Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju on lihonut koronaeristyksessä 5kg. Kuinka paljon sinulle on tullut lisäkiloja?

Vierailija
24.04.2020 |

Itse olen laihtunut n.4 kg.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.

Kyllä mua huvittais jos mun 50v äiti hengailis vauva.fi aihe vapaalla. :D

Vierailija
42/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.

Enemmän meitä ihmetyttää mitä sinä teet täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme on Susanna Kulju? Olen laihtunut, kun on ollut aikaa liikkua.

Vierailija
44/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut. Ihan samanlaista elämää vietän kun ennen koronaa.

Vierailija
45/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita kuin työttömiä ja lapsettomia nykyään?

Vierailija
46/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
47/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole muita kuin työttömiä ja lapsettomia nykyään?

Olen opiskelija ja lapsi on aikuinen.

Vierailija
48/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1 kg

Vierailija
49/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Oon salilla käynyt ihan normaalisti ja ulkoillut, nyt lomautettuna mulla on vaan aikaa! Outoa jos lihoo noin paljon muutaman viikon aikana..

Ei salille!

Vierailija
50/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti hengailee, tämähän on noin 20 vuotta vanha palsta.

Vierailija
51/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta, normaalisti ollut töissä.

Vierailija
52/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kg, lähtöpaino oli 49 ja pituus 169.

Vierailija
53/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon. Tosin olen myös raskaana, en ole ihan varma kumpaa syyttää, liikun kuitenkin vähemmän nyt kun olen lomautettuna fyysisestä työstäni.

Vierailija
54/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'alla en ole käynyt, mutta karanteeniaikana en ole syönyt lainkaan noutoruokaa ja liikuntaa tulee harrastettua lähes päivittäin. Kun muuta tekemistä ei ole, otan fillarin alle ja suhaan ympäriinsä.

Vierailija
55/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä vanhoja käpyjä on paljo täällä, minäkin olen 50 v. En kylläkään yhtään ihmettele miksi nuoret ja me käpysetkin lihoamme. Ne herkut ja pikaruoka mitä on nykyään aina saatavilla niin ihmekö tuo. Jos olis ollut samanlaista 70 ja 80 luvulla niin oltais mekin oltu suurempia jo nuorempana.

Vierailija
56/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaa'alla, mutta vaatteiden päällä pyörimisestä voisin arvella laihtuneeni. Ei kylläkään siksi, että olisin laihduttanut, vaan stressiä on ollut, mikä vie itseltäni ruokahalua, mutta toisaalta olen nukkunut hieman enemmän, mikä osaltaan vähentää nälän tunnetta. Olen myös liikkunut jonkin verran enemmän johtuen seinien päälle kaatumisesta sekä kotoa käsin tehtävistä etätöistä, joten on ollut pakkokin ulkoilla. Syömiseen voisi jatkossa alkaa kiinnittää huomiota.

Vierailija
57/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kilon.

Vierailija
58/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 2 kg 56kg->54kg, tavoite 52-53. Oken tosi tyytyväinen ja voin paremmin kuin koskaan! Teen etätöitä joten käyn usein juoksemassa 30-45 min lounastauolla ja illalla vielä kävelyllä tai teen nettitreeniä. En ole koskaan voinut paremmin kuin nyt koronan aikaan, mitä ei tietenkään oikein voi sanoa ääneen.

Tsemppiä teille kaikille, vaikka kiloja nyt tulisi niin ne kyllä lähtee normaaliin elämään palattaessa!

Vierailija
59/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1,5 kg. Töissä en ennen ehtinyt välttämättä syödä, nyt lomautettuna syön melkein koko ajan jotakin. Alkoholi ja suklaa maistuu. Ennen kävin salilla, nyt on pitänyt tyytyä kotijumppaan ja lenkkeilyyn. Liikuin ennen ja edelleen 6 pv/vkossa.

Vierailija
60/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+2 kg. Olen istumatyössä (etänä nyt) mutta liikuntaharrastusten poisjääminen näkyy. Harrastan joukkuelajeja.