Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosanna Kulju on lihonut koronaeristyksessä 5kg. Kuinka paljon sinulle on tullut lisäkiloja?

Vierailija
24.04.2020 |

Itse olen laihtunut n.4 kg.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kg.

Vierailija
2/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 2 kiloa, koska käyn kerran viikossa kaupassa, eikä tule enää osteltua maukkaita lounaita työpaikkaruokalasta tai juna-asemilla croissaintteja/menokahveja. Viikottaisella kauppareissulla en tohdi ostaa kuin max. yhden herkun (viimeksi suklaavanukkaita) kun tulisi niin läski olo kipatessa kaikkea mässyä koriin. Nyt sieltä löytyy vain ennalta suunniteltujen ruokien ainekset.

Taidan pitää tämän shoppailurytmin yllä normielämässäkin, tässä säästää niin rahaa, aikaa, kuin perseen leveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.4kg. Onneksi ensi viikolla loppuu kolmen kuukauden lomautus ja pääsen takaisin raksalle. Kun arkipäivittäinen 8h hyötyliikuntaa häviää, niin pitäisi liikkua ihan hemmetisti ja elää nälässä, ettei kiloja tulisi. Jos olisin istumatyössä, niin varmasti olisin laihtunut, koska silloin ei häviä se töissä tuleva fyysinen kuormitus ja kävely. Töissä kuitenkin kävelen yleensä 8000-12000 askelta päivässä.

Vierailija
4/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-0.6 kg

Saan noudattaa omaa ruokarytmin.

Vierailija
5/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, päin vastoin. Olen syönyt tosi terveellisesti ja liikkunut paljon normia enemmän. Normaalisti kävin 4-5 krt viikossa salilla tai jumpissa, nyt lenkkeilyä (kävelyä ja juoksua) useamman kerran päivässä ja lisäksi jumppaa painoilla ja joogaa/venyttelyä. Etätöissä, niin untakin tulee enemmän kuin normaalisti, kun ei tarvitse laittaa kelloa soittamaan. Voin paremmin kuin koskaan!

Vierailija
6/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Oon salilla käynyt ihan normaalisti ja ulkoillut, nyt lomautettuna mulla on vaan aikaa! Outoa jos lihoo noin paljon muutaman viikon aikana..

Vierailija
7/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut.

Miksi olisin?

Vierailija
8/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut 5kg. Jätin pari kuukautta sitten, kaikki makeiset, leivonnaiset, pitsat, ranskanperunat.

Vierailija
9/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä koronaa näistä kiloista syyttää. Liikkumaton flunssatalvi nämä maha makkarat on tuonut. Varsinkin juuri viime viikolla itselleni PT:n puoleksivuodeksi, että pääsee ruotuun. Aloitetaan ulkotreeneillä ja kun korona hellittää, siirrytään takaisin salille. Talven aikana tullut n. 5 kg lisää.

Vierailija
10/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kilon olen pudottanut.

Vierailija
11/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tuli pari kiloa mutta sain tilanteen haltuun. Nyt ne kilot on pudotettu, nestettä kai ne lähinnä oli, ja homma toimii sekä syömisen että treenin suhteen.

Vierailija
12/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7Kg Ruoka ei vaan maistu. 

Vierailija
13/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi lihonut, jos kohta en laihtunutkaan. Tsemppaan kovasti. Mitään sokeripitoista en ole syönyt karanteenin alun jälkeen. Kilot vaan on tiukassa.

Vierailija
14/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 6 kg. Olen liikunnut ulkona paljon enemmän, kun töitä on ollut vähemmän. Ja stressiä ollut vähemmän myös.

Varmaan myös se, että lapsi nukkuu paremmin yönsä, kun ei tarvitse pelätä hoitoon menemistä, vaikuttanut asiaan. Olen itsekin levänneempi.

Vierailija
15/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonnut 2kg. Ei ole mitään muutakaan tekemistä joten olen jumpannut kaikki illat.

Vierailija
16/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk:ssa kirjoitti:

-7Kg Ruoka ei vaan maistu. 

Lucky you!! Mä syön sunkin edestä... :o(

Vierailija
17/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kg tullu lisää

Vierailija
18/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.

Vierailija
19/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonnut 3 kg. Netin etäliikuntatarjonta on loistava! Ei tee enää mieli herkkuja.

Vierailija
20/70 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.

Onpa juntti kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi