Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa
Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Tule itse torjutuksi jokaisen toimesta, jota lähestyt, ja tule sitten kertomaan miten et tunne lainkaan katkeruutta ja turhautumista asiaan liittyen.
Olet lähestynyt vääriä ihmisiä, jos sulle aina käy näin. Miksi jatkat toimimatonta toimintatapaa?
🇺🇦🇮🇱
Ukko37 kirjoitti:
Eronnut sinkku.
Siinäpä mahtavat lähtökohdat uudelle suhteelle, kun jo ensimmäisessä lauseessa raotetaan x-filesiä..
Ei jatkoon.
Palstamiehet etsii 33-vuotiasta neitsyttä, joka on koko elämänsä etsinyt vain heitä, että voi vihdoinkin omistautua suhteelle ja ryhtyä rietastelemaan, mutta vain heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Naisissa myös löytyy todella katkeria tapauksia. Nuorena on pyrstöä jaettu ympäriinsä ja pikkuhiljaa vuodet vierinyt ja nyt ei kelpaakkaan enään, eivätkä löydä pysyvää kun vihdoinkin haluaisivat asettua niin katkeroituvat ja purkavat sen sit trefffeillään. Ei vaan jaksa kuunnella sitä ihmeen itkuvirttä. Aluksi vaikuttavat ihan mukavilta ja eiköhän hetken päästä ala hirveä tilitys. Onneksi nyky korvaanlaitettavat kuulokkeet on sen verran pieniä et ne ei näy heti, niin voi kuunnella samalla vaikka musiikkia tai podcastia.
Kyllä sulle on näemmä kelvannut jos treffannut olet😂. Miksi naista kiinnostaisi joku pälvilalju, fatso, shittiduunari norsunsynnyttäjä joka uittanut munaansa parhaat vuodet ties missä ja saaneet tauteja. Nykyään sitten maksulliset ovat vaihtoehto heille ja sulle🤭! Jos siis impotenssi ei kiusaa. Onneksi tosiaan voi laittaa pienet kuulokkeet ja poistua miehen seurasta tai vaikka vaan ghostata (kuka silti matchaisi tuollaisen kanssa edes!).
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule itse torjutuksi jokaisen toimesta, jota lähestyt, ja tule sitten kertomaan miten et tunne lainkaan katkeruutta ja turhautumista asiaan liittyen.
Olet lähestynyt vääriä ihmisiä, jos sulle aina käy näin. Miksi jatkat toimimatonta toimintatapaa?
En puhunut omasta kokemuksesta, mutta osaan nähdä asioita muistakin vinkkeleistä, kuin omasta navasta.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin..tätä en kanssa ymmärrä. Miesten pitäisi vielä olla loogismepia kuin naisten. Eli järjellä sanottuna voi tehdä itse jotain toisin, mieti ensin mitä voisi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin ghostaavat eli eivät voi suuttua itsekään. En ole haukkunut ghostannutta miestä esim. h*oripukiksi, vaikka voisi jos tilanteen kääntää noin ihan loogisesti.
Miten tuo ego on niin heikko ja ei tajuta ettei mikään velvoita mihinkään ja toinen osapuoli voi päättää toisin missä vaiheessa vaan.
...Muttet osaa asettua sen saappaisiin, joka ghostataan 100% ajasta. Eihän siinä mitään, jos edes joskus onnistaisi. Helppo huudella heikkoa egoa.
Jos sut ghostataan joka kerta, kommunikointisi on jollain hirveällä tavalla täysin pielessä. Uhkailetko, oletko aggressiivinen, alatko heti puhumaan seksistä tms?
Suosittelen sulle, että printtaa ne keskustelut paperille ja käyt ne jonkun terapeutin tai kommunikaatio-asiantuntijan kanssa läpi.
Teet jotain, mitä et tajua itse. Sun pitää nyt oikeasti selvittää, mistä on kyse.
🇺🇦🇮🇱
Paljon bodycount? Onko kolminumeroinen?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin..tätä en kanssa ymmärrä. Miesten pitäisi vielä olla loogismepia kuin naisten. Eli järjellä sanottuna voi tehdä itse jotain toisin, mieti ensin mitä voisi muuttaa.
Eli miehellä ei saa olla "tyyppiä", mutta esim. roimasti ylipainoinen nainen saa haluta pelkkiä treenattuja, sillä se on hänen tyyppinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa myös löytyy todella katkeria tapauksia. Nuorena on pyrstöä jaettu ympäriinsä ja pikkuhiljaa vuodet vierinyt ja nyt ei kelpaakkaan enään, eivätkä löydä pysyvää kun vihdoinkin haluaisivat asettua niin katkeroituvat ja purkavat sen sit trefffeillään. Ei vaan jaksa kuunnella sitä ihmeen itkuvirttä. Aluksi vaikuttavat ihan mukavilta ja eiköhän hetken päästä ala hirveä tilitys. Onneksi nyky korvaanlaitettavat kuulokkeet on sen verran pieniä et ne ei näy heti, niin voi kuunnella samalla vaikka musiikkia tai podcastia.
Kyllä sulle on näemmä kelvannut jos treffannut olet😂. Miksi naista kiinnostaisi joku pälvilalju, fatso, shittiduunari norsunsynnyttäjä joka uittanut munaansa parhaat vuodet ties missä ja saaneet tauteja. Nykyään sitten maksulliset ovat vaihtoehto heille ja sulle🤭! Jos siis impotenssi ei kiusaa. Onneksi tosiaan voi laittaa pienet kuulokkeet ja poistua
Ja kaunis nainen voi ottaa aina nuoremman😉!
Itse olen siirtynyt kauniina naisena sporttisiin nuoriin miehiin..heiltä ei virta lopu! Impotenssit kaukana tulevassa ja tuntuu että halut kohtaa näiden sporttisten nuorten miesten kanssa, jotka hakevat itsevarmaa naista.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin ghostaavat eli eivät voi suuttua itsekään. En ole haukkunut ghostannutta miestä esim. h*oripukiksi, vaikka voisi jos tilanteen kääntää noin ihan loogisesti.
Miten tuo ego on niin heikko ja ei tajuta ettei mikään velvoita mihinkään ja toinen osapuoli voi päättää toisin missä vaiheessa vaan.
...Muttet osaa asettua sen saappaisiin, joka ghostataan 100% ajasta. Eihän siinä mitään, jos edes joskus onnistaisi. Helppo huudella heikkoa egoa.
Jos sut ghostataan joka kerta, kommunikointisi on jollain hirveällä tavalla täysin pielessä. Uhkailetko, oletko aggressiivinen, alatko heti puhumaan seksistä tms?
Suosittelen sulle, että printtaa ne keskustelut paperille ja käyt ne jonkun terapeutin tai kommunikaatio-asiantuntijan kanssa läpi.
En vieläkään puhu omasta kokemuksesta, sori. Ihan hukkaan menevät nämä analyysit.
Usko tai älä, on miehiä jotka eivät saa keneltäkään ja syy ei ole siinä, että he haukkuvat tai sylkevät päin näköä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä samoja asioita ja odottaa eri lopputuloksia...
Jo viisi vuotta katkeruutta ja ilkeyttä, no jopas jotakin.
Mutta joo normaalit miehet eivät useinkaan lähde noihin deittiappeihin, koska jokainen nainen saa niissä 200 viestiä. Enemmänkin toivotaan, että ne normaalit naiset tulevat jossain muualla elämässä vastaan. Mitä tuonne lähteä mieltänsä pahoittamaan, ei niin mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehellä ei saa olla "tyyppiä", mutta esim. roimasti ylipainoinen nainen saa haluta pelkkiä treenattuja, sillä se on hänen tyyppinsä.
Kuka näin on sanonut? Lähinnä tarkoitan jos vaikka kommunikaatiossa tms on korjattavaa mihin itse voit vaikuttaa. Kyllä läskit miehetkin havittelevat kaunottaria ja vanha sanonta pitää paikkansa, joka kuuseen kirkottaa, katajaan kapsahtaa. Hyvä etsiä oman tasoista seuraa..monet miehet vaan tutkimusten mukaan arvoivat itsensä väärin ja yli esim.naisen kauneuden tason, jotta yrittäisivät ja saisivat siiittiöilleen mahdollisuuden. Munasaoluhan kanssa valitsee siittiöistä parhaimman ja tappaa loput myrkyttämällä. Nainen siis käyttäytyy valikoivasti, muttei sentään myrkytä kosijaa in real life😂. Mies voi siirtyä seuraavaan kukkaseen yrittämään..luonnossakin se menee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että naiset ei itke ja syyttele muita, jos ei tiukoilla kriteereillä ketään löydy.
Joo, huhhuh. Mitenhän ne miehet ajatteli, että katkeruudella hurmataan naisia? Tai syyllistämällä saadaan joku koukkuun? Itsekin olen saanut osani miesten katkeruudesta. Ehkä heillä ei ole tarkoituskaan saada kumppania, vaan joku sijaiskärsijä omalle tuskalleen. Exänikin teki sitä, että aina kun hänellä oli paha olo, niin alkoi haukkua ja raivota minulle ja kun minä tulin pahalle mielelle tai aloin itkeä, niin hän leppyi. Katkerien miesten mielenmaisema on todella outo.
Minä olen taas miehenä törmännyt vasta eronneisiin ja katkeriin naisiin. Ilkeitä osataan olla molemmissa sukupuolissa, ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä, että naiset ei itke ja syyttele muita, jos ei tiukoilla kriteereil
Jaa, olen kyllä täälläkin nähnyt useasti ketjuja missä naisoletetut valittavat kelpaamattomuuttaan tai sitä, miten eivät mielestään saa tasoistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jo viisi vuotta katkeruutta ja ilkeyttä, no jopas jotakin.
Mutta joo normaalit miehet eivät useinkaan lähde noihin deittiappeihin, koska jokainen nainen saa niissä 200 viestiä. Enemmänkin toivotaan, että ne normaalit naiset tulevat jossain muualla elämässä vastaan. Mitä tuonne lähteä mieltänsä pahoittamaan, ei niin mitään järkeä.
Jos miehille tulee match kauniin sporttisen naisen kanssa, joka huolehtii ulkonäöstä niin leikkivät ne miehetkin mykkää, eivätkä kaiva ballsseja sen vertaa että pyytäisivät näkemään.
Deleteen menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulle on näemmä kelvannut jos treffannut olet😂. Miksi naista kiinnostaisi joku pälvilalju, fatso, shittiduunari norsunsynnyttäjä joka uittanut munaansa parhaat vuodet ties missä ja saaneet tauteja. Nykyään sitten maksulliset ovat vaihtoehto heille ja sulle🤭! Jos siis impotenssi ei kiusaa. Onneksi tosiaan voi laittaa pienet kuulokkeet ja poistua
Olen eri, mutta näyttää siltä että hän puhui juuri sinun kaltaisista, kuinka muuten voisi mennä noin paljon tunteisiin. Ja kyllä, itsekin olen tavannut näitä eronneita ja katkeria naisia.
Suurin osa miehistä deittiapeissa on jotain kuonaa- joko noita, pillunvonkaajia, massatykkääjiä tai sitten mt- ongelmaisia hörhöjä tms.
Ns tavallinen mies on deittiapeissa harvinaisuus.