Rosanna Kulju on lihonut koronaeristyksessä 5kg. Kuinka paljon sinulle on tullut lisäkiloja?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.
Kyllä mua huvittais jos mun 50v äiti hengailis vauva.fi aihe vapaalla. :D
Enemmän meitä ihmetyttää mitä sinä teet täällä?
Kuka ihme on Susanna Kulju? Olen laihtunut, kun on ollut aikaa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole muita kuin työttömiä ja lapsettomia nykyään?
Olen opiskelija ja lapsi on aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Oon salilla käynyt ihan normaalisti ja ulkoillut, nyt lomautettuna mulla on vaan aikaa! Outoa jos lihoo noin paljon muutaman viikon aikana..
Ei salille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.
Todennäköisesti hengailee, tämähän on noin 20 vuotta vanha palsta.
Kilon. Tosin olen myös raskaana, en ole ihan varma kumpaa syyttää, liikun kuitenkin vähemmän nyt kun olen lomautettuna fyysisestä työstäni.
Vaa'alla en ole käynyt, mutta karanteeniaikana en ole syönyt lainkaan noutoruokaa ja liikuntaa tulee harrastettua lähes päivittäin. Kun muuta tekemistä ei ole, otan fillarin alle ja suhaan ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä vanhoja käpyjä on paljo täällä, minäkin olen 50 v. En kylläkään yhtään ihmettele miksi nuoret ja me käpysetkin lihoamme. Ne herkut ja pikaruoka mitä on nykyään aina saatavilla niin ihmekö tuo. Jos olis ollut samanlaista 70 ja 80 luvulla niin oltais mekin oltu suurempia jo nuorempana.
En ole käynyt vaa'alla, mutta vaatteiden päällä pyörimisestä voisin arvella laihtuneeni. Ei kylläkään siksi, että olisin laihduttanut, vaan stressiä on ollut, mikä vie itseltäni ruokahalua, mutta toisaalta olen nukkunut hieman enemmän, mikä osaltaan vähentää nälän tunnetta. Olen myös liikkunut jonkin verran enemmän johtuen seinien päälle kaatumisesta sekä kotoa käsin tehtävistä etätöistä, joten on ollut pakkokin ulkoilla. Syömiseen voisi jatkossa alkaa kiinnittää huomiota.
Olen laihtunut 2 kg 56kg->54kg, tavoite 52-53. Oken tosi tyytyväinen ja voin paremmin kuin koskaan! Teen etätöitä joten käyn usein juoksemassa 30-45 min lounastauolla ja illalla vielä kävelyllä tai teen nettitreeniä. En ole koskaan voinut paremmin kuin nyt koronan aikaan, mitä ei tietenkään oikein voi sanoa ääneen.
Tsemppiä teille kaikille, vaikka kiloja nyt tulisi niin ne kyllä lähtee normaaliin elämään palattaessa!
+1,5 kg. Töissä en ennen ehtinyt välttämättä syödä, nyt lomautettuna syön melkein koko ajan jotakin. Alkoholi ja suklaa maistuu. Ennen kävin salilla, nyt on pitänyt tyytyä kotijumppaan ja lenkkeilyyn. Liikuin ennen ja edelleen 6 pv/vkossa.
+2 kg. Olen istumatyössä (etänä nyt) mutta liikuntaharrastusten poisjääminen näkyy. Harrastan joukkuelajeja.