Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kännissä saatuja ja toteutettuja "hyviä ideoita" olette katuneet?

Vierailija
25.04.2020 |

Itse tilasin sillä hetkellä mielestäni hienon sohvan joka on oikeasti ihan tyhmän näköinen. Tuossa se peitettynä nököttää. Ai että, ärsyttää oma pöhköys.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde.

Vierailija
2/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin järjestää avoimen yleisötapahtuman mökilleni ja laitoin ilmoituksen someen. Joo, siitä seurasi noin 30 ihmisen ilmoittautuminen tapahtumaan ja en enää kehdannut peruuttaa tilaisuutta. Eikä se ollut edes hauskaa, vaikka ihmiset olivat ihan asialllisesti kännissä ja nukkuivat omissa asuntoautoissaan.

Toivotaan, että tulisi paljon hauskoja vastauksia, Kiitos jo sohvanauruista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juon, silloin kuin juon, niin paljon ettei ajatus juuri kulje puhumattakaan siitä että saisin mitään aikaiseksi XD

Vierailija
4/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde.

Tämä!

Vierailija
5/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhden illan juttu" joka venyi kuukausien mittaiseksi ja kun sain sen viimein lopetettua, seurasi kauheaa draamaa. Jälkipyykkiä pestiin kuukausikaupalla myöskin.

Vierailija
6/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin korjata herätyskellon. Itse. Takakansi auki ja suolet pellolle. Yllättävän paljon jousia ja rataksia siellä, eivät mahtuneet kaikki enää takaisin. Ei siitä sen enempää.

Vierailija
7/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa tanssilattialla yritin jotain hienoa tanssiliikettä ja pistin sinne lattialle makaamaan.

Vierailija
8/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kännissä teltanjalkoja Kiinasta. Minulla ei ole edes telttaa. Kännissä ne jalat tuntuivat tarpeellisilta.

Vierailija
9/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vaimoani tanssimaan, siitä jos miettii muutaman tunnin taaksepäin, olisi voinut jättää lähtemästä sinne juottolaan.

Pienestä se on kiinni...

Vierailija
10/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä omien hiusten leikkaaminen keittiösaksilla tuntuu kännissä aina loistoidealta.

Vierailija
11/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En olekaan ennen ajanut tehokkaalla takavetoisella autolla soratiellä sivuluisussa, kokeillaanpa!”

Vierailija
12/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä soimaa itseäsi liikaa. Olen nähnyt ihmisillä kamalia selvinpäin ostettuja sohvia.

Vierailija
13/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin haitarin. En osaa soittaa haitaria eikä minua ikinä ole edes kiinnostanut moista opetella soittamaan.

Vierailija
14/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman liikennemerkkien ja opastekylttien kämpille kantamista joita sitten seuraavina öinä pimeyden turvin on roudannu mäkeen.

Vierailija
15/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman liikennemerkkien ja opastekylttien kämpille kantamista joita sitten seuraavina öinä pimeyden turvin on roudannu mäkeen.

Olenkin aina ihmetellyt, mistä moisia on ilmestynyt naapureiden pihalle...

Vierailija
16/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä omien hiusten leikkaaminen keittiösaksilla tuntuu kännissä aina loistoidealta.

Ja kulmakarvojen nyppiminen :D.

Vierailija
17/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin haitarin. En osaa soittaa haitaria eikä minua ikinä ole edes kiinnostanut moista opetella soittamaan.

Tämä on jotenkin todella suloinen kännimoka. Käytä ylpeästi haitaria vaikka katseenvangitsijana kodin sisustuksessa.

Vierailija
18/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kännissä nettikaupoista tavaraa. Muutaman kerran kissalle helkkarin kalliita leluja ja ne yleensä kiinnostaa kissaa sen puolisen tuntia. 

Vierailija
19/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajanut kaljun.

Ja tilannut hiton kalliin jättimäisen mustan tekojortikan kun "enpä ole ikinä saanut mustaa munaa, hehhehhee". Se lens lopulta roskiin kun ei meinannut mahtua edes sisään.

Pari parisuhdetta ois jäänyt kokematta ja jatkamatta ilman humalaa.

Vierailija
20/22 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin FB-ryhmän. Kun heräsin seuraavana päivänä, toivoin että kuvittelin koko jutun, mutta siellä se ryhmä oli ja se oli saanut jo aika paljon jäseniä. En kehdannut enää poistaa, joten ajattelin vaan keskittyä darran hoitoon ensin, mietin että ryhmä kuihtuu kokoon jos en itse postaa mitään, ja sitten voin poistaa sen myöhemmin vähin äänin. Ei se mennyt niin, nyt ryhmässä on tuhansia jäseniä ja minä moderoin siellä minkä häpeältäni pystyn. Oikeasti selvin päin koko ryhmän aihe on musta nolo ja turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan