Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäni pilaa ulkonäköni täysin ja on syy sinkkuuteeni

Vierailija
25.04.2020 |

Nenääni kommentoitiin jo silloin, kun olin lapsi. Siis nenäni on epäsymmetrinen ja isohko. Siksi puolison löytäminen on ollut hyvin, hyvin vaikeaa. Muuten olem hoikka, sopusuhtainen, kasvoni ihan nätit jne. ja hiukset hyväkuntoiset ja pitkät. Pukeudun myös siistidti ja olen luonteeltani muuten kiva ja asiallinen, mutta itsetuntoni on erittäin huono (pääosin ehkä sen ruman nenäni vuoksi).

Mutta on ihan hirveää inhota peilikuvaansa vuodesta toiseen ja hävetä itseään. Mulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereitakaan. Kamalaa olla tällainen. Ja tähän ei auta muu kuin nenäleikkaus, johon mulla ei ole varaa, vaikka olen vuosikaudet käynyt keskipalkkaisissa töissä. Harmittaa ihan hirveästi. Mikä tähän auttaisi (muu kuin kallis nenäleikkaus)?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos Sarah Jessica Parkerkin on onnistunut saamaan miehen, ei se sinullekaan ole mahdotonta. Korosta hyviä puoliasi, vie huomiota nenästäsi kampauksella, jne. 

Niin, jopa Robert Downey jr:n useaksi vuodeksi. Toki se kertoo miehestä paljon positiivista, ettei valise huippumalleja kuten joku Leonardo.

Mutta nenäongelmassa ei ole kyse siitä, ettei muut hyväksyisi, vaikka toki ulkonäkö vaikuttaa suoraan siihen miten henkilöön suhtaudutaan. Sitä itse toivoisi olevansa edes hieman esteettisen näköinen, ja muuten kauniit kasvot menevät kyllä ihan pilalle kun on iso, kyömy nenä keskellä naamaa. Se on aika karua, kun on hyvä kroppa ja hyvä naama, mutta aina se nenä pilaa kokonaisuuden.

Ja kyllä netti on sitä paitsi pullollaan Sarah Jessica Parkerin ulkonäön haukkumista.

Miten niin? Hevoset on ihania eläimiä :3

Niinpä, tätä juuri tarkoitin.

Onko sun mielestä jotain väärää siinä että telkkusarjoissa esiintyy kauniita rotuhevosia?? :((

Vierailija
82/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena häpeää eri ruumiinosia ja ajattelee, että se on syy kaikkeen. Ne häiritseviksi koetut osat jotka voi peittää, peittää todellakin huolella.

Se on kuitenkin sitä epävarmuutta ja itselläkin meni yli tuo peittely. Jälkikäteen katsottuna, olin parhaimmillani kropan puolesta silloin ja peitin sitä! Nyt kaduttaa ettei ollut itsetunto esim. Pukeutua rohkeammin. Nyt kroppa ei enää ole se 20v kroppa, mutta uskallan pukeutua vaatteisiin, joita teininä ei olisi todellakaan voinut pitää. Niissä epätoivoisissa komplekseissa ei tullut mieleenkään laittaa päälle.

Se vaan on niin totta, että kun kasvaa naiseksi ja tulee ikää, tulee itsevarmuutta ja se on seksikästä. Ei se nenän koko.

Kuinka vanhaksi pitää odottaa, että tätä itsevarmuutta tulee?

Omasta mielestäni olen ollut jo kauan aikuinen nainen, nyt jo 47v. ja silti edelleen ei löydy itsevarmuutta ollenkaan. En ole löytänyt puolisoa, saati hetken huumaa, itselleni sen jälkeen, kun olin viimeksi parisuhteessa 23 vuotta sitten. Omasta mielestäni syy on ulkonäössäni.

Olen pullukka (juu laihduttamassa, mutta hitaasti etenee) ja kasvojeni iho on aina ollut kamala. Aknearpinen, näppyläinen, punoittava, pintaverisuonia näkyy, rasvainen, epätasainen ja läikikäs. Mikään valtakunnan meikki ei saa ihostani kaunista, ainoastaan saa punaisuuden ja näpyt piiloon. Ilman meikkiä olen ihan hirveän näköinen. Kuka mies haluaisi katsoa tällaista naamaa heti herättyään ja muulloinkaan?

Valokuvia minusta ei ole, muita kuin henkkaria varten, koska en kestä katsoa itseäni niistä. Varon kaikkialla, että en joudu kuvattavaksi. Jos kuvani heijastuu jostain, niin käännän äkkiä katseeni pois, koska mielestäni olen yhdistelmää Shrek ja Notre Damen kellonsoittaja (ilman selkäkyttyrää).  

Antaisin mitä vaan, että saisin elää yhden päivän kauniina ja haluttavana. On yhtä tuskaa, kun kukaan mies ei koskaan halua, himoitse, kosketa ja katso päin kuin olisin maailman ihanin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos Sarah Jessica Parkerkin on onnistunut saamaan miehen, ei se sinullekaan ole mahdotonta. Korosta hyviä puoliasi, vie huomiota nenästäsi kampauksella, jne. 

Niin, jopa Robert Downey jr:n useaksi vuodeksi. Toki se kertoo miehestä paljon positiivista, ettei valise huippumalleja kuten joku Leonardo.

Mutta nenäongelmassa ei ole kyse siitä, ettei muut hyväksyisi, vaikka toki ulkonäkö vaikuttaa suoraan siihen miten henkilöön suhtaudutaan. Sitä itse toivoisi olevansa edes hieman esteettisen näköinen, ja muuten kauniit kasvot menevät kyllä ihan pilalle kun on iso, kyömy nenä keskellä naamaa. Se on aika karua, kun on hyvä kroppa ja hyvä naama, mutta aina se nenä pilaa kokonaisuuden.

Ja kyllä netti on sitä paitsi pullollaan Sarah Jessica Parkerin ulkonäön haukkumista.

Onko sun mielestä jotain väärää siinä että telkkusarjoissa esiintyy kauniita rotuhevosia?? :((

By the way, oikeasti minulla ei ole mitään vastaan naisia, joilla on vaikka kyömy nenässä tai jotain, ja voisin hyvin seurustella vähän noita-akan näköisen naisen kanssa. Kuulostaa pahalta kun sanoo näin, mutta en tarkoita sitä pahalla, vaan tarkoitan että voisin rakastua noita-akan näköiseen naiseenkin, ei mitään ongelmaa :) 

En halunnut pahoittaa kenenkään ketjuun osallistuneen naisen mieltä, kunhan kettuilin tuosta Sarah Jessica Parkerista, koska ensinnäkin yhdennäköisyys hevosten kanssa on ällistyttävä, ja toiseksi, todella ärsyttävää että tuollainen muija on sitten pääosassa naistensarjassa, jossa taviksen tasoiset naiset vaatii uskomattomia huippumiehiä, ja joka muutenkin on pilannut jo pari sukupolvea naisia aivopesemällä naiset käyttäytymään mahdollisimman irstaasti ja itsekkäästi ja pinnallisesti, esittäen tämän "feminisminä". Tuollaisen sarjan pääosan näytteleminen on erittäin hyvä peruste levittää hevosmeemejä aina kun mahdollista.

t. lainauksissa olevat heppaviestit kirjoittanut

Vierailija
84/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama juttu kuin ap:llä, ei tosin nenän vaan hampaiden takia. Yläetuhampaani ovat isohkot ja lievästi ulkonevat. Koulussa sain aina kuulla asiasta; sanottiin oravaksi ja jänikseksi, ja ties miksi. Tuntui oikeasti pahalta.

Näin yli kolmekymppisenäkin mietin edelleen jonkun kanssa jutellessani, että ei kai vastapuoli vain tuijota hampaitani. Nauraessa yritän aina peittää suun kädelläni. Typerän näköistä varmaan sekin, mutta parempi noinkin.

Vierailija
85/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena häpeää eri ruumiinosia ja ajattelee, että se on syy kaikkeen. Ne häiritseviksi koetut osat jotka voi peittää, peittää todellakin huolella.

Se on kuitenkin sitä epävarmuutta ja itselläkin meni yli tuo peittely. Jälkikäteen katsottuna, olin parhaimmillani kropan puolesta silloin ja peitin sitä! Nyt kaduttaa ettei ollut itsetunto esim. Pukeutua rohkeammin. Nyt kroppa ei enää ole se 20v kroppa, mutta uskallan pukeutua vaatteisiin, joita teininä ei olisi todellakaan voinut pitää. Niissä epätoivoisissa komplekseissa ei tullut mieleenkään laittaa päälle.

Se vaan on niin totta, että kun kasvaa naiseksi ja tulee ikää, tulee itsevarmuutta ja se on seksikästä. Ei se nenän koko.

Omasta mielestäni olen ollut jo kauan aikuinen nainen, nyt jo 47v. ja silti edelleen ei löydy itsevarmuutta ollenkaan. En ole löytänyt puolisoa, saati hetken huumaa, itselleni sen jälkeen, kun olin viimeksi parisuhteessa 23 vuotta sitten. Omasta mielestäni syy on ulkonäössäni.

Olen pullukka (juu laihduttamassa, mutta hitaasti etenee) ja kasvojeni iho on aina ollut kamala. Aknearpinen, näppyläinen, punoittava, pintaverisuonia näkyy, rasvainen, epätasainen ja läikikäs. Mikään valtakunnan meikki ei saa ihostani kaunista, ainoastaan saa punaisuuden ja näpyt piiloon. Ilman meikkiä olen ihan hirveän näköinen. Kuka mies haluaisi katsoa tällaista naamaa heti herättyään ja muulloinkaan?

Valokuvia minusta ei ole, muita kuin henkkaria varten, koska en kestä katsoa itseäni niistä. Varon kaikkialla, että en joudu kuvattavaksi. Jos kuvani heijastuu jostain, niin käännän äkkiä katseeni pois, koska mielestäni olen yhdistelmää Shrek ja Notre Damen kellonsoittaja (ilman selkäkyttyrää).  

Antaisin mitä vaan, että saisin elää yhden päivän kauniina ja haluttavana. On yhtä tuskaa, kun kukaan mies ei koskaan halua, himoitse, kosketa ja katso päin kuin olisin maailman ihanin nainen.

Laihduta. Muuttaa ulkonäköä todella paljon parempaan suuntaan.

Vierailija
86/125 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

By the way, oikeasti minulla ei ole mitään vastaan naisia, joilla on vaikka kyömy nenässä tai jotain, ja voisin hyvin seurustella vähän noita-akan näköisen naisen kanssa. Kuulostaa pahalta kun sanoo näin, mutta en tarkoita sitä pahalla, vaan tarkoitan että voisin rakastua noita-akan näköiseen naiseenkin, ei mitään ongelmaa :) 

En halunnut pahoittaa kenenkään ketjuun osallistuneen naisen mieltä, kunhan kettuilin tuosta Sarah Jessica Parkerista, koska ensinnäkin yhdennäköisyys hevosten kanssa on ällistyttävä, ja toiseksi, todella ärsyttävää että tuollainen muija on sitten pääosassa naistensarjassa, jossa taviksen tasoiset naiset vaatii uskomattomia huippumiehiä, ja joka muutenkin on pilannut jo pari sukupolvea naisia aivopesemällä naiset käyttäytymään mahdollisimman irstaasti ja itsekkäästi ja pinnallisesti, esittäen tämän "feminisminä". Tuollaisen sarjan pääosan näytteleminen on erittäin hyvä peruste levittää hevosmeemejä aina kun mahdollista.

t. lainauksissa olevat heppaviestit kirjoittanut

Mene nyt jo takas sinne ylikselle pakottaan tota naisvihaasi.

Vierailija
87/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ruma nenä. Nuorena se oli ainoa ruma piirteeni, mutta aika on tehnyt tehtävänsä, ja nyt olen sen verran rupsahtanut, että nenä sulautuu oikein hyvin kokonaisuuteen. Nykyään olen kauttaaltaan ruma, kyllä on helpottunut olo!

Vierailija
88/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Muuttaa ulkonäköä todella paljon parempaan suuntaan.

No mitähän minä juuri kirjoitin laihduttamisesta? Ei voi olla noin vaikeaa lukea tekstiä kokonaan. 

Ja ei laihduttaminen naamaan vaikuta, tai oikeammin ihoon, vaikka kuinka hoikka olisin. Olen ollut hoikka aiemmin, mutta ei se ole vaikuttanut miestilanteeseen mitenkään. Ainoastaan silloin parikymppisenä olin jonkinlaisessa parisuhteessa pari vuotta. Laitan sen nuoruuden piikkiin.

Ihonhoitoneuvoja on turha tulla antamaan, voitte uskoa, että 34 vuoden aikana olen kokeillut jos jonkinlaista hoitoa, rasvaa, pilleriä, juomaa, ruokavaliota, jne... Paska iho 13-vuotiaasta lähtien, minkäs teet.

Vierailija
89/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miten ketään jaksaa kiinnostaa toisen nenä, ihan oikeesti? Ehkä jotain teinejä, mutta aikuisille se on ihan yks ja sama. Jos joku aikuinen kokee asiakseen kommentoida toisen ulkonäköä tai muita ominaisuuksia niin se kertoo kaiken oleellisen tämän henkilön henkisestä kasvusta.

Vierailija
91/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee vain. Ongelma on siinä. Kaiken maailman kummajaiset pariutuvat.

Vierailija
92/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä isosta klyyvaristani.

Kiva polttaa röökiä suihkussakin.

Vierailija
93/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvittelee vain. Ongelma on siinä. Kaiken maailman kummajaiset pariutuvat.

Jos ap ei halua pariutua kummajaisen kanssa ja siksi kokee ongelmaa nenästään?

Vierailija
94/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuudella ja ystävien puutteella ei ole yhtään mitään tekemistä nenäsi kanssa. Olisit aivan samassa tilanteessa vaikka sinulla olisi maailman kaunein nenä.

Ymmärrän kyllä ahdistuksesi, todella hyvin. Leikkautin oman ison nenäni yli 10 vuotta sitten. Mutta ei minulla ole yhtään sen enempää ystäviä leikkauksen jälkeen, ihan saman verran niitä on. Myös parisuhdemarkkinoilla tuntuu olevan ihan samat mahdollisuudet kuin ennen. Saman verran on ollut kiinnostusta miesten silmissä leikkauksen jälkeen, tosin olen jo naimisissa joten ei voisi vähempää kiinnostaakaan. Mutta sanonpahan vaan että jolleivät miehet jonottaneet ovella ennen leikkausta niin aivan varmasti eivät jonota sen jälkeenkään, turha luulla :)

Leikkauttakaa siis nenänne jos siltä tuntuu, mutta älkää kuvitelko että sen jälkeen maailma ja koko elämänne muuttuu maagisesti aivan erilaiseksi kuin nyt. Se on väärä syy mennä leikkaukseen.

Vierailija
95/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama juttu kuin ap:llä, ei tosin nenän vaan hampaiden takia. Yläetuhampaani ovat isohkot ja lievästi ulkonevat. Koulussa sain aina kuulla asiasta; sanottiin oravaksi ja jänikseksi, ja ties miksi. Tuntui oikeasti pahalta.

Näin yli kolmekymppisenäkin mietin edelleen jonkun kanssa jutellessani, että ei kai vastapuoli vain tuijota hampaitani. Nauraessa yritän aina peittää suun kädelläni. Typerän näköistä varmaan sekin, mutta parempi noinkin.

Sama juttu, mutta en minä hampaista ota stressiä, vaikka kyllähän näistä on kiusattu monesti. Lapset ovat lapsia, eivätkä he ymmärrä miten kiusaaminen vaikuttaa toiseen lapseen, on aikuisen tehtävä kasvattaa lasta, mutta jokainen lapsi ei ole niin onnekas, että hänellä olisi huolehtivaiset vanhemmat, jotka panostaisivat lapseensa ja siihen miten hän kohtelee muita. Itse ainakin pidän omista hampaista, ne ovat persoonalliset.

Vierailija
96/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä aloittaja elää rumien ja hassun näköisten kasvojenpiirteiden kanssa. Sellaisten, että ihmiset jäävät tuijottamaan, muistavat sinut vuosien takaa, saat huutelua, kommentteja, vihaisia ja kummastelevia katseita.

Kun koko naama ei vastaa keskivertokasvoja mm. mittasuhteiltaan, on ihmisten suhtautuminen sinuun ihan erilaista kuin neutraalimman näköistä henkilöä kohtaan.

Minulla ei ole kuin tasan yksi ystävä ja en ole saanut kokea parisuhdetta koskaan elämässäni. Olen jo 26 vuotias, ja seurusteluasioissa olen about 12 vuotiaan tasolla. Silmäni ovat pienet, todella syvällä kuopissa, lähellä toisiaan ja katsoo sisäänpäin kieroon. Leuka heikko ja pieni, yläpurenta, kaksoisleuka ja kasvoni ovat taikinamaiset hoikkanakin. Minulla ei ole erottuvaa kasvojen luustoa sekä poskipäitä. Kasvoissa näkyvää epäsymmetriaa.

Kanssani ei haluta olla tekemisissä, minun on erittäin vaikeaa saada ystäviä, kukaan mies ei ihastu tai rakastu minuun. Minuun ei haluta tutustua sen syvemmin ja luulen vahvasti, että yksi suuri osatekijä on se miltä näytän. Ne ihmiset jotka väittävät ettei ulkonäkö vaikuta siihen miten sinuun suhtaudutaan, ovat täysin väärässä. He ovat itse joko tavallisia tai viehättäviä ja siksi eivät voi samaistua ruman ihmisen kokemuksiin.

Aloittajalla joko a) on poikkeuksellinen ulkonäköpiirre (nenä) ja hän aidosti kärsii siitä tai hänellä b) on kehonvääristymä eli kehodysmorfia mikä on psykiatrian tautiluokitukseen kuuluva häiriö, jossa henkilö kuvittelee päässään tietyn ulkoisen piirteen tai piirteet suhteettoman rumiksi ja viallisiksi, vaikka henkilö on täysin normaalin, jopa viehättävän näköinen.

Vierailija
97/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusysissä on ihana työntää iso nenä röppöseen.

Vierailija
98/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele kuinka paljon rumempi olisit jos silmäsi olisivat liian lähekkäin. Se vasta rumaa on etenkin naisella.

Tiedän todella kauniita naisia joilla on silmät lähellä toisiaan. Julkisista henkilöistä tulee mieleen Sanna Marin. Hän voi olla monen mielestä epäpätevä hoitamaan poliittisia suuria päätöksiä, mutta hän on näyttävän näköinen nainen.

Vierailija
99/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuudella ja ystävien puutteella ei ole yhtään mitään tekemistä nenäsi kanssa. Olisit aivan samassa tilanteessa vaikka sinulla olisi maailman kaunein nenä.

Ymmärrän kyllä ahdistuksesi, todella hyvin. Leikkautin oman ison nenäni yli 10 vuotta sitten. Mutta ei minulla ole yhtään sen enempää ystäviä leikkauksen jälkeen, ihan saman verran niitä on. Myös parisuhdemarkkinoilla tuntuu olevan ihan samat mahdollisuudet kuin ennen. Saman verran on ollut kiinnostusta miesten silmissä leikkauksen jälkeen, tosin olen jo naimisissa joten ei voisi vähempää kiinnostaakaan. Mutta sanonpahan vaan että jolleivät miehet jonottaneet ovella ennen leikkausta niin aivan varmasti eivät jonota sen jälkeenkään, turha luulla :)

Leikkauttakaa siis nenänne jos siltä tuntuu, mutta älkää kuvitelko että sen jälkeen maailma ja koko elämänne muuttuu maagisesti aivan erilaiseksi kuin nyt. Se on väärä syy mennä leikkaukseen.

Kyllä vaan elämä muuttuu täysin, kun joka päivä kokee itsensä kauniiksi ja viehättäväksi! Silloin säihkyy positiivista energiaa, on paremmalla tuulella ja uskaltaa olla näkyvämpi ja piilottamatta itseään. Itsellä ainakin suoraan vaikutti näin, sosiaaliset piirini kasvoivat hurjasti, aloin rakastaa olla esillä, löysin ihanan ihmisen jonka kanssa menin avioon jne..

Nenänkorjausleikkaus vaikutti elämääni ratkaisevasti. Elämäni olisi todennäköisesti edelleen erakoitunutta itsehäpeilyä, jos en olisi uskaltautunut leikkaukseen aikoinaan. Ennen kaikkea parasta on, ettei enää tee pahaa katsoa omaa kuvaa peilistä tai valokuvista. Tunnen nyt olevani se myös ulkoisesti, joka olen aina ollut sisäisesti.

Vierailija
100/125 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllähän jonkunlaisen puolison aina saa, mutta kaikki ei halua mitään toista rumilusta tai syrjäytynyttä ottaa, vaan tavoittelee korkeampaa tasoa. Ja siinä onnistuu helpommin, jos omassa naamassa ei ole hyvin huomattavaa, kokonaisuutta rumentavaa ja pilaavaa yksityiskohtaa.