Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työvoimatoimiston asiakas, sain heti 2kk karenssin.

Vierailija
25.04.2020 |

Sain heti karenssin koska asuin muualla enkä ollut kotona lukemassa postia, johon oli tullut ilmoitus hakea tiettyä työpaikkaa. Hölmönä luulin että riittää, että itse haen töitä ja nyt olen 2kk tuloitta.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voi tulla yllätyksenä, mutta se ei ole mitään itsestäänselvää discorahaa.

Vaan töitä on haettava.

Zinc

Vierailija
2/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun pääsin armeijasta ja ilmoittauduin työkkäriin.

Erehdyin tälle tiukkapipolle mainitsemaan, että haen osa-aikatöitä, kuten hainkin. 

Oli jo karenssia kirjoittamassa, kun jouduin vakuuttelemaan, että siis vakipaikkojen LISÄKSI tietenkin ..

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen jo vatsalani ennakkoon!

Vierailija
4/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan töitä on haettava.

Zinc

Eipä ap ole sanonutkaan, ettei hakisi töitä.

Vierailija
5/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan töitä on haettava.

Zinc

Ei hakenut mitä tarjottiin

Zinc

Vierailija
6/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hölmö tosiaankin olit jos sellaista luulit. Kai luit työnhaku infon kun ilmoittauduit työttömäksi. Siellä kyllä sanotaan mitkä on sun velvollisuudet jotta saat työttömyyskorvauksen. Kannattaa varmaan kääntää ne postit sinne missä oleskelet varsinkin jos olet poissa yli viikon.

Vierailija
7/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille asiakkaille noita kirjeitä ei edes lähetetä kuin useamman kuukauden jälkeen.

Varsinkaan nyt kun niillä on muutenkin kädet täynnä hommia. En usko aloitukseen. 

Vierailija
8/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne työtarjoukset ymmärtääkseni löytyvät myös työkkärin palveluista omilta sivuilta

Vierailija
9/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle napsahti muutama kuukausi sitten 2kk kun en ollut mennyt yhteen haastatteluun joka liittyi pelkkään koulutukseen. Mulla oli ihan perhesyitä mutta ei täyttänyt TE-hallinnon kriteerejä nuo syyt.  En tajunnut itse ollenkaan että on noin tiukkaa.  Jos olisin tiennyt, niin olisin kyllä yrittänyt päästä kaikin keinoin siihen haastatteluun.

Vierailija
10/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusille asiakkaille noita kirjeitä ei edes lähetetä kuin useamman kuukauden jälkeen.

Varsinkaan nyt kun niillä on muutenkin kädet täynnä hommia. En usko aloitukseen. 

Tämän aloituksen olen lukenut 10 vuotta sitten jo ..

Ettekö te usko jo.

Wanhoja kaikki tyynni

Zinc

Vierailija
11/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle napsahti muutama kuukausi sitten 2kk kun en ollut mennyt yhteen haastatteluun joka liittyi pelkkään koulutukseen. Mulla oli ihan perhesyitä mutta ei täyttänyt TE-hallinnon kriteerejä nuo syyt.  En tajunnut itse ollenkaan että on noin tiukkaa.  Jos olisin tiennyt, niin olisin kyllä yrittänyt päästä kaikin keinoin siihen haastatteluun.

Niinhän sun täytyy joka tapauksessa pyrkiä, jos kerran tosissa olet työnhaussa.

Vierailija
12/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinulle paskiaiselle ihan oikein!

Vierailija
13/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan töitä on haettava.

Zinc

Häät siis haluaa työvoimatoimistossa vain rahapalvelua, mutta ei työpaikkoja?

Vierailija
14/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa työkkäriin kaikki te jotka ootte työttämiä pilkannu edes hiljaa mielessä!

Vierailija
15/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sun täytyy joka tapauksessa pyrkiä, jos kerran tosissa olet työnhaussa.

No joo... En ymmärtänyt että pelkkä koulutukseen liittyvä haastattelu on noin kriittinen juttu... Jos olisi ollut kyse varsinaisesta työpaikkahaastattelusta, niin silloin toki olisin itsekin ymmärtänyt asian. Olisi ollut kiva jos koulutuksen järjestäjä vaikka olisi vähän varoittanut asiasta.

Vierailija
16/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kirjeen ennen kun olin ainuttakaan korvausta kerennyt saamaan, ensimmäisen hakemuksen käsittely oli vielä kesken. Tottakai olisin sitä paikkaa hakenut jos olisin huomannut ajoissa. Mutta lapset ja minä sairasteltiin useamman viikon vuorollaan ja olimme toisaalla. Ja uskon että meillä oli tuolloin korona.

No oppihan tästäkin nyt jotakin. Tuntuu vaan kohtuuttomalta 2kk karenssi siitä, että en hakenut 80km matkan päässä olevaa työpaikkaa jossa työtunteja olisi ollut kaksi kuukaudessa. Ap

Vierailija
17/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotkaa työkkäriin kaikki te jotka ootte työttämiä pilkannu edes hiljaa mielessä!

Hahaa, tämä! En ole useinkaan pahantahtoinen ihminen enkä toivo toisille pahaa, MUTTA... nämä kaikki jotka ovat aiemmin vähätelleet työttömien asemaa jne. tilannetta. Yllättäen asiat ovatkin vaikeita. Mitä ihmettä ne työttömät aiemmi valitti! :0

Vierailija
18/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva kirjoitti:

se on sinulle paskiaiselle ihan oikein!

Kiitos Ritva.

Vierailija
19/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt että miksi heti tulee 2kk hyvin vähäisestäkin asiasta. Miksei noita ole mitenkään porrastettu? Luulisi että pienestä asiasta (ainakin jos eka kerta) 1kk karenssikin olisi ihan riittävä rangaistus.

Vierailija
20/114 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imen taas tuttia koko yön.

.,.

Vai semmoista, onko äiti matkoilla, ettei tissiä ole tarjolla ?

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän