Jos saisit 1 kauneusleikkausken ilmaiseksi, minkä valitsisit?
Eli otiskossa kysymys. Saisit valita 1 kauneusleikkauksen täysin ilmaiseksi, minkä ottaisit? Itse olisin kahden vaiheilla rintojenkohotuksen (iso laihtuminen, raskaus ja imetys ja taas laihtuminen) tai ylimääräisen vatsanahan poistaminen (samat syyt).
Mites te muut? Kerrotko myös perustelut.
Kommentit (64)
Rintojen kohotuksen, olisi ihanaa joskus olla ilman liivejä. Mutta näiden riipparien kanssa ei voi kuvitellakaan. Tosin ennen leikkausta mun pitää laihduttaa noin 10 kg, jotta myös laihtumisen vaikutus tulee huomioitua.
Jos lasketaan, niin hampaiden kauniiksi laittaminen. Ehdottomasti
Tail of spence -leikkaus, eli poistattaisin liian pitkälle kainaloihin kasvaneen rintakudoksen.
Vierailija kirjoitti:
Nenäleikkaus ei olisi pahitteeksi. Nenässäni on ns ilmaa siinä nenänpäässä, on ihan pallon mallinen.
Ei tarvitse nykyään aina leikkausta, nenää voi joissain tapauksissa kaventaa pistoksilla.
Rintojen korjausleikkaus, eli rinnat samankokoisiksi tai sitten korjaisin kuopan leuasta.
Nenäleikkauksen, tahtoisin isosieraimisen potun tilalle eksoottisen ja siron slaavityyppisen nenän.
Vierailija kirjoitti:
Voinko valita leikkauksen jollekulle toiselle?
Ole hyvä! Täällä mielikuvitusmaailmassa voit tehdä valinnan vaikka Joulupukille.
Kyllä mä naaman korjaisin vastaamaan omaa ikääni, tai jopa 5v nuoremmaksi :p
Näytän mielestäni naamasta 55-vuotiaalta. Kropalle voi ainakin teoriassa tehdä jotain, ja ainakin sen voi peittää jos haluaa, naamaa ei, enkä ala meikkailemaan päivittäin, mieluummin sit vaikka vanhanaamana kuljen.
T: 39v, joka vanheni naamasta elämän pyörteissä ennenaikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Hamsteripussit ja heltta veke!
Tämä. Tullut iän myötä, vaikka painoa ei ole tullut
lisää niin kaksoisleuka ja hamsterit ovat tulleet. Häiritsee ihan helvetisti ja olen miettinyt tosissaan niiden poistoa. Niihin kun ei jumppa auta.
Hiusten siirron. Siirtäisin niskasta "ylimääräistä" ja korvaisin sillä karannitta hiusraja.
Sama. Rintojen poiston tai niin pieniksi kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tail of spence -leikkaus, eli poistattaisin liian pitkälle kainaloihin kasvaneen rintakudoksen.
Tuo ei ole mitään rintakudosta vaan läskiä. Laihduttamalla ja kuntoilemalla lähtee.
Onko teillä näiden leikkauksien edessä vain raha? Miksi ette säästä, ei ne nyt omaisuuksia maksa. Minulla olisi rahaa leikata vaikka kolmeen kertaan koko tomumaja mutta eipä ole koskaan tullut mieleen.
Vatsanahka! Sitten tissien kohotus ilman implanttia (Onko sellaista leikkausta olemassakaan?).
Rintaimplantit tai vatsan alueen rasvaimu
Vaimolle vaginan kiristysleikkaus.
Voinko valita leikkauksen jollekulle toiselle?