Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäni pilaa ulkonäköni täysin ja on syy sinkkuuteeni

Vierailija
25.04.2020 |

Nenääni kommentoitiin jo silloin, kun olin lapsi. Siis nenäni on epäsymmetrinen ja isohko. Siksi puolison löytäminen on ollut hyvin, hyvin vaikeaa. Muuten olem hoikka, sopusuhtainen, kasvoni ihan nätit jne. ja hiukset hyväkuntoiset ja pitkät. Pukeudun myös siistidti ja olen luonteeltani muuten kiva ja asiallinen, mutta itsetuntoni on erittäin huono (pääosin ehkä sen ruman nenäni vuoksi).

Mutta on ihan hirveää inhota peilikuvaansa vuodesta toiseen ja hävetä itseään. Mulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereitakaan. Kamalaa olla tällainen. Ja tähän ei auta muu kuin nenäleikkaus, johon mulla ei ole varaa, vaikka olen vuosikaudet käynyt keskipalkkaisissa töissä. Harmittaa ihan hirveästi. Mikä tähän auttaisi (muu kuin kallis nenäleikkaus)?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun huono itsetunto on se syy, ei nenä.

Vierailija
2/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaus siis maksaisi minulle ehkä 5000-6000 hyvällä plastiikkakirurgilla euroa tai enemmänkin, vaikka luuosaan ei välttämättä tarvitsisi koskea. Lisäksi pitäisi etsiä hyvä kirurgi ja tehdä se joskus aikaisintaan ensi syksynä, mikä olisi pitkä ja stressaava prosessi. Mutta on pakko olla joku muukin keino saada häivytettyä sitä nenääni jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rahaa, käy nenäleikkauksessa. Itse olen kärsinyt nenästäni myös koko elämäni, mutta leikkaus maksaisi 10 000€, eikä mulla ole sellaisia rahoja. Istun kotona yksin, en pysty olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
4/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että on vaikeaa saada naispuolisiakaan kavereita siksi, kun nenäni on niin ruma. Katsoin juuri vanhaa videota, jossa olin. Näytin niiiiiin ärsyttävän rumalta siinä, että taas tajusin sen, miksi en saa ystäviä tai kavereita, puhumattakaan parisuhteesta. Tuntuu joskus niin epäreilulta elämä.

Vierailija
5/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nenäleikkaus tulee kyllä maksamaan itsensä takaisin. Näin ainakin Kiinassa uskotaan. Saat paremman työn ja puolison. Ota laina.

Vierailija
6/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Mene psykologille.

Vierailija
7/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia elämään sen nenän kanssa tai sitten käyt ulkomailla hoitamassa leikkauksen. Jos päätät tehdä leikkauksen niin tee mahdollisimman hillitty jotta edelleen näyttäisit itseltäsi. Liian radikaalit muutokset saattavat ahdistaa, ainakin osaa ihmisistä jälkeenpäin.

Todennäköisesti suurin ongelma on että et itse hyväksy itseäsi. Ja teet ulkonäöstäsi suuremman ongelman kuin se on.

Vierailija
8/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rahaa, käy nenäleikkauksessa. Itse olen kärsinyt nenästäni myös koko elämäni, mutta leikkaus maksaisi 10 000€, eikä mulla ole sellaisia rahoja. Istun kotona yksin, en pysty olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ollenkaan.

Sama täällä. 😢 Jännitän ihmisten seurassa ja tullen ikuista alemmuudentunnetta nenäni vuoksi. Mietin aina, että muut katsovat sitä ja tuntevat sen vuoksi salaa vahingoniloa minua kohtaan ja tuntevat vastenmielisyyttä minua kohtaan, kun olen niin ruma friikki. Ja on niin lohdutonta "yrittää" ulkonäkönsä tai sosiaalisten suhteiden osalta mitään muuten, kun nenäni tekee minusta ruman hylkiön joka tapauksessa.

T. Ap

Vierailija
9/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisten idioottien ympäröimä olet, jos pelkkä nenä on syy siihen, miksei sinusta kiinnostuta edes ystävänä

Nimim. Iso ruma nenä muttei koskaan ongelmia ihmissuhteissa

Vierailija
10/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista milloin olisin kiinnittänyt kenenkään nenään mitään huomiota. Ainoastaan kerran yhdellä vanhalla äijällä oli semmoinen nenä, että säikähdin. Se oli melkein aikuisen miehen nyrkin kokoinen. Että ihmisten ilmoille vaan sieltä! Sitä paitsi niitä on isonenäisiä mallejakin. Eikä iso nenä ole edes huono asia, ainakaan mun mielestäni.

Vierailija
11/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *tunnen

Vierailija
12/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadu "tapaturmaisesti" niin että telot nenäsi, saat ilmaisen uudelleen kursimisen.

Vierailija
13/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva

Vierailija
14/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut vuosikausia aikaa säästää leikkaukseen, mikset säästänyt?

Vierailija
15/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan hirveä nenä, mutta olen silti saanut perheen.

Vierailija
16/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy sinkkuuteesi tai vähäisiin ystäviin ei ole nenäsi kuin epäsuorasti. Siis ihmiset eivät välttele sinua, koska sinulla on "ruma" nenä, vaan epävarmuutesi ja itseinhosi estävät sinua tutustumasta ihmisiin. On paljon ihmisiä, joita ei luokitella kauniiksi jos minkä ominaisuuden perusteella, mutta joilla on puoliso ja ystäviä. Sinun täytyy työstää itsetuntoasi. 💕

Vierailija
17/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt. Teillä on ruma nenä. Niin on monella muullakin, jos tarkemmin katsotaan. Onhan niitä paljon pahempiakin vikoja, niidenkin kanssa eletään ja liikutaan ihmisten ilmoilla.

Miksi ette kysyisi itseltänne vaihteen vuoksi, onko sielussa rumuutta, jos kiellätte itseltänne normaalielämän? Pahuutta sekin ilkeys on, joka itseen kohdistuu. Lakatkaa halveksimasta ja kohtelemasta huonosti itseänne.

Yllättäen saattaa se elämäkin muuttua sitten. Ihmiset kun eivät luultavastikaan pelkää nenäänne vaan säikkyyttänne, joka tarkoittaa, ettei teihin voi hädän hetkellä nojata, vaan nojaajaosapuoli tulee aina olemaan se ikipelästynyt, jota voi joutua kannattelemaan miten paljon tahansa. Hyvin harvasta sellainen on houkutteleva seikka ihmisessä, etsittiin sitten ystävää tai parisuhdetta. Nenää ei sensijaan kauan edes huomaa, kun siihen on kerran tottunut.

Vierailija
18/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Owen Wilson

Vierailija
19/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 😢 Jännitän ihmisten seurassa ja tullen ikuista alemmuudentunnetta nenäni vuoksi. Mietin aina, että muut katsovat sitä ja tuntevat sen vuoksi salaa vahingoniloa minua kohtaan ja tuntevat vastenmielisyyttä minua kohtaan, kun olen niin ruma friikki. Ja on niin lohdutonta "yrittää" ulkonäkönsä tai sosiaalisten suhteiden osalta mitään muuten, kun nenäni tekee minusta ruman hylkiön joka tapauksessa.

T. Ap

Jos ruma piirre ystävässä herättää vahingoniloa myötätunnon tai neutraalin suhtautumisen sijaan, mitä sellaisella ihmisellä tekisikään? Joten, ulos sieltä!

Vierailija
20/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin pienen nöpönenäni sijaan komean tuulenhalkaisijan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme