Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?

Vierailija
25.04.2020 |

Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?

Kommentit (647)

Vierailija
81/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen paheksunta ei muuta näitä toisia osapuolia mitenkään, vaikka jonkinlaista lohtua se voi tuoda sille, joka kokee tulleensa huijatuksi. Olisi hyödyllistä ymmärtää, ettei ole mitään universaalia säännöstöä, jonka mukaan parinhaussa toimitaan. Se on peliä, jossa jokaisella on oma agendansa. Sinun moraalisääntösi ovat vain sinun sääntöjäsi. Muut saattavat pelata eri säännöillä.

Vierailija
82/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oli kivan näköinen ja oli kemiaa niin tavallaan otin tilanteesta vaarin. Sai olla varattu vaikka. Mutta en silloin valehdellut tai luritellut miehelle mitään. 

---

Mitä iloa edes on valehtelemalla saadusta seksistä.

Minäminäminä!

Jos valehdella ei saa, niin mitä iloa ne varatut miehet sai seksistä sinun kanssasi? Hehän joutuivat valehtelemaan kumppaneilleen. 

En minä ota vastuuta muiden parisuhteesta. Eihän se minun ja sen miehen seksiin vaikuttanut. Tiesin, että mies on varattu ja en ollut hänen liittoaan rikkomassa. Mies tiesi saman.

Harrastamme seksiä, mikä siinä oli valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää, mutta Tinder on pääasiassa seksiseuran hakusovellus. Johan sen huomaa jo siitäkin, miten profiilien katsominen on suunniteltu. Pelkkiä kuvia, lyhyt tila tekstille ja suora "hot/not"-tyyppinen kyllä/ei selausmenetelmä.

Kannattaa varoa sitäkin, että monella on monta tinder-deittiä kierrossa yhtä aikaa. Se, että joku jaksaa odottaa sinua kuukausia ei automaattisesti tarkoita, että hän etsii mitään vakavaa. Hänellä voi olla kymmeniä muita, joilta saa sillä välin. Niitä erilaisten sänkykokemusten keräilijöitä valitettavasti on, ja paljon.

Älkää etsikö "vakavaa seuraa" mistään Tinderistä tai muista vastaavista "lihanpalasovelluksista" ainakaan, sillä pääsee jo pitkälle. Ei kannata ihastua niihin "no me tavattiin Tinderissä ja nyt naimissa ja 2,5 lasta"-tarinohin, ne on pisara meressä ja ihan sattumaa. Yleensä ne ihmiset myös jättää kertomatta että molemmat alunperin eivät etsineet mitään vakavaa...

Vierailija
84/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää, mutta Tinder on pääasiassa seksiseuran hakusovellus. Johan sen huomaa jo siitäkin, miten profiilien katsominen on suunniteltu. Pelkkiä kuvia, lyhyt tila tekstille ja suora "hot/not"-tyyppinen kyllä/ei selausmenetelmä.

Kannattaa varoa sitäkin, että monella on monta tinder-deittiä kierrossa yhtä aikaa. Se, että joku jaksaa odottaa sinua kuukausia ei automaattisesti tarkoita, että hän etsii mitään vakavaa. Hänellä voi olla kymmeniä muita, joilta saa sillä välin. Niitä erilaisten sänkykokemusten keräilijöitä valitettavasti on, ja paljon.

Älkää etsikö "vakavaa seuraa" mistään Tinderistä tai muista vastaavista "lihanpalasovelluksista" ainakaan, sillä pääsee jo pitkälle. Ei kannata ihastua niihin "no me tavattiin Tinderissä ja nyt naimissa ja 2,5 lasta"-tarinohin, ne on pisara meressä ja ihan sattumaa. Yleensä ne ihmiset myös jättää kertomatta että molemmat alunperin eivät etsineet mitään vakavaa...

Varmaan totta tiettyjen ikäryhmien osalta.

Itse en Tinderissä ole koskaan ollut, mitä nyt toisen tunnuksilla svaipannut hänen tarjokkaitaan, ja vahingossa aina väärään suuntaan. Mutta tiedän, että Tinderissä on myös yli viisikymppisiä, eläkeläisiäkin, ja harvalle heistä Tinder on seksiseuran hakemista varten. Tietyssä iässä on jo toisenlaiset prioriteetit, vaikka saattaahan siellä jokunen elähtänyt panoratsukin seikkailla.

Vierailija
85/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä vaikea asia, koska paha on ketään syytellä. Moni voi teoriassa hakeakin suhdetta, mutta löytää vain sellaisia, joiden kanssa voi harrastaa seksiä. Itselläni ei tätä ongelmaa ole, kun ei kiinnosta mennä sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voisi olla parisuhteessakin. Tämä johtuu siitä, että seksi parisuhteessa on todella hyvää, sen sijaan seksi yhden illan jutuissa tai vastaavissa ei yleensä ole kovin ihmeellistä.

Vaikeus itselläni on siinä, että jos olen ihastunut, haluan seksiä mahdollisimman pian, mikä tietysti altistaa riskille, että toinen haluaakin vain seksiä. Toisaalta, ihastuneena olen kai sitten niin hyvä sängyssä, että seksiä saman kanssa on tarjolla jatkossakin ja lopulta sitä huomaa olevansa parisuhteessa.

Tiedän kyllä niitäkin naisia, ja miehiä, jotka suorastaan haluavat tulla huijatuiksi. Joka merkistä näkee, ettei toinen ole aidosti heistä kiinnostunut, "mutta kun se sanoi etsivänsä seurustelusuhdetta". Takerrutaan johonkin profiilitekstiin tai tutustumisen alussa sanottuun, eikä lueta tilannetta. Eikä tietenkään mitkään ystävien neuvot kelpaa, kun kusetetuksi ja petetyksi tuleminen on niin välttämätöntä.

Taas yritystä kääntää musta valkoiseksi. Jos alussa kumpikin on ilmaissut etsivänsä vakavaa suhdetta, mutta toinen huomaa, että tämän kanssa sitä halua, mutta seksiä tekisi mieli, kyllä se on hänen vastuulla sanoa asia ja sanoa vaikka ei seksille. Jos niin ei tee, on passkanpuhuja ja valehtelija, thats it.

Ei sitä välttämättä ennen seksiä huomaa, että ei halua toisen kanssa suhdetta. Siihen saakka voi haluta kovastikin, mutta seksistä huomaakin, että ei sovita ollenkaan yhteen.

Parisuhteen etsimisessä sitä väistämättä asettaa itsensä alttiiksi ja ottaa emotionaalisia riskejä. Ilmeisesti tämän ymmärtäminen ja hyväksyminen on monelle vaikeaa.

Väistämättähän sen joutuu hyväksymään. Näkökulma tuohon tilanteeseen vain on sitten eri. Noin toiminutta ei enää arvosta ja pitää huijarina, mutta niitähän maailmassa toki on ja passka säkä voi käydä. Itse olen yhden kerran tuollaiseen mieheen deittimaailmassa törmännyt (suurimman osan osannut väistää aikaisemmin) ja tuota samaa selitteli ja höpisi ystävyydestä ja kaverillisista tunteista, mutta passka mikä passka, katkaisin kaikki yhteydet ja kerroin myös näkemykseni hänestä suoraan.

Ollaan varmaan törmätty samaan mieheen tai sit useammalla miehellä on samanlaiset selitykset. Vielä ihan oikeasti kuvittelee, että niin paskamaisen tempun jälkeen jokin kaveruus kiinnostaa? Joo ei todellakaan, tuollaisen ihmisen haluaa sulkea pois omasta elämästä täysin.

Vierailija
86/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kirjoitti:

Juu, näitä on tarjolla. Itse tutustuin pienehkössä kotikaupungissani Suomi24- treffien kautta kolmeen varteenotettavaan kumppaniehdokkaaseen. Etsin nimenomaan vakituista seurustelusuhdetta yhteinen tulevaisuus kiikarissa. Kaikki kolme olisivat olleet mieleisiä ja kaikki halusivat tutustua lisää, joten lyhyt ensitapaaminen muuttui kokonaisen illan vietoksi.

Illan päättyessä tuli eteen kysymys " meilla vai teille", ja kun selvisi, että haluan tavata useammin ennen petipuuhia, jutut tyssäsivät siihen. Kaikki kolme etsivät seurustelukumppania netissä edelleen näin parin vuoden jälkeenkin, minä myös. Tänä aikana olis ehtinyt seksiä harrastaa vaikka kyllästymiseen asti! Se harmittaa minua erityisesti, koska tykkäisin siitä puuhasta.

Eiköhän ne miehet ole tällä välin pildeä saaneet ihan hyvin jos laatumiehiä

Vierailija
87/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa jos en tunne häntä hyvin eikä välillämme ole yhteyttä :/ En ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja. En tajua miten jotkut voivat panna jo lyhyen tapaamisen jälkeen. Ihmiset on toki erilaisia mut miten hemmetissä opitte tunnistamaan kuka on seksin perässä ja kuka ei ole jos panette samantien? Itse tykkään kyllä eniten netissä juttelusta MONTA KUUKAUTTA ja siinä ehtii kyllä tutustua toiseen ennenkuin päätetään tavata. Varmaan lentää muutamat seksuaalissävytteiset sekstailu flirtti viestit ja kuvatkin. Ihmisen voi kyl blokata jos ei tykkää eikä tarvi tavata heti. Monet on niin epävarmoja itsestään et pitää napata nainen äkkiä, tavata heti seuraavalla viikolla, mihin teillä on kiire? Itse haluan emotionaalisesti tutustua rauhallisesti mieheen ennen kuin mennään seuraavaan etappiin. Blokkaus jos on tollo. 

Vierailija
88/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne aidosti haluavatkin parisuhteen, mutta ei juuri sun kanssa.

Miksi etsit seuraa tinderistä, kyllä kaikki tietää mitä sieltä haetaan.

Miksi annat niin helposti?

Ei tätä nyt mitenkään kääntelemällä saa "antajan " viaksi. Jos ei halua sitä vakaa suhdetta ap:n kanssa (joka on ilmoittanut vakavaa suhdetta hakevansa), niin hakee niihin kevyisiin suhteisiin sellaisen, joka sitä hakee. Ihan moraalitonta on valehdella.

Jos mies aidosti on hakemassa suhdetta mutta jossain vaiheessa päättääkin että nyt ei natsaa? Pitäisikö sitä vaan valehdella siitä eteenpäin ja sitoutua ihmiseen joka ei sytyttänytkään?

Aika moni ihastuu mutta huomaakin että nyt kemiat ei mene yksiin, joskus sitä seksiä on keretty harrastamaankin.

Se on vaan jännä miten sen kemian puutteen huomaakin just sopivasti siinä kohtaa, kun on seksiä harrastettu. Tällöin ainakin minun on vaikea uskoa, että suhteesta mitään muuta on alun alkaenkaan haettu.

Täytyy olla huonoa seksiä, jos jää vaan yhteen kertaan. 

Itsessään ei tietenkään nähdä mitään vikaa, vaikka samalla lailla ollaan toisena osapuolena.

Vierailija
89/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon jo viestittelyvaiheessa etten etsi seksiä, koska seksi kuuluu avioliittoon enkä aio poiketa arvoistani. Monikaan mies ei halua edes tavata kun kuulee tuon ja parempi niin. En halua tuhlata aikaa vääriin miehiin.

Vierailija
90/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa jos en tunne häntä hyvin eikä välillämme ole yhteyttä :/ En ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja. En tajua miten jotkut voivat panna jo lyhyen tapaamisen jälkeen. Ihmiset on toki erilaisia mut miten hemmetissä opitte tunnistamaan kuka on seksin perässä ja kuka ei ole jos panette samantien? Itse tykkään kyllä eniten netissä juttelusta MONTA KUUKAUTTA ja siinä ehtii kyllä tutustua toiseen ennenkuin päätetään tavata. Varmaan lentää muutamat seksuaalissävytteiset sekstailu flirtti viestit ja kuvatkin. Ihmisen voi kyl blokata jos ei tykkää eikä tarvi tavata heti. Monet on niin epävarmoja itsestään et pitää napata nainen äkkiä, tavata heti seuraavalla viikolla, mihin teillä on kiire? Itse haluan emotionaalisesti tutustua rauhallisesti mieheen ennen kuin mennään seuraavaan etappiin. Blokkaus jos on tollo. 

Katos kun seksi on mukavaa ja nautinnollista, ns. vieraan ihmisen kanssa vielä ihanan kiihkeää. Itse haluan ainakin heti seksiä, niin pian kuin mahdollista. Jos se sujuu, niin sitten voi parisuhdettakin ajatella.

Vierailija
91/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miehen pitää olla suht nopea toimissaan, että pääsee tapaamaan naista ja syventämään tapailua. Suomalaisista naisista enemmistö on niin kärsimättömiä ja kilpailu kovaa deittimarkkinoilla, että jos mies ei pyydä treffeille niin joku toinen mies kyllä pyytää. Sitten se nainen käy panemassa muita ja saattaa muutaman viestin vielä armosta laittaa tai sitten ghoustaa kokonaan.

Sinä edustat nykyään ikävä kyllä hyvin pientä osaa naisista.

Vierailija
92/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos kun seksi on mukavaa ja nautinnollista, ns. vieraan ihmisen kanssa vielä ihanan kiihkeää. Itse haluan ainakin heti seksiä, niin pian kuin mahdollista. Jos se sujuu, niin sitten voi parisuhdettakin ajatella.

Seksi ei ole mukavaa mutta suutelu ja halailu on. Seksi aiheuttaa stressiä ja päänvaivaa kun joutuu arvostelun kohteeksi ja pelätä tauteja ja raskautta. Se siitä mukavuudesta. Pyh!

Vierailija
93/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.

Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.

Vaikutat vähän psykopaatilta... Sori, en halua kuitenkaan olla tyly. Mun pointti oli, että hyväksikäyttö on saatanan loukkaavaa.

Ap

Psykopaatti kun yritin lähinnä varoittaa noista teidän itselle vahingollisista maneereista? Ja kerroin tuossa sitten jatkoksi omia kokemuksiani treffailumaailmasta. En ihastu kovinkaan helposti, mutta ei minulla mitään seksiä vastaankaan ole, joten seksiä tulee harrastettua toisinaan. Ja ihan yhteisymmärryksessä ja ilman mitään hätäisiä aviopuheita. Tuo on vain huvittava havainto, että ennakkoon vannottajat ovat olleet melkolailla heti valmiita sänkyyn, kun taas moni "normaali" nainen katsoo rauhassa tilannetta ilman mitään numeroa. Ja naisten kannattaisi olla hiukan vaikeampia, jos haluavat haravoida sitoutuneempia miehiä. Normaali mies jaksaa odottaa seksiä, jos nainen kiinnostaa aidosti, mutta maaniset saalistajat harvemmin. Toki aina löytyy kaikkea.

Tuossa viestin lopussa sitten puhuinkin jo yleisellä tasolla pariutumissysteemin nykytilasta, mikä lienee aivan psykopaattisen teoreettista puhetta mammapalstan hysteerikoille. Noita kannattaisi naistenkin kuitenkin joskus miettiä, varsinkin jos löytää itsensä kerta toisensa jälkeen liemestä. Tuohon kertoo, että lankeaa aina johonkin pehmosia lepertelevään helppoheikkiin, vaikka ei kannattaisi.

Vierailija
94/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalinen paheksunta ei muuta näitä toisia osapuolia mitenkään, vaikka jonkinlaista lohtua se voi tuoda sille, joka kokee tulleensa huijatuksi. Olisi hyödyllistä ymmärtää, ettei ole mitään universaalia säännöstöä, jonka mukaan parinhaussa toimitaan. Se on peliä, jossa jokaisella on oma agendansa. Sinun moraalisääntösi ovat vain sinun sääntöjäsi. Muut saattavat pelata eri säännöillä.

Olennaista onkin kommunikaatio. Jos molemmin puolin on sanottu että haetaan vakavaa suhdetta, niin sen mukaan kuuluu toimia.

Vierailija
95/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä tarve valehdella tästä. Tinder on täynnä seksiä etsiviä naisia ja miehiä. Tarkoitusperänsä voi kertoa chatissa eikä silti jää ilman. Miehenä arvioisin, että 1/3 naisista on Tinderissä vain seksin perässä.

Vierailija
96/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, jo tällainen ajatusmaailma paljastaa että ollaan täysin eri maailmoista. Ihminen joka kutsuu tapailua peliksi on ihminen jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä :)

Vierailija
97/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule suostua liian pian seksiin sen pelossa, että mies muuten "ei jaksa odottaa". Jos hän on kiinnostunut sinusta todellisessa parisuhdemielessä, niin hän kyllä jaksaa odottaa. Itse "odotutin" miestäni pari kuukautta, minä aikana kuitenkin nähtiin monta kertaa viikossa. En vain kokenut olevani valmis seksiin ennen sitä, halusin oppia tuntemaan miestä ensin ja nähdä, että hän on luotettava mies. Hän kyllä jaksoi odottaa, ja on myöhemmin sanonut, että se seksi tuntui lopulta todella upealta ja "toiveiden täyttymykseltä", kun sitä oli odottanut ja ajatellut mielessään jo hetken aikaa. J meille syntyi hyvä parisuhde.

Vierailija
98/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule suostua liian pian seksiin sen pelossa, että mies muuten "ei jaksa odottaa". Jos hän on kiinnostunut sinusta todellisessa parisuhdemielessä, niin hän kyllä jaksaa odottaa. Itse "odotutin" miestäni pari kuukautta, minä aikana kuitenkin nähtiin monta kertaa viikossa. En vain kokenut olevani valmis seksiin ennen sitä, halusin oppia tuntemaan miestä ensin ja nähdä, että hän on luotettava mies. Hän kyllä jaksoi odottaa, ja on myöhemmin sanonut, että se seksi tuntui lopulta todella upealta ja "toiveiden täyttymykseltä", kun sitä oli odottanut ja ajatellut mielessään jo hetken aikaa. J meille syntyi hyvä parisuhde.

Kyllä sitä hyvän naisen takia voi 4-6 viikkoa odottaa.

Vierailija
99/647 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä hyvän naisen takia voi 4-6 viikkoa odottaa.

Huonoa miestä ei . Ja sellainen mies on, jos tahtoo naisen pihtaavan. Hyvällä miehellä on samat säännöt itselleen, mitä odottaa naiselta. Sylettää muunlaiset miehet.

Vierailija
100/647 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuokaan ole tae mistään. Mä tosiaan olen noudattanut tuota karsintataktiikkaa ja viestittiin useampi kuukausi ennen ensimmäistä tapaamista, puhuen myös tulevaisuuden haaveista ja siitä, millaista suhdetta etsittiin. Sitten tavattiin ja useammat treffit oli ennen ennen seksiä, joka kuitenkin tuli mukaan suht pian, koska aiemmasta vahingosta viisastuneena (huonoa seksiä suhteessa, johon olin jo sitoutunut) halusin testata sen jo alussa ja sekin natsasi erittäin hyvin. No mitäs sitten? Mies alkoi löpistä siitä, miten hänen tunteensa taitavatkin olla kaverilliset. Meillä vain oli hyvin erilainen käsitys kaverillisista tunteista... mulle se tarkoittaa sitä, etten halua kyseisen henkilön kanssa seksiä. Miehelle jotain muuta, mitä en jäänyt selvittämään. Mutta todellakin olin pyrkinyt jo alussa karsimaan nämä fwb-juttuja ym. harrastavat miehet. Muutaman kuukauden ajan mies laitteli vielä silloin tällöin viestiä, miten kurjaa menettää ystävyys ja eikö voitaisi olla kavereita ihan ilman seksiäkin ja liipa laapa, mutta annoin passkan viestitellä yksinään.