Rosanna Kulju on lihonut koronaeristyksessä 5kg. Kuinka paljon sinulle on tullut lisäkiloja?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.
Onpa juntti kommentti.
No ihan tosiasia se on, että nuoriso turpoaa koko ajan.
Laihtunut yli neljä kiloa. Ollaan riskiryhmää ja kaupan nettitilaus tulee yhdeksän päivän välein. Hyvä vaan, nyt olen normaalipainoinen ja sokeriarvot pysyvät tasaisena.
ei suomalaisten naisten osalta tartte mitään koronaa lihoamiseen,tasaseen tahtiin turpoavat vuosi vuodelta
-2kg. On ollut enemmän aikaa liikkua ja olen elänyt terveellisemmin kun ravintoloihin ja baareihin ei pääse.
Ei tule hyötyliikuntaa (60km viikkoon pyöräilyä) kauheeta pänttäämistä, eli istun koneella päivät -> +2 kg
Oon laihtunut 6kg :D Johtuu siitä kun en ole syönyt ollenkaa pikaroskaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
ei suomalaisten naisten osalta tartte mitään koronaa lihoamiseen,tasaseen tahtiin turpoavat vuosi vuodelta
Jep, aivan kuten ukotkin.
Pari kiloa tullut lisää, ryhmä liikunnat jäi pois, samoin työmatkapyöräily. Masentaa ja ahdistaa päivärahojen odottelu lomautettuna. Herkut maistuu liian hyvin ja päivät on tosi pitkiä....
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa Rosannan ikä ja yllätyin, että se on 28. Olin itse tuon ikäisenä 55 kg ja samanpituinen (170 cm). Nyt olen samoissa mitoissa Rosannan kanssa ja olen kohta 50-vuotias. Ihmetyttää, että nuoret lihovat niin herkästi nykyään.
Oho, onko Rosanna alle 30v....? Jotenkin luulin vanhemmaksi? Olen 168cm ja painan 60kg, olen viimeisillään raskaana painanut max 70kg (3 lasta) joten mulle toi on paljon normaalissa tilassa. Treenaan säännöllisesti, joten oon hyvässä kuosiss (ikää 44v).
Ei kiinnosta.
Zinc
Kun on paljon suurempiakin huolia, kuin Matrixissa keksitty keho
Oon syönyt suht terveellisesti ja paino on varmaan vähän pudonnut. En omista vaakaa, mutta peilikuva näyttää hieman kapeammalta.
Vierailija kirjoitti:
-0.6 kg
Saan noudattaa omaa ruokarytmin.
Oletko tosissasi? Minulla vessareissun yhteydessä saattaa muutos olla samaa luokkaa tai jos syön täyden aterian ruokajuomineen. BMI 21. Muutenkin paino vaihtelee +- kilon verran päivästä ja kuukauden ajasta riippuen.
Hienoa, jos av-mammoilta kiloja karisee. Suomalaisista suurin osa on ylipainoisia.
+3 kg, tulee tarpeeseen, koska normiarjessa kulutan enemmän kuin syön
-2,5 kg lähtenyt. Tämä korona ja eristys ei mun elämäntapamuutostani ole musertanut.
Mä en kyl ymmärrä sitä, että lihominen on jotenkin hieno asia. Sen instassa kaikki ihastelee...ööö okei, ehkä mä vaan oon jo liian vanha tämmöseen 🤭
T. 31
Pari kiloa on lähtenyt, kun ei ole voinut käydä ravintoloissa yli kuukauteen (ne ovat fyysisesti suljettuja asuinmaassani enkä viitsi rekisteröityä Woltiin tms.). Lisäksi olen ostanut kotiin maaliskuun alun jälkeen vain yhden 100g suklaalevyn ja yhden sipsipussin. Kokonaispudotus viime vuodesta 8kg eli hyvin auttaa karanteeni tässä :).
Olen laihtunut, koska korona ahdistaa, ja ruokahalu on mennyt.
Joku 1kg on tullut. Huomasin että eilenkin tuli lohtumässättyä ties mitä muffinsseja, suklaata ym., ja nyt paastoan 48h ennen seuraavaa ruokakertaa.
Sitten alkaa normaali päivittäinen kotiruokailu ilman mättöjä. Tosin en usko täyteen herkuttomuuteen eli arkenakin voi syödä pari riviä suklaata.