Nenäni pilaa ulkonäköni täysin ja on syy sinkkuuteeni
Nenääni kommentoitiin jo silloin, kun olin lapsi. Siis nenäni on epäsymmetrinen ja isohko. Siksi puolison löytäminen on ollut hyvin, hyvin vaikeaa. Muuten olem hoikka, sopusuhtainen, kasvoni ihan nätit jne. ja hiukset hyväkuntoiset ja pitkät. Pukeudun myös siistidti ja olen luonteeltani muuten kiva ja asiallinen, mutta itsetuntoni on erittäin huono (pääosin ehkä sen ruman nenäni vuoksi).
Mutta on ihan hirveää inhota peilikuvaansa vuodesta toiseen ja hävetä itseään. Mulla ei ole juurikaan ystäviä tai kavereitakaan. Kamalaa olla tällainen. Ja tähän ei auta muu kuin nenäleikkaus, johon mulla ei ole varaa, vaikka olen vuosikaudet käynyt keskipalkkaisissa töissä. Harmittaa ihan hirveästi. Mikä tähän auttaisi (muu kuin kallis nenäleikkaus)?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Owen Wilson
Joka yritti tuossa jokunen vuosi sitten itsemurhaa...
Se on helppo antaa neuvoja sellaisen, joka ei ole tällaisesta asiasta joutunut ikinä kärsimään.
Jos leikkaus maksaa 10.000 euroa ja nenä pilaa elämän, niin kannattaa sitten ottaa laina ja mennä leikkaukseen.
Kauneusleikkauksia saa myös rahoituksella. Sun elämä, sun kasvot, sun päätös.
Vierailija kirjoitti:
Nenäleikkaus siis maksaisi minulle ehkä 5000-6000 hyvällä plastiikkakirurgilla euroa tai enemmänkin, vaikka luuosaan ei välttämättä tarvitsisi koskea. Lisäksi pitäisi etsiä hyvä kirurgi ja tehdä se joskus aikaisintaan ensi syksynä, mikä olisi pitkä ja stressaava prosessi. Mutta on pakko olla joku muukin keino saada häivytettyä sitä nenääni jotenkin.
Ei nenäänsä varmaan saa häivytettyä mitenkään. Jos nenässäsi on oikeasti joku poikkeavuus, esim. epämuodostuma tai väliseinän vinouma, kannattaa kysyä lääkäriltä (tai jos olet jo kysynyt niin kysyä uudestaan toiselta lääkäriltä) mahdollisuutta tehdä sille jotain julkisella puolella.
Jos nenässäsi ei ole lääketieteellisesti vikaa, mutta ulkonäkö vaivaa sinua, oikea apu voisi olla psykologi. Täytyy hyväksyä ulkonäkönsä, ja jollei hyväksy, täytyy pyrkiä hyväksymään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Owen Wilson
Onhan se kieltämättä erikoinen kun nyt katsoo mutta en koskaan kiinnittänyt aiemmin huomiota eikä se mua ole häirinnyt.
Hyi helcetti sikanenäisiä tai pottunenäisiä naisia. En pysty miehenä näkemään muuta, kun sen nenän, jos juttelemme kasvokkain. Ja ps. Toista kertaa emme näe.
Tiedän naisen, jonka nenänpää on AIVAN peniksenpäältä. On todella kiusallista keskustella hänen kanssaan. Hän ei katos kunnolla silmiin, mikä kertoo hänen heikosta itsetunnosta. Hänenä olisin lainarahalla käynyt kyllä plastiikkakirurgilla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen, jonka nenänpää on AIVAN peniksenpäältä. On todella kiusallista keskustella hänen kanssaan. Hän ei katos kunnolla silmiin, mikä kertoo hänen heikosta itsetunnosta. Hänenä olisin lainarahalla käynyt kyllä plastiikkakirurgilla.
Siis täydessä seisokissa olevan peniksen..
Vierailija kirjoitti:
Hänestäkin on varmasti kiusallista keskustella sinun kanssasi, kun tuijotat vain hänen nenäänsä. Ehkäpä hän ei siksi katsokaan sinua silmiin.
Ps. Laitathan oman kuvasi niin voimme alkaa keskustella myös sinun ulkonäöstäsi.
Mä en taas mitään muuta huomaa naisessa kuin nenän. Sandra Bullock , ja aah, lähes laukean housuihin, kun katson hänen profiiliaan. Jotain hypnoottista.
Ap, jos Sarah Jessica Parkerkin on onnistunut saamaan miehen, ei se sinullekaan ole mahdotonta. Korosta hyviä puoliasi, vie huomiota nenästäsi kampauksella, jne.
Ajattele kuinka paljon rumempi olisit jos silmäsi olisivat liian lähekkäin. Se vasta rumaa on etenkin naisella.
Tää on aika tuore versio. Yleensä ne tekosyyt liittyy koulukiusaamiseen tai karuihin kotioloihin.
Höpsis teidän kanssanne. Onhan monilla todella isoja korvia, huono iho, ylipainoa jne. Ja ovat silti parisuhteessa. Oikeasti nyt, olkaa ylpeitä nenistänne ja ihmisten ilmoille siitä <3
Miksi et voi leikkuuttaa nenää kun se kerran selvästi laskee sun elämänlaatua.
Täällä eletään vaan kerran. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestäkin on varmasti kiusallista keskustella sinun kanssasi, kun tuijotat vain hänen nenäänsä. Ehkäpä hän ei siksi katsokaan sinua silmiin.
Ps. Laitathan oman kuvasi niin voimme alkaa keskustella myös sinun ulkonäöstäsi.
Hän ei katso ketään silmiin. Ei nyt ole musta kyse.
Kuvaani en laita, koska mulle on suoraan sanottu, että olen ruma.
Itse laitoin 4000€ hiustensiirtoon joten kyllä mä ymmärrän jos saman summan laittaisi nenäleikkaukseen.
Ootko harkinnut käyväsi ulkomailla? Voisi säästää rahaa ja lopputulos saattaa olla jopa parempi mitä suomessa.
Ihan totta, mutta se itsetunto paranee sillä nenäleikkauksella, kun se on nimenomaan se ongelma.
T: Tuo toinen nenäongelmainen