Nenäni pilaa ulkonäköni täysin ja on syy sinkkuuteeni
Nenääni kommentoitiin jo silloin, kun olin lapsi. Siis nenäni on epäsymmetrinen ja isohko. Siksi puolison löytäminen on ollut hyvin, hyvin vaikeaa. Muuten olem hoikka, sopusuhtainen, kasvoni ihan nätit jne. ja hiukset hyväkuntoiset ja pitkät. Pukeudun myös siistidti ja olen luonteeltani muuten kiva ja asiallinen, mutta itsetuntoni on erittäin huono (pääosin ehkä sen ruman nenäni vuoksi).
Mutta on ihan hirveää inhota peilikuvaansa vuodesta toiseen ja hävetä itseään. Mulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereitakaan. Kamalaa olla tällainen. Ja tähän ei auta muu kuin nenäleikkaus, johon mulla ei ole varaa, vaikka olen vuosikaudet käynyt keskipalkkaisissa töissä. Harmittaa ihan hirveästi. Mikä tähän auttaisi (muu kuin kallis nenäleikkaus)?
Kommentit (125)
Ala säästämään leikkaukseen pikkuhiljaa, jotta se raha on sitten varalla kun pystyt tekemään lopullisen päätöksen avoimin mielin. Ja jos päädyt leikkaukseen jo aiemmin, saat siihen varmasti tarpeeksi järkevän maksusuunnitelman. Varasin itse ajan meikkaajalle ja sain hyvän opastuksen siihen kuinka saan nenäni näyttämään pienemmältä ja mitä muita puolia kannattaa korostaa ja miten. Tästä oli itselleni suuri apu ja en kaivannut enää leikkausta. Minulla on todella pitkä nenä ja nuorena häiritsi kyllä valtavasti. Tsemppiä nenän kanssa!
Virosta saat halvemmalla
https://thehealthclinic.eu/suomi/plastiikkakirurgia/nenaleikkaus-rhinop…
Kuulostat nätiltä ihmiseltä eikä nenän koko/epäsymmetrisyys sitä muuta. Pystyisitkö laajentamaan kauneusihannettasi? Esimerkiksi kreikkalais-roomalaisilla kauneusihanteen mukaisilla patsailla nenä on usein jykevä. Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään yksittäinen piirre. Tiedän omasta kokemuksesta, että omat kauneusihanteet voivat myös muuttua. Toivottavasti sinäkin pystyisit näkemään kasvosi nätteinä kokonaisuudessaan. Etsi vaikka kuvia mielestäsi kauniista ihmisistä, joilla on iso nenä ja ota heistä inspiraatiota :) Kokonaisuus ratkaisee kuitenkin aina. Olen varma, ettei nenäsi ole syy ihmissuhde vaikeuksiin ja löydät varmasti kumppanin joka pitää sinua kauniina omana itsenäsi.
Minulla on isoin nenä perheessä(11 ).
Minusta se on hieno.Joku mainitsi Kiinan.Siellä Aasiassa on mennyt ulkonäkökeskeisyys hulluksi.
Se Englantilainen h-mies ,näyttelijä jolla on vino nenä(eipä haittaa!)
teki ohjelman kauneusleikkauksista Kiinassa tai Japanissa.Kauniin nuoren tytön naama oli leikelty ,niin ettei voinut normaalisti nauraa,näyttämättä operoidulta.
Siis pilattu työnantajan vaatimuksesta.
Älkää menkö mukaan kaikkiin muoti kauneusjuttuihin.Ne vaihtelee.
Kyllä on esim. Suomessakin "kauneusleikatuista" jotka on todellisuudessa rumennettu.
Entä jos olisi paljon huonommin.niistä on esimerkkejä.
Jokaisen pitää olla jonkun näköinen.2 korvaa,2 silmää,nenä.suu.
En usko kuvauksen perusteella ,että olis "vikaa" muutakun mielessä.
Jotenkin en usko että nenäsi voisi olla niin kamala.. mitä jos laitat muuten itsesi nätiksi, nätit vaatteet mitkä imartelevat vartaloasi, nätti meikki joka korostaa erityisesti silmiä, hiukset laitetut jne. Kiinnittyykö huomio enää vain nenään? Sitten tietysti vielä hymy siihen kaiken päälle! Tsemppiä sinulle, kauneus lähtee ennen kaikkea sisältä!
Oletan aloittajan olevan nainen ja voin miehenä sanoa ettei nenällä ole merkitystä minkälainen tai kokoinen on. Nenä antaa aika paljon luonnetta kasvoihin ja jos menisit leikkaukseen niin et olisi enää sinä vaan joku muu. Unohdat ne lapsuuden pilkat ja rohkeasti olet oma itsesi :)
M33
Ensinnäkin: muut ihmiset eivät kiinnitä siihen niin paljon huomiota kuin luulet.
Toiseksi: esim. Mehiläisessä saa leikkaukset osamaksulla. Jos siis on työpaikka ja luottotiedot kunnossa. Kunhan vain et mene kenelle tahansa lääkärille vaan jollekin tosi kokeneelle, joka on saanut paljon suosituksia. Googleta ja kysele paljon!
Ehkä olet entisessä elämässäsi haukkunut ihmisiä heidän ulkonäkönsä takia, ja nyt tässä elämässä maksat karmaa.
Jos sulla on pitkät hiukset, niin mieti, miten paljon hiusten lyhentäminen ja koko kampauksen muuttaminen toisenlaiseksi saattaisi muuttaa ulkonäköäsi niin, että nenä ei olekaan niin hallitseva? Koska pitkät suorat hiukset ja iso nenä -yhdistelmä voi saada aikaan noitamaisen vaikutelman.
Sen sijaan lyhyet mahdollisesti kiharat ja pöyheät hiukset tekee ihan toisen vaikutelman. Mullakin on iso nenä, ja vaikka kävin peräti leikkauksessakin, niin sillä ei nenä pienentynyt. Se vain tehtiin kauniimman muotoiseksi. Mulla oli pitkät hiukset kauan aikaa ja aina kärsin nenästäni, leikkauksen jälkeenkin, kunnes kerran tulin kokeilleeksi lyhyttä peruukkia ja hämmästyin, miten hyvin se sopi piirteisiini.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos Sarah Jessica Parkerkin on onnistunut saamaan miehen, ei se sinullekaan ole mahdotonta. Korosta hyviä puoliasi, vie huomiota nenästäsi kampauksella, jne.
Niin, jopa Robert Downey jr:n useaksi vuodeksi. Toki se kertoo miehestä paljon positiivista, ettei valise huippumalleja kuten joku Leonardo.
Mutta nenäongelmassa ei ole kyse siitä, ettei muut hyväksyisi, vaikka toki ulkonäkö vaikuttaa suoraan siihen miten henkilöön suhtaudutaan. Sitä itse toivoisi olevansa edes hieman esteettisen näköinen, ja muuten kauniit kasvot menevät kyllä ihan pilalle kun on iso, kyömy nenä keskellä naamaa. Se on aika karua, kun on hyvä kroppa ja hyvä naama, mutta aina se nenä pilaa kokonaisuuden.
Ja kyllä netti on sitä paitsi pullollaan Sarah Jessica Parkerin ulkonäön haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos Sarah Jessica Parkerkin on onnistunut saamaan miehen, ei se sinullekaan ole mahdotonta. Korosta hyviä puoliasi, vie huomiota nenästäsi kampauksella, jne.
Niin, jopa Robert Downey jr:n useaksi vuodeksi. Toki se kertoo miehestä paljon positiivista, ettei valise huippumalleja kuten joku Leonardo.
Mutta nenäongelmassa ei ole kyse siitä, ettei muut hyväksyisi, vaikka toki ulkonäkö vaikuttaa suoraan siihen miten henkilöön suhtaudutaan. Sitä itse toivoisi olevansa edes hieman esteettisen näköinen, ja muuten kauniit kasvot menevät kyllä ihan pilalle kun on iso, kyömy nenä keskellä naamaa. Se on aika karua, kun on hyvä kroppa ja hyvä naama, mutta aina se nenä pilaa kokonaisuuden.
Ja kyllä netti on sitä paitsi pullollaan Sarah Jessica Parkerin ulkonäön haukkumista.
Miten niin? Hevoset on ihania eläimiä :3
Ota nenäleikkaus osamaksulla. Moni plast.kir sairaala antaa osamaksulla leikkauksen jos on vakituinen työ ja luottotiedot kunnossa. Miksi kärsiä jos asialle voi tehdä jotain. Linkitä samantyyppinen nenä kuin sinulla? Valitse hyvä kirurgi! Ei mitään halpaa Virosta. Ja vain jos ITSE et tykkää nenästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Virosta saat halvemmalla
https://thehealthclinic.eu/suomi/plastiikkakirurgia/nenaleikkaus-rhinop…
Eräs kaverini kävi juuri vähän aikaa sitten tuolla kyseisellä nenäkirurgilla ja leikkaus onnistui hyvin, voin siis myös suositella tuota.
Nenä kirjoitti:
Kuulostat nätiltä ihmiseltä eikä nenän koko/epäsymmetrisyys sitä muuta. Pystyisitkö laajentamaan kauneusihannettasi? Esimerkiksi kreikkalais-roomalaisilla kauneusihanteen mukaisilla patsailla nenä on usein jykevä. Kokonaisuus ratkaisee, ei mikään yksittäinen piirre. Tiedän omasta kokemuksesta, että omat kauneusihanteet voivat myös muuttua. Toivottavasti sinäkin pystyisit näkemään kasvosi nätteinä kokonaisuudessaan. Etsi vaikka kuvia mielestäsi kauniista ihmisistä, joilla on iso nenä ja ota heistä inspiraatiota :) Kokonaisuus ratkaisee kuitenkin aina. Olen varma, ettei nenäsi ole syy ihmissuhde vaikeuksiin ja löydät varmasti kumppanin joka pitää sinua kauniina omana itsenäsi.
Nyt oli kyllä lannistava viesti... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Hevoset on ihania eläimiä :3
Niinpä, tätä juuri tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Nenä kirjoitti:
Nyt oli kyllä lannistava viesti... :(
Tosi harmi jos joku kokee viestin lannistavaksi, se ei ollut tarkoitus, päin vastoin!
T.viestin kirjoittaja
Katsele ympärillesi ja tarkkaile aviopareja. Minkä näköisiä aviomiehiä ja -vaimoja näet? Aivan oikein! Rumia, lihavia joilla on vinot hampaat ja kaikenlaisia kauneusvirheitä. Ja siitä huolimatta he ovat löytäneet puolison. Se on katsos kiinni luonteesta ja persoonallisuudesta, ei niinkään ulkonäöstä. Nyt mars ihmisten ilmoille sieltä kotoa mököttämästä! (Tai odota sittenkin että koronatilanne helpottaa ensin.)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin pienen nöpönenäni sijaan komean tuulenhalkaisijan!
Niin varmaan. Kiva ”tsemppiviesti” Minä haluaisin suuret hörökorvat kun nämä päätä nuolevat on niin tylsät. Voisin myös ottaa hervottomat silmäpussit, oikein semmoiset säkit. Saisi vähän draamaa katseeseen.
Ymmärrän tuskasi. Itsellä ongelma on epänormaalin suuri pää ja naurettavan korkea Otsa. Tätä kommentoitiin lapsena ja koulussa kiusattiin. Nykyään pidän aina otsatukka tuuhennoksella. Hiustensiirto leikkaus tulisi maksamaan Suomessa noin 6500e.
Kyllä tietyt ulkonäköpiirteet on vaan rumia ja haittaavat elämää/pariutumista. Ihmiset jotka väittävät että vika on vaan korvien välissä, niin ovat yleensä niitä sopusuhtaisia jotka eivät voi tätä ongelmaa ymmärtää. Sinuna koittaisin vaan hiljalleen säästää leikkaukseen ja ota vaikka pieni laina.
Itse aion tehdä niin tulevaisuudessa.