Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi miehen joka haluaisi lapsia ja olisi myös valmis kantamaan vastuuta niistä?

Vierailija
26.04.2020 |

Harvassa tuntuvat nykyään olevan. Useimmat eivät näytä haluavan lapsia, ja ne harvat jotka haluavat eivät halua kantaa vastuuta niistä.
Ura vaikuttaisi olevan miehille tärkeämpi kuin oma perhe ja joku puolen vuoden hoitovapaakin on useimmille miehille ihan mahdoton ajatus, siinä kun kärsisi se ura.
Mistä niitä hyviä miehiä löytää?

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on norjalainen mies ja hän on juuri tuollainen! Halunnut ja hoitanut lapsia alusta asti. Ollut nyös osittaisella hoitovapaalla. Eilen lähti edeltä lasten kanssa mökille, kun minulla oli töitä.

Mikset harkitsisi skandinaavimiestä?

Skandinaavit on liian naisellisia. Mielummin amerikkalainen.

Amerikassa ongelmaksi saattaa muodostua konservatiivisuus. Mun serkut sanoivat etteivät tiedä juuri ketään heidän osavaltiostaan joka jakaisi aivan kirjaimellisesti puolet kaikesta kuten täällä Pohjoismaissa. Vieläkin iso osa kotitöistä tahtoo jäädä naisen harteille.

Niin tahtoo jäädä Suomessakin ja tämän lisäksi nainen käy töissä ja maksaa puolet kaikesta.... siellä sentään mies elättää rehdisti.

Vierailija
42/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Ei, kyllä miehessä pitää olla särmää. Nysvät ei sytytä

Ap

Jos miehet edes myöntävät suoraan etteivät halua lapsia saat olla tyytyväinen. Iso osa väittää haluavansa saadakseen naisen suhteeseen.

Sekin voi olla ettei oikeasti tiedetä mitä halutaan. Töissä tullut vastaan ihan liiakseen uupuneita isukkeja joidenka vakiolause on usein ollut: ”olisinpa itsekin vielä lapseton”

Eli te jotka olette miehenä kateellisia niille joilta löytyy talo, vaimo ja lapset niin kannattaisi välillä kysäistä heidän ajatuksiaan. Eivät välttämättä näe asiaa samoin kuin sinä

Tuota voi tulkita monella tavalla, luultavasti ovat kuitenkin sisimmässään onnellisia elämästään.

Itse miehenä haaveilen parisuhde ja perhe-elämästä, mutta valitettavasti sen saaminen näyttää edelleen hyvin kaukaiselta ajatukselta vaikka ikää jo 34.

Miten niin? Perhekuplaan pääsee halutessaan kiinni noin vuodessa parissa. Tässä kohtaa kannattaa miettiä haluaako liittyä rahanmeno, kiire ja stressin täytteiseen oravanpyörään. Jos tää tuntuu siltikin sellaiselta asialta jonka haluaa osaksi omaa elämäänsä niin ei tässä auta muu kuin laajentaa morsiamen hakua naapurimaihin.

Helpommin sanottu kuin tehty. Onhan tässä käyty treffeillä jo 28 ikävuodesta lähtien mutta mitään kunnollista parisuhdetta tuntuu olevan mahdotonta saada ellei tyydy alaspäin.

Eli olet nirso. Laske rimaa niin alkaa tapahtua.

Samat periaatteet toimii kuin kaupankäynnissä muutenkin, vertaa vaikka asuntokauppaan. Vaatimukset pitää suhteuttaa tarjontaan ja omiin resursseihin.

Kenenkään ei täydy tyytyä mihinkään. Ihmettelen lähinnä sitä että tänne jäädään rutisemaan huonosta tarjonnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Ei, kyllä miehessä pitää olla särmää. Nysvät ei sytytä

Ap

Tämä ei ollut ap.

Ne "kilttikset" tuppaavat todellisuudessa olemaan katkeria naistenvihaajia joten en ryhtyisi suhteeseen sellaisen kanssa.

- oikea ap

Vierailija
44/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on norjalainen mies ja hän on juuri tuollainen! Halunnut ja hoitanut lapsia alusta asti. Ollut nyös osittaisella hoitovapaalla. Eilen lähti edeltä lasten kanssa mökille, kun minulla oli töitä.

Amerikassa ongelmaksi saattaa muodostua konservatiivisuus. Mun serkut sanoivat etteivät tiedä juuri ketään heidän osavaltiostaan joka jakaisi aivan kirjaimellisesti puolet kaikesta kuten täällä Pohjoismaissa. Vieläkin iso osa kotitöistä tahtoo jäädä naisen harteille.

Niin tahtoo jäädä Suomessakin ja tämän lisäksi nainen käy töissä ja maksaa puolet kaikesta.... siellä sentään mies elättää rehdisti.[/

Ehkä toiset haluaa puoliksi jakavan puolison eikä päätyä kotirouvaksi

Vierailija
45/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt mistä löytyisi kuvailemasi naisia, jotenkin tuntuu että vastuuta pelätään ja halutaan elää ikuista nuoruutta eikä asettua aloilleen. Hui kauhistus jos joutuisi kantaa vastuuta!

Maailma nyt vaan on mennyt siihen, tämän päivän nuorille aikuisille on opetettu pienestä asti että olet uniikki lumihiutale, sinulla on mahdollisuuksia toteuttaa kaikki unelmasi, ansaitset tosi paljon jne jne jne

Johtanut siihen että mihinkään ei "tyydytä", eli ts jos toinen ihminen ei ole täydellinen kumppani se menee romukuoppaan. Kun mistään ei voi joustaa, eikä tietenkään haluta ei-täydellistä kumppania siiihen viereeen vaivaksi, vaan etitään sitä nti/hra oikeaa jonka kanssa palat loksahtaa paikalleen ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Minä olen uniikki, minä olen täydellinen, minä minä minä minä

Vierailija
46/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tahtoo jäädä Suomessakin ja tämän lisäksi nainen käy töissä ja maksaa puolet kaikesta.... siellä sentään mies elättää rehdisti.

Pikemminkin maksavat itsensä vapaaksi vastuusta. Mutta suomimies ei tee edes sitä.

Vierailija
47/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse miettinyt mistä löytyisi kuvailemasi naisia, jotenkin tuntuu että vastuuta pelätään ja halutaan elää ikuista nuoruutta eikä asettua aloilleen. Hui kauhistus jos joutuisi kantaa vastuuta!

Maailma nyt vaan on mennyt siihen, tämän päivän nuorille aikuisille on opetettu pienestä asti että olet uniikki lumihiutale, sinulla on mahdollisuuksia toteuttaa kaikki unelmasi, ansaitset tosi paljon jne jne jne

Johtanut siihen että mihinkään ei "tyydytä", eli ts jos toinen ihminen ei ole täydellinen kumppani se menee romukuoppaan. Kun mistään ei voi joustaa, eikä tietenkään haluta ei-täydellistä kumppania siiihen viereeen vaivaksi, vaan etitään sitä nti/hra oikeaa jonka kanssa palat loksahtaa paikalleen ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Minä olen uniikki, minä olen täydellinen, minä minä minä minä

Mitä sitten? Ne jotka haluaa elää menneessä pystyvät matkustamaan sellaiseen konservatiiviseen maahan ja mahdollisesti avioitumaan vanhoillisen kumppanin kanssa. Koskee kumpaakin sukupuolta

Vierailija
48/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auvoista perhe-elämää ole naisille ollut koko ihmiskunnan historiassa koskaan. Jos haluat perheen tulet olemaan tavalla tai toisella onneton. Jos et halua perhettä niin, ... en minä tiedä.

Vierailija
49/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auvoista perhe-elämää ole naisille ollut koko ihmiskunnan historiassa koskaan. Jos haluat perheen tulet olemaan tavalla tai toisella onneton. Jos et halua perhettä niin, ... en minä tiedä.

Lapsettomaksi saa jäädä

Vierailija
50/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen itse olet? Sinkku ilmeisesti, oletettavasti lapseton. Entä henkiset arvot, seksikumppaneiden lukumäärä, pitkien parisuhteiden määrä, suhteet omaisiin ja muihin läheisiin, poliittinen kanta, suhde uskontoon ja johtajiin, huumorintaju, urheiluhullu, massaihminen vai oman tien kulkija, musikaalisuus/taiteellisuus, pituus/paino/silmien ja hiusten väri, suvussa periytyvät sairaudet, omat sairaudet, mielenterveys ennen ja nyt, rikoshistoria, paineensietokyky, alkoholismi/muu riippuvuus jne jne?

13 alapeukkua? Lastensa äidiksi pitäisi siis kelpuuttaa ihan kuka tahansa?

Vierailija
51/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen itse olet? Sinkku ilmeisesti, oletettavasti lapseton. Entä henkiset arvot, seksikumppaneiden lukumäärä, pitkien parisuhteiden määrä, suhteet omaisiin ja muihin läheisiin, poliittinen kanta, suhde uskontoon ja johtajiin, huumorintaju, urheiluhullu, massaihminen vai oman tien kulkija, musikaalisuus/taiteellisuus, pituus/paino/silmien ja hiusten väri, suvussa periytyvät sairaudet, omat sairaudet, mielenterveys ennen ja nyt, rikoshistoria, paineensietokyky, alkoholismi/muu riippuvuus jne jne?

Eikä pidä. Voisivatko kitisijät nyt mennä Tinderiin taikka Rosebrideen? Kummastakin löytyy tasa-arvoa kannattavista maista kotoisin olevia naisia.

Vierailija
52/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, mies voi olla perhekeskeinen ja hyvä perheen isä, vaikka ei olisi puolta vuotta vanhempainvapaalla. Itse olen esimerkki siitä. Eikä se ura ole monellakaan syynä, vaan taloudelliset syyt. Jos tulot putoavat monta sataa euroa, niin kyllä siinä moni miettii muita vaihtoehtoja...

Vierailija
53/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että miehet ja naiset ei kohtaa tai löydä toisiaan. Täällä on ollut niin monta aloitusta miehiltä, jotka ajattelee, että suurin osa naisista ei enää halua lapsia, mutta vaikuttaa siltä, että haluaakin. Onko niitä kunnollisia miehiä sitten!?? Kyllä niitäkin on, mutta se ei riitä kummallekaan. Te haluatte rakkauden ja sielujen kohtaamisen, kuten kaikki muutkin. Tämä valitus täällä miesten ja naisten kunnollisuudesta ja lapsihaaveista ei siis auta, kun ongelma on pohjimmiltaan aina sama; mistä löydän elämäni rakkauden, jonka kanssa voisi perustaa perheen ja johon voisi sitoutua loppuelämäksi...

Haluankin sanoa, että rakkautta on monenlaista ja sellainen nopeasti syntyvä sekä huumaava ei ole niistä se paras. Sellainen on täysin yliarvostettua. Tehkää järkiavioliittoja niin kuin ennenkin. Sitten vaan sitoudutaan siihen toiseen ja päätetään rakentaa elämää yhdessä. Kunnioitus ja välittäminen sekä itsensä toisen edelle laittaminen... ne vasta tositekoja ja -tunteita ovatkin. Näin voi syntyä jotain paljon syvempää kuin nopea hullaantuminen voi koskaan olla!

Aika moni lapsia haluavista miehistä haluaa sen perinteisen suomalaisen mallin, jossa nainen kantaa päävastuun lastenhoidosta ja palaa töihin pikkulapsiajan jälkeen. Hyvin harva lapsia haluavista miehistä on sellainen, että ottaisi vastuun siitä käytännön hoivasta,yöheräämisistä,  pyykeistä, ruuasta jne. 

Vierailija
54/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä että miehet ja naiset ei kohtaa tai löydä toisiaan. Täällä on ollut niin monta aloitusta miehiltä, jotka ajattelee, että suurin osa naisista ei enää halua lapsia, mutta vaikuttaa siltä, että haluaakin. Onko niitä kunnollisia miehiä sitten!?? Kyllä niitäkin on, mutta se ei riitä kummallekaan. Te haluatte rakkauden ja sielujen kohtaamisen, kuten kaikki muutkin. Tämä valitus täällä miesten ja naisten kunnollisuudesta ja lapsihaaveista ei siis auta, kun ongelma on pohjimmiltaan aina sama; mistä löydän elämäni rakkauden, jonka kanssa voisi perustaa perheen ja johon voisi sitoutua loppuelämäksi...

Haluankin sanoa, että rakkautta on monenlaista ja sellainen nopeasti syntyvä sekä huumaava ei ole niistä se paras. Sellainen on täysin yliarvostettua. Tehkää järkiavioliittoja niin kuin ennenkin. Sitten vaan sitoudutaan siihen toiseen ja päätetään rakentaa elämää yhdessä. Kunnioitus ja välittäminen sekä itsensä toisen edelle laittaminen... ne vasta tositekoja ja -tunteita ovatkin. Näin voi syntyä jotain paljon syvempää kuin nopea hullaantuminen voi koskaan olla!

Aika moni lapsia haluavista miehistä haluaa sen perinteisen suomalaisen mallin, jossa nainen kantaa päävastuun lastenhoidosta ja palaa töihin pikkulapsiajan jälkeen. Hyvin harva lapsia haluavista miehistä on sellainen, että ottaisi vastuun siitä käytännön hoivasta,yöheräämisistä,  pyykeistä, ruuasta jne. 

Kuten yllä saimme huomatakin. Iskänä on kiva kerätä kirsikat kakun päältä

Vierailija
55/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kunnollista aloittajassa on? Millä tapaa ajattelit itse pitää taloudesta huolta?

Miesvihan lietsomiseksihan se tämäkin aloitus on tietenkin tehty. 

Vierailija
56/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kunnollista aloittajassa on? Millä tapaa ajattelit itse pitää taloudesta huolta?

Ruotsissa ja Norjassa arvostetaan molempien vanhempien palkkatuloja. Täällä tahtoo vain livuta siihen että yleensä nainen jää kotiin vanhempainvapaan ajaksi miehen mennessä töihin.

Vierailija
57/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä on hiusten ja silmien värillä?

Vierailija
58/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttavat lasten ulkonäköön kuten ihonvärikin. Ihan oikeastiko pitää tuollaista kysyä?

Vierailija
59/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ja Norjassa arvostetaan molempien vanhempien palkkatuloja. Täällä tahtoo vain livuta siihen että yleensä nainen jää kotiin vanhempainvapaan ajaksi miehen mennessä töihin.

Ja se ei suinkaan johdu miehistä, hehän innosta kiljuen haluaisivat jäädä kotiin siivoomaan sekä valvoa yöt lasta hyssytellen, naisen palkasta armopaloja rukoillen?

Vierailija
60/250 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttavat lasten ulkonäköön kuten ihonvärikin. Ihan oikeastiko pitää tuollaista kysyä?

Entä jos naisella on vaalea tukka mutta lapsi saakin appiukon mustat kutrit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi