Jos saisit 1 kauneusleikkausken ilmaiseksi, minkä valitsisit?
Eli otiskossa kysymys. Saisit valita 1 kauneusleikkauksen täysin ilmaiseksi, minkä ottaisit? Itse olisin kahden vaiheilla rintojenkohotuksen (iso laihtuminen, raskaus ja imetys ja taas laihtuminen) tai ylimääräisen vatsanahan poistaminen (samat syyt).
Mites te muut? Kerrotko myös perustelut.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle vaginan kiristysleikkaus.
Höps! Yritä itse turvottaa sitä omaa variksen nokkaasi
😁
Täällä kanssa Sibeliusryppy pois tai silmäluomien leikkaus.
En mitään. Mutta jos pakotettaisiin niin rasvaimu vatsanseudulle.
Valitsen ilman muuta silmäluomi-operaation. Nykyisellään näytään väsyneeltä ja ärtyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitennii pakotettaisiin?
Rintojen poisto. Helpottaisi oloa monessa urheilulajissa ja mahallaan nukkumisessa. Ei myöskään ”rintahikeä.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitennii pakotettaisiin?
En menisi kauneuden takia leikeltäväksi. Mutta jos on joku pakko valita niin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle vaginan kiristysleikkaus.
Miehelle peniksen paksunnoksen.
Ehkä mä nostaisin rinnat oikealle korkeudelle. (Missään tapauksessa en haluaisi niitä isommiksi, vain ylemmäksi.
N51
Rasvaimu keskivartalosta (ml. rinnat)
Lahjoittaisin sen Tiina Jylhälle, tarvitsee minua enemmän.
alaluomikorjaus/leikkaus/whatever eli silmäpussit veks, muuten oon oikein hyvä vaikka siellä täällä vähän roikkuu, mut se on tavallaan vaan seksikästä, kun ei roiku liikaa
Haluaisin uuden ja toimivan haiman, mutta sellaista leikkausta ei ole. :(
Kaksi leikkausta, jotka molemmat tulisin saamaan yhteiskunnan rahoilla, jos elän tarpeeksi pitkään:
1. Tulen varmaan menemään omalla rahalla silmäluomileikkaukseen, kunhan alkaa enemmän riippua. Nyt vielä alle 50-vuotias. Molemminpuolisen sukuhistorian perusteella saisin sen varmaan yhteiskunnan kustantamana, jos odotan tarpeeksi vanhaksi, mutta en aio odottaa niin kauan.
2. Kun ikänäkö on saavuttanut sen tilanteen, että lukualueen ja kaukoalueen ero on +2, menen silmäleikkaukseen, jossa asennetaan uudet linssit silmän sisään, jotta pääsen eroon silmälaseista. Se on käytännössä sama leikkaus kuin kaihileikkaus, joka tehdään melkein jokaiselle yli 70-vuotiaalle, omille vanhemmilleni jo vähän yli 6-kymppisenä, mutta ajatellut odottaa niin kauan, vaan menen itse maksaen jo 50+ iässä.
Voi tietysti olla, että kun rillit ovat poissa, silmäpussit näkyvät paremmin ja sitten alkaa mietityttää, pitäisikö niitäkin alkaa kiristää... Minulle ei ole tehty mitään operaatioita, ei täyteaineita, ei botoxia, ei lankoja, ei mikroneulausta, ei mitään.
Rasvaimu reisistä tai Sibelius-ryppy pois.
Tissit kuntoon. Nämä on kuin väsähtäneet ilmapallot 3 viikkoa vapun jälkeen 😕