Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tampereen seudulla parempi elämänlaatu kuin pk-seudulla?

Vierailija
25.04.2020 |

Mietin muuttoa. Kyllästyttää pk-seudun irrallisuus, kasvottomuus, vaikeus tutustua täysjärkisiin, muutakin kuin rahaa ja sen puutetta ajatteleviin ihmisiin. Olen yksineläjä ja tuntuu, että vaikka täällä tietyt asiat toimivat (työtä tarjolla paremmin, julkinen liikenne..), ihmiset ovat kuplautuneita ja seassa on paljon yksinäisyyttä, epätoivoa, mihinkään kuulumattomuutta. Vai onko tämä ilmiö jo ihan sama kaikkialla Suomessa?

Mietityttää, kun luen että Tampereellakin on huumeongelmaa ja työttömyyttä. MUtta onko siellä silti mielekkäämpää elää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/4 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että sinulla on vaikeuksia tutustua ihmisiin, jos ennakkoasenteesi on jo tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ap peiliin katsomisen paikka. Olen täysin varma, että et viihdy yhtään missään ja milloinkaan. Ja taas kerran ainoa yhdistävä tekijä asioihin on sinä itse.

Voit syytellä ihan rauhassa kaikkia muita, mutta vain itseäsi pystyt muuttamaan.

Vierailija
4/4 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yksin? Onko sinulla ystäviä jossakin ja jos on, niin minkälaisia he ovat? Miten ja missä he pärjäävät? Kuinka vanha olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän