Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa
Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa myös löytyy todella katkeria tapauksia. Nuorena on pyrstöä jaettu ympäriinsä ja pikkuhiljaa vuodet vierinyt ja nyt ei kelpaakkaan enään, eivätkä löydä pysyvää kun vihdoinkin haluaisivat asettua niin katkeroituvat ja purkavat sen sit trefffeillään. Ei vaan jaksa kuunnella sitä ihmeen itkuvirttä. Aluksi vaikuttavat ihan mukavilta ja eiköhän hetken päästä ala hirveä tilitys. Onneksi nyky korvaanlaitettavat kuulokkeet on sen verran pieniä et ne ei näy heti, niin voi kuunnella samalla vaikka musiikkia tai podcastia.
Kyllä sulle on näemmä kelvannut jos treffannut olet😂. Miksi naista kiinnostaisi joku pälvilalju, fatso, shittiduunari norsunsynnyttäjä joka uittanut munaansa parhaat vuodet ties missä ja saaneet tauteja. Nykyään sitten maksulliset ovat vaihtoehto heille ja sulle🤭! Jos siis impotenssi ei kiusaa. Onnek
Kellä meni tunteisiin, jos vastasit oikein..uuu, miten miehillä on noin herkkä nahka nykyään.
Ennen tosiaan oli suo, kuokka ja Jussi.
Nyt Matti, Netflix ja Tinder.
Miehet ovat sokeria ja ei saa luonnehtia realistisesti heidän (suurimman osan norsunsynjyttäjiä) habitusta.
Sulla ei olis muhun mitään mahdolllisuuksia, jos näkisit irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo viisi vuotta katkeruutta ja ilkeyttä, no jopas jotakin.
Mutta joo normaalit miehet eivät useinkaan lähde noihin deittiappeihin, koska jokainen nainen saa niissä 200 viestiä. Enemmänkin toivotaan, että ne normaalit naiset tulevat jossain muualla elämässä vastaan. Mitä tuonne lähteä mieltänsä pahoittamaan, ei niin mitään järkeä.
Jos miehille tulee match kauniin sporttisen naisen kanssa, joka huolehtii ulkonäöstä niin leikkivät ne miehetkin mykkää, eivätkä kaiva ballsseja sen vertaa että pyytäisivät näkemään.
Deleteen menee!
Ikävä sanoa, mutta kaunis ja sporttinen ei ole automaattinen match, jos hakee kumppania. Siihen kuuluu niin paljon muutakin alkaen yhteisistä arvoista ja siitä miten päivämme haluamme viettää, mikä on meille tärkeää ja mikä tekee onnelisiksi. Mutta eipä huolta saat ihan takuulla enemmän matcheja kuin jaksat päivässä selailla.
Ei sulla ole hädänpäivää
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas miehenä törmännyt vasta eronneisiin ja katkeriin naisiin. Ilkeitä osataan olla molemmissa sukupuolissa, ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen juttu
Olet itse samanlainen, et muuten vetäisi sellaista edes puoleesi.
Itse olin deittailua aloitellessa parikymppisenä pirteä, positiivinen ja jopa pro feministinen nuori miehenalku. Mutta sitä kun sai vuosien mittaan kokea ghostailua, haukkumista, yrittämättömyyttä, pettämistä ja jopa rahojen varastamista, niin eipä siinä enää paljoa kiltteyttä tai auttamishaluja jää jäljellä. Vittuntunut olo jäi vaan toista sukupuolta kohtaan, ja nykyään olen yhtä itsekäs kuin kaikki muutkin, koska ei kukaan mukaan ajattele kenenkään toisen hyvinvointia
Vierailija kirjoitti:
Itse olin deittailua aloitellessa parikymppisenä pirteä, positiivinen ja jopa pro feministinen nuori miehenalku. Mutta sitä kun sai vuosien mittaan kokea ghostailua, haukkumista, yrittämättömyyttä, pettämistä ja jopa rahojen varastamista, niin eipä siinä enää paljoa kiltteyttä tai auttamishaluja jää jäljellä. Vittuntunut olo jäi vaan toista sukupuolta kohtaan, ja nykyään olen yhtä itsekäs kuin kaikki muutkin, koska ei kukaan mukaan ajattele kenenkään toisen hyvinvointia
Eli olet ollut ovimatto?
Ei ihmiset sellaista kunnioita, oli mies tai nainen.
No, kantapään kautta.
Yleensä menee nuoruuden ja miellyttämishalun piikkiin, kun ei tiedä että maailma mielellään repii sulta lihatkin päältä jos et pidä varojasi.
Katkeroitua ei kannata vaan muuttua viakkaammaksi ja viisaammaksi, varoa käärmeitä jne.
Nuo miehet ovat nähdeet totuuden naisista. Ahneita lompakkoloisia jotka hyväksikäyttävät taloudellisesti ja emotionaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet ovat nähdeet totuuden naisista. Ahneita lompakkoloisia jotka hyväksikäyttävät taloudellisesti ja emotionaalisesti.
Ja vankilat on täynnä asukeistaan eniten miehiä, juupa juu. Kertoo aika paljon.
Miehetkö ei petä, ghostaa, varasta ja valehtele?
Tämän kaiken olen nähnyt naisena omassa ja kavereiden elämässä myös, ja en silti hauku ja parjaa koko miessukupuolta.
Se on hyvä asia, me ei olla kaikki ihan karmeita. Jokainen meistä on jonkun äidin poika,.
Ihmettelen. Itse olen naimisissa oleva nelikymppinen nainen, mutta saan jatkuvasti treffipyyntöjä ikäisiltäni miehiltä. Haluavat tutustua minuun. Kaikki ovat olleet kohteliaita, tarjonneet kahvit, jotkut ostaneet jopa lahjoja. Ihmettelen vain, mikseivät sinkkunaiset kelpaa heille. Helppoa seksiseuraa minusta ei saa, minulla on pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen. Itse olen naimisissa oleva nelikymppinen nainen, mutta saan jatkuvasti treffipyyntöjä ikäisiltäni miehiltä. Haluavat tutustua minuun. Kaikki ovat olleet kohteliaita, tarjonneet kahvit, jotkut ostaneet jopa lahjoja. Ihmettelen vain, mikseivät sinkkunaiset kelpaa heille. Helppoa seksiseuraa minusta ei saa, minulla on pienet lapset.
Tyhminä luulevat, että sinulta nimenomaan saa seksiä etkä kaipaa parisuhdetta.
Kyllä se AP:n ikäluokassa on jo sateenkaarilasit tippuneet silmiltä ja tajunnut, että 95% ihmisistä on vaan aika mulkvisteja sukupuolesta riippumatta.
Deittailumaailma tuntuu olevan aika vaikea, kun molemmat sukupuolet ovat toisilleen ilkeitä ja sitten sitä omaa pettymystä ja katkeruutta siirretään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhminä luulevat, että sinulta nimenomaan saa seksiä etkä kaipaa parisuhdetta.
No aika nopeasti ovat huomanneet. Silti haluavat tavata.