14 päivää toimituspäivästä, kun näinä aikoina joillakin kaupoilla saattaa kestää jopa viikko lähettää tuotteet.

Vierailija
6/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on lasku tai osamaksu tili.

Laskulla on tuo 14 päivää tai jotain sinne päin.

Itse nykyään ostan vain tuolla laskulla.

Sitten on se maksa myöhemmin ja siinä se 5 euron lisä.

Sitä käytän myös joskus.

Vierailija
7/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on muutenkin hyvä koska voi keskeyttää laskun.

Kannattaa ottaa se appi, siellä on keskeytys sekä olen palauttanut tuotteen.

Vierailija
8/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun Klarna laittaa laskun taukotilaan niin rupeaa yrityksessäkin tapahtumaan jotain.

Muutaman kerran joutunut laittamaan laskun taukotilaan ja sen jälkeen onkin asia hoitunut.

Vierailija
9/9 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada lisää 2-3 kuukautta siirrettyä eräpäivää vaikka valitsee maksa myöhemmin eli 30 päivää. Olen saanut aina niin siirrettyä 2-3 kuukaudella ja muutekin ei tule maksaa jos tuote ei tule perille. Itse en maksa ollenkaan jos tilaus ei saavu perille ja jos menee monta kuukautta niin voi perua tilauksen ja eikä tarvitse maksaa ollenkaan laskua vaikka lasku tullut. Monesti mulle niin käynyt ja enkä ole maksanut laskua enää sitten kun tilaus on peruttuna ollut jo ja tuote sitten saapuikin että perutun tuotteen laskua en maksa kun tilaus on peruttu jo kauan aikaa ennen kuin tuote tuli perille haettavaksi noutopaikkaan tai kotiovelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän