Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Seksiä vasta papin aamenen jälkeen. Jos ei onnistu, niin oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
Jotkut valehtelevat haluavansa suhteen ja perunamaan, vaikka sanoisin, että voidaan hyvin harrastaa seksiä ilman suhdettakin. Ovatko näin monet miehet patologisia valehtelijoita, jotka puhuvat muutenkin ihan mitä sattuu.
Miten se selvisi, että valehtelivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
Jotkut valehtelevat haluavansa suhteen ja perunamaan, vaikka sanoisin, että voidaan hyvin harrastaa seksiä ilman suhdettakin. Ovatko näin monet miehet patologisia valehtelijoita, jotka puhuvat muutenkin ihan mitä sattuu.
Kävi myöhemmin ilmi, että oli samaan aikaan ollut samat puheet ja teot vaikka kuinka monelle muullekin naiselle. Onneksi itse olin vastentahtoinen suhteeseen, etten nolannut itseäni enempää.
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Varma tapa jäädä yksin. Ei kukaan nykypäivänä odottele kuukausia vaikka kuinka vakavaa suhdetta etsisi. Kuka nyt pihtarin kanssa yrittää suhdetta luoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Varma tapa jäädä yksin. Ei kukaan nykypäivänä odottele kuukausia vaikka kuinka vakavaa suhdetta etsisi. Kuka nyt pihtarin kanssa yrittää suhdetta luoda.
Ennemmin olen sitten yksin, kuin kaikkien hyväksikäyttämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa haluavansa seksiä.
Silloin menee mahdollisuudet saada sitä.
Jos ei rehellisin keinoin saa sitä mitä haluaa, silloin sitä ei kuulukaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin olen sitten yksin, kuin kaikkien hyväksikäyttämä.
Miksi se on hyväksikäyttämistä, jos etsii vakavaa suhdetta? Tosiasia on vaan, ettei suhteen alku näytä hyvältä, jos kuukausikaupalla pihdataan seksiä.
Sinkkuaikoina törmäsin näihin myös, vastenmielinen piirre. Pahin tapaus tarinoi jo esitreffeillä kihloista, omakotitalosta ja lapsista. Tinderistä poistuin muutamien treffien jälkeen ja tapasin lopulta nykyisen mieheni muuta kautta joskin myöskin netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi myöhemmin ilmi, että oli samaan aikaan ollut samat puheet ja teot vaikka kuinka monelle muullekin naiselle. Onneksi itse olin vastentahtoinen suhteeseen, etten nolannut itseäni enempää.
Eikö tuo ole normaalia, että tapailuvaiheessa treffaa muitakin? Ei se poista sitä tosiasiaa, että etsisi vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt sinällään ymmärrä, että mitä muuta toisesta voi haluta kuin seksiä. Se parisuhde on sitten sivutuote jos sitä seksiä haluaa enempi jonkun kanssa. Siis jos on sillä tavalla motivoitunut. Mä en itse ymmärrä edes sitä miesten tarvetta kainalolässytyksille sitten kun on hommat hoidettu. Olisi parempaakin tekemistä kuin kuunnella jonkun sänky Hemmingwayn jaarituksia. En tiedä sitten eikö ne löydä ulko-ovelle vai mikä on vikana. Kyllähän siinä alkaa ihmetellä, että onko meillä parisuhde kun vieläkin oot siinä ja muistuttaa jälleen kerran itseään, että runkaten tämäkin olisi vältetty.
Musta taas se jälkihehkuissa oksitosiinihöyryissä höpöttelevä halikaipuinen mies on joskus parempi kuin itse akti. Parikymmentä minuuttia ja sen jälkeen molemmat voikin lähteä omiin suuntiinsa. Lisäksi satunnaista yökyläilyä, jolloin saa olla monta tuntia toisen iholla. Tätä mä miehestä haluan ja tarvitsen.
Jos ne aidosti haluavatkin parisuhteen, mutta ei juuri sun kanssa.
Miksi etsit seuraa tinderistä, kyllä kaikki tietää mitä sieltä haetaan.
Miksi annat niin helposti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat niin helposti?
Ei tätä nyt mitenkään kääntelemällä saa "antajan " viaksi. Jos ei halua sitä vakaa suhdetta ap:n kanssa (joka on ilmoittanut vakavaa suhdetta hakevansa), niin hakee niihin kevyisiin suhteisiin sellaisen, joka sitä hakee. Ihan moraalitonta on valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä osa sinusta kuluu seksissä?
Psyyke, tuleehan se hyvin selväksi.
-sivusta
Sinkkuaikana nimenomaan oli niin, että jos ja vaikka en jostain miehestä ajatellut vakavaa suhdetta saatoin olla hänen kanssaan seksisuhteessa aika piankin. Jos mies oli kivan näköinen ja oli kemiaa niin tavallaan otin tilanteesta vaarin. Sai olla varattu vaikka. Mutta en silloin valehdellut tai luritellut miehelle mitään.
Mutta sitten kun oli joku mies jonka kanssa ajattelin, että saattaa tulla jotain vakavampaakin niin nimenomaan en heti mennyt seksiin. Koska halusin tutustua ja syventää suhdetta ensin. Toki seksi tuli sitten luontevasti mukaan kuvioon, ei tarkoita seksitöntä suhdetta. Miten joku nyt edes täällä ajattelee, että jos ei heti tai toisilla treffeillä seksiä niin se tarkoittaa ettei seksiä myöhemminkään tai nainen on pihtari. Tosi tyhmää.
Seksi voi olla tosi hyvää ja paljon parempaa kuin hetken tuttavuuden kanssa.
Olen joskus sanonut jollekin hyvälle miehelle, että ei pilata tätä liian nopealla etenemisellä, kun olen halunnut olla hänen kanssaan vakavammin. Yksikään fiksu mies ei ole tästä suuttunut tai lähtenyt.
Jos tosiaan täytyy valehtelemalla saada seksiä niin on jotain vikaa miehen ajatusmaailmassa tai itse miehessä.
Fiksu mies pystyy odottamaan jonkin aikaa ja ottamaan naisen mielipiteen huomioon. Ettei ole se alapää ensimmäisenä ja ainoana asiana mielessä.
Mitä iloa edes on valehtelemalla saadusta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat niin helposti?Ei tätä nyt mitenkään kääntelemällä saa "antajan " viaksi. Jos ei halua sitä vakaa suhdetta ap:n kanssa (joka on ilmoittanut vakavaa suhdetta hakevansa), niin hakee niihin kevyisiin suhteisiin sellaisen, joka sitä hakee. Ihan moraalitonta on valehdella.
Jos mies aidosti on hakemassa suhdetta mutta jossain vaiheessa päättääkin että nyt ei natsaa? Pitäisikö sitä vaan valehdella siitä eteenpäin ja sitoutua ihmiseen joka ei sytyttänytkään?
Aika moni ihastuu mutta huomaakin että nyt kemiat ei mene yksiin, joskus sitä seksiä on keretty harrastamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä osa sinusta kuluu seksissä?
En osaa sanoa kenen kanssa parisuhde syntyy etukäteen, mutta asiaa selvitellessä en jaksa olla ilman.
Haluatko mielummin että mies nusuttelee muita samalla kun deittailee sun kanssa ilman seksiä?
M43
Onko siis niin, että jos mies ihastuu ja haluaa jonkun tietyn naisen kanssa olla, niin silti ei jaksa odottaa hetken aikaa vaan nusuttelee samaan aikaan muita?
Vai onko täysin tuntematon asia haluta tutustua mielenkiintoiseen ihmiseen? Vaikka joutuisi esimerkiksi kuukauden olemaan ilman seksiä?
Surullista jos näin on.
Kertokaa nyt mikä on aika jonka jaksatte odottaa ennenkuin menette nusuttelemaan muita?
Tunti, vuorokausi, viikko, kolme viikkoa?
Mä sain vakavan suhteen ja olen nyt naimisissakin, kun sanoin miehelle haluavani pelkkää seksiä. Sitten vielä sanoin, etten halua nukkua yhdessä ja sen piti lähteä aina yömyöhään ajamaan kotiinsa seksin jälkeen. Ja sanoin, etten haluaviettää liikaa aikaa yhdessä, joten se tuli luokseni vain seksiä harrastamaan, laitoin johonkin aikaa illasta viestin, että nyt voit lähteä tulemaan. Se kävi miehelle aika raskaaksi. Sitten sanoin, että haluaisin tapailla muitakin miehiä, pidetään taukoa ja että tämä riittää ja ehdotin eroa. Mies halusi ehdottomasti jatkaa aina vaan.
Käänteispsykologiaa ilmeisesti, vaikka olin ihan tosissani koko ajan, oikeasti en halunnut vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat niin helposti?Ei tätä nyt mitenkään kääntelemällä saa "antajan " viaksi. Jos ei halua sitä vakaa suhdetta ap:n kanssa (joka on ilmoittanut vakavaa suhdetta hakevansa), niin hakee niihin kevyisiin suhteisiin sellaisen, joka sitä hakee. Ihan moraalitonta on valehdella.
Jos mies aidosti on hakemassa suhdetta mutta jossain vaiheessa päättääkin että nyt ei natsaa? Pitäisikö sitä vaan valehdella siitä eteenpäin ja sitoutua ihmiseen joka ei sytyttänytkään?
Aika moni ihastuu mutta huomaakin että nyt kemiat ei mene yksiin, joskus sitä seksiä on keretty harrastamaankin.
No jokainen järkevä ihminen sen ymmärtää, että aina voi tulla ero jossain vaiheessa. Ei kukaan luule, että jokainen suhde on ikuinen.
Tottakai silloin kun ollaan jo oltu pitempään suhteessa ihastuttu tai jopa rakastuttu ja menty seksiin saakka niin silti saattaa tulla ero. Mutta silloin tilanne selvitetään ja keskustellaan. Erotaan asiallisesti. Eikä niin, että toinen luikahtaa ja häviää kuin se kuuluisa pieru Saharaan.
Tuleehan eroja niillekin jotka ovat ihan aviossa ja lapsia. Yhteisestä päätöksestä solmitusta suhteesta ja siitä eroamisella ei ole mielestäni yhteyttä siihen kun että seksiä pitää saada miltei heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.
Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.
Maksimissaan kolmet treffit? Aikamoinen luuseri saa jolla, jos joutuu kolmilla treffeillä ravata vaan seksin perässä. En ole varakas, teen duunarihommia, en mitenkään erityisen komea (tai ruma) tai muutenkaan erikoinen ja seksiseuraa löytyy kyllä ihan sellaisenaan, jos sitä kaipaa. Sitä se tasa-arvo teettää, Suomessa seksiä haluava nainen hakee seksiä eikä näitä mitenkään erityisen vähän ole. Eikä joudu tyytymään mihinkään pubiruusuihin tai röökimuijiin vaan aivan tavallisia naisia. Eikä tarvitse alkaa satuilemaan mitään seurusteluhaluista. Suomessa ei joudu ihan tavallinen mies olla ilman. Ei jos osaa huolehtia hygieniasta, on miellyttävää seuraa ja kohtelee naisia kuten ketä tahansa kaveria tai ihmistä. Suomalaisen miehen ongelma on se, että naisista on tehty itselle jokin outo Alien kansa, joka hakee muka jotain erikoista ja joita ei voi ymmärtää. Näin ei todellakaan ole, suomalainen nainen on helppo ja selkeä, mitä parhain mahdollinen ystävä, kaveri, seurustelu tai seksikumppani.
Sinäkö se olet joka menee baariin muka miespuolisia kavereita tapaamaan kuitenkin tapailet säännöllisesti naista jota pidät naisystävänä. Sitten harrastat välillä seksiä näiden naisten kanssa ketä löydät baarista tai muualta. Seksiä kun ei enää tee mieli oman naisen kanssa. Luuletko , että se "naisesi" sua vakavasti ottaa. Ei se enää ajattele yhtään tulevaisuutta sun kanssa. Jättää sut lopullisesti, kun löytää hyvän miehen.